ایلان ماسک در مورد تامین مالی خرید توییتر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ایلان ماسک در مورد تامین مالی خرید توییتر

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز چهارشنبه در توییتی اعلام کرد که تامین مالی لازم برای خرید توییتر را تامین کرده است. این توییت با واکنش مثبت سرمایه‌گذاران تسلا مواجه شد و باعث افزایش قیمت سهام این شرکت شد.

در پی این توییت، قیمت سهام تسلا در معاملات پس از بازار روز چهارشنبه حدود 8 درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت باعث شد ارزش بازار تسلا به بیش از 800 میلیارد دلار برسد.

کارشناسان می‌گویند که توییت ماسک به احتمال زیاد به این دلیل مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفت که نشان داد او جدیت خود را در خرید توییتر دارد و همچنین ممکن است منابع مالی لازم برای خرید توییتر را تامین کرده باشد.

این افزایش قیمت سهام تسلا می‌تواند برای ماسک مفید باشد، زیرا او نیاز به تامین مالی برای خرید توییتر دارد. ماسک پیش از این گفته بود که قصد دارد از منابع خود و همچنین سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای خرید توییتر استفاده کند.

خرید توییتر توسط ماسک با مخالفت برخی از سهامداران تسلا روبرو شده است. این سهامداران معتقدند که ماسک تمرکز خود را از تسلا دور می‌کند و شرکت را در معرض خطر قرار می‌دهد.

با این حال، توییت ماسک در مورد تامین مالی می‌تواند به کاهش نگرانی‌های سهامداران تسلا کمک کند. این توییت نشان می‌دهد که ماسک جدیت خود را در خرید توییتر دارد و منابع مالی لازم برای انجام این کار را تامین کرده است.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *