آموزش کسب درآمد از وب مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آموزش کسب درآمد از وب مانی

چگونه می توان از سایت وب مانی (WebMoney)کسب درآمد داشت؟

پیش تر در مورد خرید وبمانی صحبت شده است و می دانیم که یک واحد پولی و پرداخت الکترونیکی بسیار سریع آنلاین می باشد . وب مانی شرایطی فراهم کرد تا تراکنش های اینترنتی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون احتیاج به حساب بانکی و کارت اعتباری انجام شوند. این سیستم پرداخت تا بحال توانسته بیش از 37 میلیون کاربر در تمام نقاط دنیا داشته باشد و رضایت آنها را جلب نماید. سرویس پرداخت آنلاین وب مانی در تازه ترین اقدام خود امکان کسب درآمد از وب مانی را در وب سایت خود نیز مهیا کرده است . در اینجا قصد داریم این پلتفرم را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با وب مانی

آشنایی با وب مانی

وب مانی از امنیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان از این ویژگی بعنوان بارزترین قابلیت آن نام برد. در حال حاضر 10 میلیون کاربر فعال از خدمات این سیستم استفاده می نمایند و هر روز شاهد ارتقاء سطح امکانات و خدمات آن هستند . شرکت WM Transfer LTD وظیفه ی مدیریت پول های وب مانی را برعهده دارد. شرکت Vychislitelnye sily اخترع و طراحی این سیستم پرداخت الکترونیکی را انجام داد که این شرکت همچنان پشتیبانی فنی آن را نیز بر عهده دارد.
وب مانی در مقایسه با سایر شرکت های پرداخت الکترونیکی وضعیت بسیار بهتری دارد و توانست تا این لحظه عنوان موفق ترین شرکت فعال در این زمینه را به خود اختصاص دهد . همانطور که قبلا نیز اشاره شد محل استقرار این سیستم در کشور روسیه قرار دارد و قاعدتا” مطابق قوانین کشور روسیه اداره می شود و علیه ایران هیچ تحریمی را اعمال نمی کند و به کاربران ایرانی اجازه می دهد تا بطور کامل از خدمات آن استفاده کنند. از آنها پشتیبانی می نماید . همین مسئله شرایط بسیار ایده آلی را برای کاربران ایرانی در عرصه بیزنس های اینترنتی با ارز های جهانی ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که کمپانی وب مانی Webmoney در اوایل شروع فعالیت خود تنها به کشور روسیه و چند کشور انگشت شمار دیگر اختصاص داشت. اما هم اکنون ب سرعت و امنیت بسیار زیاد این سیستم باعث شده تا در اکثر نقاط جهان کاربر فعال داشته باشد . تراکنش های وب مانی از طریق نهاد Payment Surfe انجام می شوند . همین مسئله درستی کامل تراکنش ها در این سیستم را اثبات می کند.

پلتفرم وب مانی ایونتس چیست ؟

پلتفرم وب مانی ایونتس چیست ؟

وب مانی ایونتس یک رسانه اجتماعی تخصصی تجاری است که با هدف به اشتراک گذاشتن خبرها، اطلاعات تجاری و شخصی میان اعضای سیستم انتقال پول وب مانی ایجاد شد . برای دسترسی به این پلتفرم می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
پلتفرم وب مانی ایونتس دارای خصوصیات زیادی نی باشد که عبارتند از:

  • بازبینی فید رویدادها، درج نظر، منتشر کردن پیغام با سطح امنیت بالا.
  • فرستادن متن یا پیغام تصویری برای کاربران ویژه و نظارت و بازبینی پیغام های خصوصی دریافت شد.
  • تشکیل گروه جهت تبادل نظر در مورد موضوعاتی خاص ، و ملحق شدن به گروه های موجود.
  • پیشنهاد درخواست اجرای کار به یک یا چند نفر از مخاطبان خود (از قبیل کارهایی با دستمزد) و بررسی صحت انجام آن.
  • ترغیب دیگران برای توجه به پروژه های وی و جذب کمک های مالی و کرود فاندینگ.
  • قابل مشاهده کردن دیتا های شخصی خود برای شرکا و پیمانکاران وی .
  • عوض کردن تنظیمات پروفایل (تصویر پروفایل، اطلاعات شخصی، محدودیت برای دریافت پیام و قابل مشاهده بودن پیام ها برای سایرین، نوع اطلاعیه هایی که برای رویدادهای مختلف تنظیم شده اند و بسیاری موارد دیگر …)

با کمی دقت در خصوصیات این پلتفرم متوجه می شویم که می توان به امکاناتی نظیر امکانات سایر شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک را در این پلتفرم دسترسی داشت. ولی افزون بر آن، از دیگر خصوصیات قابل توجه می توان به قابلیت امکان فعالیت فریلنسرها در این پلتفرم و کسب درآمد آن ها از طریق وب مانی اشاره نمود.

کسب درآمد از وب مانی

کسب درآمد از وب مانی

همانگونه که میبینید ، فریلنسرها می توانند از میان مشاغل موجود در این وب سایت شغل مورد علاقه و استعداد خود را پیدا نموده ، و پروژه های دیگران در این زمینه را انجام دهند . در این وب سایت مشاغل را به شکل زیر طبقه بندی کرده اند:

  • علوم آمار و تحلیل
  • مهندسی و معماری
  • طراحی و خلاقیت
  • نویسندگی
  • ترجمه
  • قانونی و حقوقی
  • توسعه دهنده موبایل، وب و نرم افزار
  • مدیریت پشتیبانی
  • خدمات مشتریان
  • حسابداری و مشاوره
  • بازاریابی و فروش
  • شبکه و IT

با انتخاب هر دسته از مشاغل، می توان از آگهی های مرتبط با آنها مطلع شد. افزون بر آن، در هر طبقه بندی، گروه های شغلی ریز تری نیز حضور دارند که می توان از میان آن ها نیز به صورت جزئی تر به انتخاب شغل مورد نیاز خود برای انتخاب فریلنسر پرداخت. بعنوان نمونه زمانی که طبقه بندی ترجمه را انتخاب می کنیم ، دسته بندی های زیر نیز وجود دارند:

  • ترجمه عمومی
  • ترجمه حقوقی
  • ترجمه پزشکی
  • ترجمه فنی

قسمت Region پایین تر از قسمت دسته بندی ها قرار دارد . در این قسمت با انتخاب نام کشور خود، می توان فریلنسرهای کشور خود را پیدا کرد ، که در زیر نام آنها قابلیت ها و استعدادهای آن ها درج شده است. در بخش آخر، یعنی بخش تجربه یا Experience می توان میزان سابقه کاری فریلنسرهای نشان داده شده را مشخص نمود.

اضافه کردن اطلاعات به عنوان فریلنسر

آموزش کسب درآمد از وب مانی

برای وارد کردن اطلاعات خود و قابلیت های خود به عنوان یک فریلنسر در این وب سایت و اجازه کسب درآمد از وب مانی ، لازم است پیش از هر کاری وارد سایت شوید و در قدم بعدی باید از قسمت بالا سمت چپ با کلیک بر روی پروفایل خود، گزینه freelncer profile را انتخاب نموده ، و در بخش Skills یا مهارت ها، توانایی های خود را وارد کنید. بعد از آن باید منتظر ماند تا یک کارفرما برای شما درخواست کار ارسال نماید.

با طی کردن مراحل زیر می توانید درآمد خود را به صورت وب مانی در کیف پول وب مانی خود دریافت نمایید.

شیوه نقد کردن درآمد کسب شده از وب مانی

همانگونه که اشاره شد درآمدی که از انجام کار برای کارفرما کسب می کنید به کیف پول وب مانی شما واریز خواهد شد. در صورتی که قصد فروش وب مانی و تبدیل آن به ریال را دارید می توانید به وب سایت ایکس نوین مراجعه کرده و از خدمات آن بهره بگیرید. برای این کار در ابتدا باید عضویت وب سایت ما را تکمیل کنید.
پس از اینکه ثبت نام در سایت را کامل کردید ، به پنل کاربری خود بروید ، و گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید. بعد از آن گزینه وب مانی را انتخاب کرده و از بین گزینه های موجود، روی گزینه فروش وب مانی کلیک کنید. در این مرحله ، صفحه فروش وب مانی برای شما نمایش داده می شود، که با درج اطلاعات خواسته شده و کلیک روی گزینه ثبت سفارش، می توان بسهولت وب مانی خود را به ریال تبدیل نمود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *