دمیستر:بیت کوین ۵۰ هزار دلاری دور از ذهن نیست

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دمیستر:بیت کوین ۵۰ هزار دلاری دور از ذهن نیست

به گزارش کوین تلگراف تور دمیستر (Tuur Demeester)، سرمایه گذار و فعال بازارهای مالی در آخرین صحبت خود که در کانال یوتیوب منتشر شد، به بحث پیرامون بیت کوین (BTC) و روند آتی این رمز ارز پرداخت. وی معتقد است که رسیدن به قیمت ۵۰ هزار دلار برای بیت کوین، حتمی و این اتفاق دیر یا زود می افتاد. وی در صحبت خود به دلایل ادعای خود نیز اشاره کرد. دمیستر همواره یکی از طرفداران بازار رمز ارز و به خصوص بیت کوین به عنوان پیشتاز این عرصه بوده است.

وی بیان کرد که شرایط و روند بازار به گونه ای است که نوید از بازگشت بازار گاوی و ماندگار بیت کوین می دهد. او بر این باور است که قیمت های ۳ و ۶ هزار دلاری دیگر به خاطره ها پیوست. به هیچ عنوان در آینده شاهد این سطوح نخواهیم بود. اگرچه دمیستر در صحبت های خود اشاره کرد که اصلاح قیمت بیت کوین در روزهای آتی و شاید ماه های آتی بسیار محتمل است اما در نهایت بیت کوین رشد بسیار چشمگیری خواهد داشت و به ۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

چه چیزی باعث افزایش قیمت خواهد شد؟

دمیستر، افزایش علاقه مندی شرکت های حقوقی و موسسات به بیت کوین را دلیل اصلی روند رو به رشد آتی این رمز ارز دانست. در واقع شاهد عصر جدیدی از پذیرش عمومی بیت کوین و مقبولیت این رمز ارز هستیم. با افزایش پذیرش عمومی و در نتیجه ی آن افزایش تقاضا، ارزش این رمز ارز افزایش خواهد یافت. به خصوص در این برهه که به دلیل هاوینگ (Halving)، شاهد کاهش عرضه نیز هستیم.

وی در انتهای صحبت خود به نقش نهنگ ها نیز اشاره کرد و بیان کرد که نهنگ های بازار قدرتی بیشتر از حد تصور دارند. اگر این اشخاص انگشت شمار در بازار قصد دستکاری قیمت نداشته باشند و باعث ریزش ارزش این رمز ارز به هدف کسب سود بیشتر نباشند، بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. در واقع هم جهتی شرکت های حقوقی و نهنگ های بازار، می تواند بیت کوین را به اوج برساند.

شما میتوانید برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *