نحوه فروش وب مانی WMZ در ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
چگونه می توان در ایران به فروش وب مانی پرداخت؟

وب مانی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی می باشد. کیف پول های الکترونیکی به حساب های مجازی گفته می شوند که به طور معمول این حساب ها برای انجام تراکنش های آنلاین مانند خرید از سایت های خارجی ، ارسال حواله ارزی به صورت آنلاین و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. وب مانی به یک شرکت روسی تعلق دارد و با کیف پول پی پال در رقابت است . مساله ای که باعث برتری webmoney نسبت به پی پال شده این است که وب مانی فاقد تحریم می باشد. به این معنا که نیازی نیست برای انتقال پول در وب مانی و واریز پول به حساب وب مانی از وی پی ان استفاده نمود . همین نبود تحریم و استفاده آسان باعث شده که وبمانی در ایران با استقبال بسیاری مواجه شود. در اینجا ما می خواهیم مطالبی در خصوص نحوه فروش وب مانی در ایران ارائه کنیم .

فروش دلار وب مانی

فروش دلار وب مانی

همانگونه که اشاره شد وب مانی برای انجام تراکنش های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد . به همین خاطر است که کسانی که دارای مبادلات مالی با سایر کشور ها هستند انواع کیف پول ها را بکار می گیرند . به عنوان مثال کسانی که در سایت های فریلنسر خارجی فعالیت می کنند از طریق این کیف پول می توانند درآمد خود را دریافت نمایند . اما در زمان نقد کردن درآمد ارزی خود انتقال پول به حساب بانکی ایرانی آنها به صورت مستقیم ممکن نیست. دلیل این اتفاق این است که سیستم بانکی ایران بخاطر تحریم ها نمی تواند به انجام تراکنش بین المللی بپردازد.

چگونگی می توان به حساب وب مانی پول واریز نمود؟

چگونگی می توان به حساب وب مانی پول واریز نمود؟

نقد کردن دلار وب مانی از طریق خدمات ارزی ما امکان پذیر است . بعضی اوقات مردم فکر می کنند اکنون که وب مانی تحریمی علیه ایرانیان پیاده نکرده است حتما” در ایران نمایندگی رسمی وب مانی وجود دارد، اما این درست نسیت چرا که هیچ نمایندگی رسمی webmoney در ایران وجود ندارد. در حقیقت این شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی هستند که نقش واسطه را بر عهده دارند و به ارائه خدمات انتقال پول در وب مانی یا خرید و فروش دلار وب مانی می پردازند.

چنانچه می خواهید راهی برای فروش وب مانی در ایران بیابید و اطلاعات کافی در این مورد ندارد این محتوا می تواند به شما کمک کند تا به هدف خود برسید.

فروش وب مانی

فروش وب مانی

برای فروش وبمانی به ایکس نوین بایستی مراحل زیر را طی نمود.

  1. در قدم اول باید در سایت یک اکانت بسازیم. و یا اگر از قبل اکانت داریم به آن وارد شویم.
  2. پس از ورود به اکانت خود باید از منوی سمت راست گزینه پشتیبانی را انتخاب کنیم. بعد از آن باید گزینه ارسال تیکت جدید را فشار دهیم.
  3. حال باید موضوع تیکت فروش وب مانی به ایکس نوین انتخاب کنیم . سپس دسته بخش را روی حواله های ارزی و کیف پول الکترونیک قرار دهیم.
  4. بایستی در متن پیام مقدار وبمانی که می خواهیم به فروش برسانیم را مشخص کنیم. با توجه به سقف مجموعه بین ۱۰ تا ۱٫۰۰۰ دلار از مشتریان خریدداری خواهد شد.
  5. در این مرحله در صورتی که شماره حساب کاربری واریزی تایید شود وجه به همراه مبلغ قابل خرید به مشتری تحویل می گردد.
  6. بعد از واریز پول به حساب وب مانی مجموعه ، باید اسکرین شات تراکنش خود را ارسال کنیم.
  7. در نهایت پس از ارسال اسکرین شات تراکنش معادل ریالی وجه واریز شده با مشتری تسویه خواهد شد.

نحوه ی انتقال پول در وب مانی

یکی از روش های ارسال حواله ارزی، از طریق کیف پول webmoney قابل انجام است . تعداد بسیار مختلفی پرداخت های ارزی خود را از طریق وب مانی انجام می دهند . واریز پول به حساب وب مانی برای مشتریان از دیگر خدماتی که سایت ما به کاربران ارائه می دهد. سایت ایکس نوین این امکان را فراهم کرده تا کسانی که می خواهند به ارسال حواله با وبمانی بپردازند و یا حساب وب مانی خود را شارژ نمایند، براحتی بتوانند به انجام این امور بپدازند و از خدمات ایکس نوین نهایت استفاده را داشته باشند .

لازم است بدانید که واریز پول به حساب وب مانی در ایران مسئله ای غیر ممکن نمی باشد. زیرا شما می توانید از خدمات شرکت های واسط استفاده کرده و به انتقال پول در وب مانی بپردازید. اگر خواهان فروش وب مانی هستید می توانند به لینک زیر مراجعه کنید مراجعه کنید.

فروش وب مانی

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *