افزایش عجیب موجودی صرافی ها و زنگ خطری برای اتریوم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش عجیب موجودی صرافی ها و زنگ خطری برای اتریوم

به گزارش Bitcoinist این روزها با توجه به هاوینگ (Halving)، نظرات به سمت بیت کوین (BTC) و عملکرد این رمز ارز معطوف است. اما در همین برهه اتریوم (ETH) نیز عملکرد فوق العاده ای داشت. این رمز ارز بعد از ریزشی که در پنج شنبه ی سیاه داشت، تا ۸۸ دلار کاهش پیدا کرد. اما توانست رشد ۱۵۰ درصدی را تجربه کند و خود را به سطح ۲۲۰ دلار برساند. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با اندکی ریزش در نقطه قیمتی ۲۰۱ دلار قرار دارد.

با این روند صعودی و چشمگیر اتریوم، شرایط و جو روانی بازار این رمز ارز، در حالت گاوی قرار گرفت. اطلاعات حاکی از آن است که در روند صعودی اخیر، در حدود یک و نیم میلیون قراردارد تجاری و حقوقی بر بستر این رمز ارز بسته شده است. این تعداد از میزان قراردادهایی که در اوج بازار رمز ارز در سال ۲۰۱۸ ، بسیار بیشتر است. اما تحلیل گران معتقدند که علی رغم خوش بینی سرمایه گذاران و جامعه ی اتریوم به روند آتی این رمز ارز، به زودی شاهد اصلاح قیمت سنگینی خواهیم بود.

ستریس پاريبوس و اتریوم

ستریس پاريبوس (Ceteris Paribus)، تحلیل گر بازار رمز ارز در رابطه با شرایط فعلی اتریوم به تحقیق و بررسی پرداخت. وی با انتشار مطلبی در توییتر خود بیان کرد که میزان موجودی اتریوم در صرافی های رمز ارز به بالاترین میزان خود رسید. در واقع رکورد جدیدی را ثبت کرده است. شرایطی که به هیچ عنوان برای آینده ی قیمتی این رمز ارز خبر خوبی نیست. طبق آمار در حدود ۱۸ میلیون واحد اتریوم در حال حاضر در صرافی های رمز ارز موجود می باشد.

وجود حجم زیادی از یک رمز ارز در صرافی، نشان دهنده ی پتانسیل بالای فروش ناگهانی است. در واقع کاربران با هدف خرید و فروش دارایی خود را در صرافی ها نگهداری می کنند و کسی که قصد حفظ دارایی در بلند مدت را داشته باشد، موجودی خود را به آدرس های شخصی و کیف پول منتقل خواهد کرد. ۱۸ میلیون اتریوم عدد بسیار چشمگیری است و طبق اطلاعات پاریبوس، می تواند به عنوان یک بمب ساعتی عمل کند. بسیار محتمل است که با شروع یک روند نزولی، کاربران اقدام به فروش دارایی های موجود در صرافی کنند که همین موضوع باعث تقویت روند نزولی و کاهش شدید قیمت خواهد شد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *