تاریخچه و کاربرد دلار وب مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

وب مانی چیست ؟

تاریخچه و کاربرد دلار وب مانی

در سال ۱۹۹۸ میلادی در مسکو وب مانی شروع به فعالیت نمود . وب مانی در روزهای نخست فعالیت خود کاربران روسی را بازار هدف خود قرار داده بود اما چندی بعد،دامنه ی کاربرانش از طریق اینترنت گسترش یافت و بسرعت و با شتاب زیادی رشد نمود. در حال حاضر می توان از وب مانی به عنوان یکی از بسترهای مطمئن و پر کاربرد در عرصه پرداخت الکترونیک و انتقال الکترونیک پولی در اینترنت نام برد.

سیستم سایت وبمانی


وب مانی یک سیستم مالی ارائه کننده کیف پول الکترونیک می باشد . وب مانی (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین می باشد که انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری ممکن می کند. با استفاده از وبمانی می توان بین حساب خودتان و سایرین به نقل و انتقال پول اقدام نمود. افزون بر آن وب مانی پرداخت های ارزی کاربر را در وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین یا هر مکانی که وب مانی را بپذیرند امکانپذیر می کند.
اکثر پول های الکترونیک و سیستم های مالی آنلاین عضویت کاربران ایرانی را نمی پذیرند یا به آنها خدمات کمتری ارائه می کنند ، اما وب مانی نه تنها برای عضویت کاربران ایرانی هیچ محدودیتی قایل نیست ، بلکه کاربران ایرانی مانند دیگر کاربران می توانند از تمام امکانات وبمانی بهرمند شوند.مزیت وبمانی، امنیت بسیار بالای آن مخصوصا برای ایرانیان است.

کاربرد های وب مانی

  • امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی
  • شارژ اکانت های مختلف اینترنتی
  • ارائه خدمات ویژه به کاربران فارسی زبان
  • انجام عملیات مختلف و رفع نیازهای آنلاین با استفاده از کیف پول‌ یا purse استاندارد برای هر ارز یا ابزار پولی
  • امکان محدود کردن حساب توسط کاربر با یک یا چند آی پی تا از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری نماید.

موارد استفاده از وب مانی


با استفاده از سیستم وب مانی می توان از موارد زیر بهرمند شد :

  • انجام تراکنش با سرعت بالا، ایمن، ارزان، غیر قابل شناسایی و غیر قابل بازگشت
  • استفاده از خدمات این سیستم بدون نیاز به حساب یا کارت بانکی
  • دریافت بدون کارمزد پول
  • جابجایی مبالغ بالا بدون نگرانی
  • امکان استفاده برای انتقالات همتا به همتا ( p2p) و همین طور برای مبادلات بین بازرگان و مشتری

هم اکنون حدود ۶ میلیون کاربر بر روی سیاره زمین از خدمت وب مانی استفاده می‌کنند و روز به روز امکانات و خدمات وب ‌مانی و همچنین کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش است. مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی امنیت بالای آن می باشد . همه ی کاربران سیستم برای ارتباط درون شبکه‌ای لازم است اطلاعات شخصی خود را ارائه داده و اطلاعات آن‌ها بوسیله مرکز تایید هویت شرکت وب مانی تایید و برای آن‌ها «پاسپورت وب مانی» صادر شده باشد.

خدمات آنلاین خرید وب مانی اتوماتیک

مجموعه خدمات پرداخت نوین ، سرویس خرید وب مانی و فروش وبمانی به صورت آنی و کاملا اتوماتیک با قیمت مناسب در 24 ساعت برای کاربران عزیز ایرانی ارائه می دهد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *