نحوه خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ووچر پرفکت مانی، یک روش سریع و آسان برای شارژ حساب پرفکت مانی است. با خرید ووچر پرفکت مانی، می‌توانید بدون نیاز به داشتن کارت بانکی بین‌المللی، در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، خرید کنید. شما میتوانید از طریق صرافی اکس نوین به راحتی خرید پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی ثبت کنید و در این حوزه فعالیت کنید.

پیشنهاد مطالعه : چگونه پرفکت مانی رایگان به دست آوریم؟

برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

خرید از صرافی‌های آنلاین

صرافی‌های آنلاین، یکی از راه‌های آسان و سریع برای خرید Perfect Money در ایران هستند. این صرافی‌ها، معمولاً طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند و می‌توانید ووچر Perfect Money را با استفاده از کارت بانکی یا کیف پول الکترونیکی خود خریداری کنید.

خرید از سایت‌های فروش ووچر پرفکت مانی

سایت‌های فروش ووچر Perfect Money، دیگری راه برای خرید این ووچر در ایران هستند. این سایت‌ها، معمولاً ووچر Perfect Money را با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌دهند و می‌توانید ووچر را با استفاده از کارت بانکی یا کیف پول الکترونیکی خود خریداری کنید.

خرید از نمایندگی‌های پرفکت مانی

پرفکت مانی، نمایندگی‌هایی در سراسر جهان دارد. اگر در نزدیکی شما نمایندگی پرفکت مانی وجود داشته باشد، می‌توانید ووچر Perfect Money را به صورت حضوری خریداری کنید.

می خواهیم با ووچر پرفکت مانی مختصری آشنا شویم سپس به کاربرد های آن می‌پردازیم.

نحوه خرید پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

در اصطلاح بومر، ووچر الکترونیکی خرید پرفکت مانی  همانند یک کارت بانکی دیجیتال است. اساساً، کاربران می توانند یک ووچر الکترونیکی پرفکت مانی با ارزش خاصی ایجاد کنند و از آن به عنوان یک تراکنش قابل بازخرید برای اهداف مختلف استفاده کنند. خوشبختانه ووچر ها از طریق یک کد و یک پین قابلیت بازخرید را دارند  که به راحتی می توان از طریق پیام کوتاه، ایمیل یا هر شکلی از پیام های آنلاین ارسال کرد.

از ویژگی های این سیستم قابل دسترس بودن آن هم برای فرستنده و هم برای گیرنده می‌باشد. در این مقاله، همه چیزهایی را که در مورد نحوه  خرید و فروش هویت کوپن الکترونیکی پرفکت مانی و نحوه ساخت آنی آن نیاز دارید، خواهید خواند.

  • نحوه‌ خرید ووچر پرفکت مانی

همه می توانند در یه چشم بر هم زدن ووچر بخرند، فقط کافی است

این مراحل را دنبال کنید:

کافیست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و قسمت (Withdrawal) را انتخاب کنید. سپس وارد گزینه  e-Voucher شوید و  Purchase a new e-Voucher را انتخاب کنید. در مرحله بعد حساب مورد نظرتان را انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید.

چگونه پرفکت مانی رایگان به دست آوریم؟
  • خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به ثبت نام

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال شما نیازی به ثبت نام ندارید تنها کافیست یک شماره همراه به نام خودتون داشته باشید و اقدام به ثبت نام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید ارزهای دیجیتال و ووچر Perfect Money نمایید. پس از هر مبادله لینک های پیگیری مربوط به خرید و فروش برای شما پیامک خواهد شد.

  • حال می‌خواهیم بدانیم که ووچر پرفکت مانی چه کاربردی برای ما دارد؟

یکی از کاربرد های ووچر انتقال پول برای شخص مورد نظر در هر نقطه از جهان می‌باشد، حتی اگر این شخص حساب کاربری نداشته باشد می‌تواند کد فعالسازی را از طریق پیامک دریافت کند.

مورد دوم خرید آنلاین از تمامی سایت های داخلی و خارجی

به شکلی کاملا امن برای ما می‌باشد. همچنین میتوانیم برای تبدیل ارزهای دیجیتال و پول نقد در صرافی های آنلاین از آن استفاده کنیم.

پرفکت مانی این قابلیت را دارد که در صورت دسترسی نداشتن به حساب کاربری خود میتوانید از کوپن های PerfectMoney برای پرداخت های خود استفاده کنید( اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی نیز برای خرید این کوپن ها مناسب می‌باشند)

  • قیمت ووچر پرفکت مانی

مهمترین چیزی که هنگام خرید ووچر ها ذهن شما را مشغول میکند، قیمت این ووچرها است.

بهتر است بدانید که ووچرها می‌توانند با قیمت دلخواه ساخته شوند.

چگونه پرفکت مانی رایگان به دست آوریم؟

برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی 3 روش وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

. روش اول خرید از طریق وب سایت است

در این روش میتوانید وارد سایت رسمی perfectmoney شویم و با وارد کردن شماره تلفن شخصی خود و کد ملی و گذراندن احراز هویت خرید خود را انجام دهید.

.فروش ووچر پرفکت مانی به وبسایت:

برای فروش ووچر Perfect Money نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارز مبدا را بر روی ووچر Perfect Money و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش خود طی نمائید.

. تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال

ارز مبدا را از قسمت رمزارزها انتخاب کنید سپس ارزدیجیتالی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کنید،برای اینکار هم هیچ نیازی به احراز هویت ندارید.

پرفکت مانی، یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در سال 2007 در کشور پاناما تأسیس شد. این سیستم، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن کارت بانکی بین‌المللی، در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، خرید کنند.

پرفکت مانی، در ایران کاربردهای مختلفی دارد. برخی از کاربردهای پرفکت مانی در ایران عبارتند از:

  • خرید از فروشگاه‌های آنلاین

یکی از کاربردهای اصلی پرفکت مانی در ایران، خرید از فروشگاه‌های آنلاین است. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی، از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی، در این فروشگاه‌ها خرید کنند.

  • انجام پرداخت‌های بین‌المللی

پرفکت مانی، یک روش آسان و سریع برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی است. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی، به راحتی هزینه‌های تحصیل، درمان، سفر و سایر هزینه‌های بین‌المللی خود را پرداخت کنند.

  • ارسال و دریافت پول

پرفکت مانی، یک روش آسان و سریع برای ارسال و دریافت پول است. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی، به راحتی پول را به سایر کاربران پرفکت مانی در سراسر جهان ارسال یا دریافت کنند.

  • خرید ارزهای دیجیتال

بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

  • بازی‌های آنلاین

برخی از بازی‌های آنلاین، از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی، در این بازی‌ها خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهند.

در مجموع، پرفکت مانی، یک سیستم پرداخت الکترونیکی کاربردی است که کاربردهای مختلفی در ایران دارد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *