جبران ضرر های ماه قبل وشکستن مرز ۸.۰۰۰ دلار قیمت بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
جبران ضرر های ماه قبل وشکستن مرز ۸.۰۰۰ دلار قیمت بیت کوین

و حالا بیت کوین توانست مقابل ۸.۰۰۰ دلار بایستد و آن را شکست دهد.با این اتفاق تمامی ضرر های ماه مارس جبران شد.با نزدیکتر شدن به زمان هاوینگ بیت کوین ارزش این فتح را چند برابر کرد.

با گزارشی از کوین تلگراف بیت کوین کمی قبل توانست به ۸.۰۰۰دلار برسد . به جامعه ارزهای دیجیتال امید های تازه ای پیش از هاوینگ تزریق کند.

در ماه قبل در یک روز ۶۰٪قیمت بیت کوین ریزش داشته است . با وارد شدن به محدوده ۳.۶۰۰ دلار به کمترین مقدار نسبت به ۱۵ ماه گذشته خود رسید. اما با عبور کردن از مرز ۸.۰۰۰ دلار توانست تمامی ضرر های قبل را جبران کند.

هر واحد بیت کوین در صرافی بیت استمپ (Bitstamp) در زمان نگارش این خبر،با رقم ۸٬۱۰۰ ‌معامله می‌شود. باید این سطح قیمتی جدید را قیمت بیت کوین حفظ کند و در این محدوده به ثباتی نسبی برسد.

هفته قبل نیز شاهد صعود ۱۰٪ قیمت بیت کوین بودیم. سپس میانگین‌های متحرک ۲۰۰ و ۵۰ روزه، مقاومتی را در محدوده ۸٬۰۰۰ دلار ایجاد که در حال حاضر شکست این مقاومت را شاهد هستیم.

اهداف قیمتی بیت کوین

هدف بعدی بیت کوین با توجه به نظر کیث ویرینگ شکست مقاومت 8،500 دلاریست . با این اتفاق این پادشاه ارز دیجیتال جای پای خود را محکم تر از پیش میکند.

بیت کوین تا به اینجای کار گوی سبقت را از بازار های سهام و دلار گرفت. از ابتدای سال تا حالا این ارز دیجیتال 9.5% محاسبه شده است. همچنان طلا با رشد 12.1 درصدی در صدر جدول قرار دارد.

در حالی این جهش قیمت انجام میشود که تنها حدود 2 هفته تا هاوینگ بیت کوین مانده است. پادشاه ارز دیجیتال نرخ تورمش را به 1.8 درصد میرساند از آن طرف نصف شدن عرضه آن را شاهد خواهیم بود.

حتی خارج از جامعه ارز دیجیتال هاوینگ بیت کوین طرفدار هایی پیدا کرده است. رسانه ها از هاوینگ بیت کوین با عنوان عاملی یاد میکنند که باعث ایجاد کلاس جدید از ماینر ها میشود . به نظر آن ها میلیونر های بیت کوینی نام دارند.

حرف های پیرو هاوینگ و اثر آن بر روی قیمت بیت کوین با هم متفاوت است . هیچ اتفاق نظری در این موضوع نیست. خالق مدل قیمتی با انباشت به عرضه، پلن بی، در صحبت هایش گفته ماینر ها باید قبل از هاوینگ خود را برای نوسانات درآمدی آماده سازند.

شما برای خرید بیت کوین و یا فروش بیت کوین میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *