احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰.۰۰۰ دلار وجود دارد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰.۰۰۰ دلار وجود دارد؟

در روز ۴ شنبه ۱۰ اردیبهشت ارز های دیجیتال و همچنین بیت کوین روند شدیدا صعودی داشته اند. این روند صعودی در حدی بود که در ۲۴ ساعت بیت کوین توانست از ۷.۷۰۰ دلار به ۹.۵۰۰ دلار رسید.

با گزارش بیت کوینیست نتیجه این روند باعث شد در بازار بیت کوین تغییر کند. این همان دلیلی است که بسیاری از تحلیل گران باعث شد به دیدگاه صعودی خود بپردازند.

این احتمال وجود دارد در مدت کوتاهی شاهد صعود بیشتری در قیمت بیت کوین باشیم. حتی این امکان وجود دارد که بیت کوین به ۱۰.۰۰۰دلار برسد.با این حال برخی از تحلیلگران میگویند این روند چندان ساده به نظر نمیرسد.

بیت کوین همینک در حدود ۸.۸۰۰ دلار در حال خرید و فروش میباشد. قیمت امروز بیت کوین در شرایطی به وقوع پیوست که هفته قبل قیمت هر واحد آن در حدود ۷.۷۰۰ دلار در حال معامله شدن بود.

این جهش بیت کوین تا ۹.۵۰۰دلار هم ادامه پیدا کرد.و بعد آن با زیاد شدن فشار فروش با کاهش قیمت بیت کوین روبرو شدیم.

پیشبینی های قیمت بیت کوین

«Chase_NL» که یک معامله گر معروف است در فضای مجازی خود درباره بیت کوین نظراتی داد. نیز گفت دو عامل تسریع کننده در افزایش بیت کوین نقدینگی بالا و تقاضاهای تازه است. حتی این امکان وجود دارد که به ۱۰.۶۰۰ دلار هم برسد.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰.۰۰۰ دلار وجود دارد؟

ولی حتی اگر این تحلیل درست باشد و بیت کوین به ۱۰.۰۰۰ دلار برسد مقاومت زیادی در این بخش وجود دارد. این مقاومت است که جرقه فروش گسترده را بازار روشن خواهد کرد.

فرد تحلیلگر دیگری در توییتر خود این احتمال را مورد برسی قرار دارد. او با کشیدن یک نمودار فرضا میگوید بیت کوین در این سطح و قبل از برگشت به ناحیه ۸.۰۰ دلاری با فروش زیادی روبرو میشود.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰.۰۰۰ دلار وجود دارد؟

حتی اگر این موضوع درست باشد, بیت کوین در قبل نشان داد، برای ایجاد ثبات در این ناحیه به مشکل میخورد. امکان ۵ رقمی شدن آن وجود ندارد.

در اواخر سال ۲۰۱۹ جهش کوتاهی در بازار به وجود آمد و منجر شد قیمت بیت کوین به ۱۰.۵۰۰ دلار برسد. در اواسط ماه مارس به ۳.۸۰۰ دلار کاهش یافت.

گفتنی است که شما برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین بهره مند شوید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *