Worldcoin ارز دیجیتالی که می تواند به همه دسترسی به اقتصاد جهانی دهد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Worldcoin

Worldcoin ارز دیجیتالی که می تواند به همه دسترسی به اقتصاد جهانی دهد

Worldcoin یک ارز دیجیتال جدید است که می تواند به همه دسترسی به اقتصاد جهانی دهد. این پروژه توسط Sam Altman ، بنیانگذار OpenAI و Brock Pierce ، بنیانگذار Tether راه اندازی شده است.

Worldcoin از یک فناوری جدید برای اسکن چشم افراد برای ایجاد یک پایگاه داده از افراد بی بانک استفاده می کند. این افراد سپس می توانند از Worldcoin برای ارسال و دریافت پول ، خرید کالا و خدمات و سرمایه گذاری در کسب و کار استفاده کنند.

Worldcoin هنوز در مراحل اولیه توسعه است ، اما پتانسیل انقلابی در نحوه دسترسی افراد به اقتصاد جهانی را دارد. این پروژه می تواند به میلیون ها نفری که از خدمات مالی سنتی محروم هستند ، کمک کند و می تواند به کاهش فقر و نابرابری کمک کند.

Worldcoin یک پروژه بسیار امیدوار کننده است که پتانسیل ایجاد تغییر بزرگ در جهان را دارد. این پروژه توسط برخی از افراد برجسته در صنعت فناوری راه اندازی شده است ، بنابراین از حمایت و منابع خوبی برخوردار است. Worldcoin یک فناوری جدید و نوآورانه دارد که پتانسیل حل مشکلات اساسی در سیستم مالی جهانی را دارد.

Worldcoin هنوز در مراحل اولیه توسعه است ، اما پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال بزرگ و موفق را دارد. من معتقدم که Worldcoin یک پروژه بسیار مهم و ارزشمند است. این پروژه می تواند به میلیون ها نفری که از خدمات مالی سنتی محروم هستند ، کمک کند و می تواند به کاهش فقر و نابرابری کمک کند. من از دیدن اینکه این پروژه در آینده چگونه پیش می رود هیجان زده هستم.

برچسب‌ها:
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *