چگونه از ارزهای دیجیتال پول دربیاریم؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در این مطلب چهار نمونه از کارهایی که با انجام آن میتوانید از ارز دیجیتال کسب درامد کنید را به اختصار توضیح داده ایم.

چگونه از ارزهای دیجیتال پول دربیاریم؟

تريد

اولین راه کاری که میتوان برای کسب درآمد نام برد ترید کردن است. اگر نمیدانید ترید به چه معناست باید گفت ترید در معنای لغوی به معنی خرید و فروش است.

بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارد و قیمت ها در هرلحظه در حال تغییر است.تریدر کسی است که از این نوسانات استفاده میکنه و با خرید و فروش ارز دیجیتال، سود بدست می آورد.

مبنای خرید و فروش تریدر ها چیست؟

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال! برای ترید باید تحليل بلد باشید و براساس آن تصمیم بگیرد چه ارزی را چه زمانی بخرید و کی بفروشید.

سوالی که شاید به ذهنتان برسد این است آیا بدون تحلیل هم میشود ترید کرد جواب بله است اما بدانید درصد خطا در این صورت بالا میرود.

ارز دیجیتال را از کجا میتوانیم بخریم و یا بفروشیم؟

در صرافی های ارز دیجیتال مثل ایکس نوین . این صرافی امکان خرید و فروش لحظه ای ارزهای مختلف رو بهتون میده و کار با آن خیلی راحت میباشد.

درآمد ترید چقدر است؟

تریدری به شغل پولسازاست ولی اصلا آسون نیست. باید با ریاضی و نمودار آشنا باشید ، ذهن منطقی و نه احساسی داشته باشید، خیلی خیلی وقت بذارید برای آموزش دیدن و یادگیری، خیلی ریسک پذیر باشید و اینکه اگه یک دفعه نصف سرمایه تان را از دست دادید جا نزنی.

روانشناسی در ترید خیلی مهم میباشد. هر تریدر بسته به روحیات خود، از بین ۳ تا سبک ترید یکی را انتخاب میکند که به شرح زیر است:

  1. اسكالپ: بازه زمانی خیلی کوتاه (در حد یک تا چند دقیقه). بیشترین سود، بیشترین ریسک.
  2. خرید و فروش روزانه :بازه زمانی چند ساعت تا یک روز. ریسک و سود متوسط.
  3. سویینگ (نوسانے) :بازه زمانی چند روز تا چند هفته. ریسک متوسط، سود متوسط. پرکاربردترین روش ترید.

برای ترید کردن شما باید تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال بلد باشید. بعد وارد تصرافی ارز دیجیتال و براساس تحلیل هایتان شروع به خرید و فروش ساعتی، روزانه یا هفتگی نمایید. در این روش، مطالعه، یادگیری و توانایی تحلیل نمودار مهم میباشد.

سرمایه گذاری
( والد)

روش دیگری برای کسب درامد در دنیای ارز دیجیتال سرمایه گذاریست یعنی اینکه شما یک یا چند ارز دیجیتال را بخرید و انها را برای یک مدت طولانی (بین چندماه تا چند سال!) نگه دارید و وقتی قیمتشان خیلی رشد کرد انها را بفروشید. اخبار فاندامنتال اینجا نقشش بسیار مهم است.

ماینینگ

برای ماینینگ، شما باید چند دستگاه ماینر بخرید و انها را در یه محیط خنک نگه دارید تا کار کنند و برای شما بیتکوین یا کوین های دیگه استخراج کند. ماینینگ با سرمایه کم جواب نمیدهد و باید یک مقدار هزینه کنیند.

خرید و فروش

در این روش مثل یه صرافی وارد معامله با افراد یا شرکت ها میشوید و بیتکوین، تتر یا ارزهای دیگه خرید و فروش میکنید. دقیقا مثل خرید و فروش دلار. بعضیها به این کار دلالی میگویند ولی خب مشکلی نداره واقعا …

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *