تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا اینو 1402

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش بینی قیمت شیبا اینو

تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته 1.5٪ کاهش یافته است.

در حال حاضر قیمت شیبا 0.000024440 رسیده است، در یک روز نیز که به طور کلی برای بازار نتیجه ناامیدکننده‌ای داشته است.

تحلیل آینده ارز شیبا اینو

شیبا در یک هفته 6٪ و در ۳۰ روز 21٪ از ارزش خود را از دست داده است، و به عنوان ارز میم نیز از ابتدای سال تاکنون 6٪ از ارزش خود را از دست داده است، هرچند که بسیاری از ارزهای اصلی (مانند BTC، ETH، XRP) در طی این مدت زمان افزایش داشته‌اند.

با این حال، با افزایش حجم معاملات ۲۴ ساعته شیبا به بیش از 100 میلیون دلار، احتمالاً حالا تا جای کافی نقدینگی و علاقه در بازار آن وجود دارد که به زودی به بازگشت آن کمک کند، به ویژه زمانی که ارز به طور قاطع به فروش بیش از حد انجام شده باشد.

شاخص‌های شیبا به نظر معمولاً ضعیف می‌آیند، اما از نظر مثبت، آنها در یک موقعیت قرار دارند که نشان‌دهنده احتمال بازگشت در آینده نزدیک است.

تحلیل قیمت شیبا

اولاً، میانگین متحرک ۳۰ روزه شیبا (زرد) به تدریج به میانگین ۲۰۰ روزه آن (آبی) افتاده و نشان می‌دهد که ارز میم بسیار نزدیک به رسیدن به کف است.

دوماً، شاخص قدرت نسبی شیبا (بنفش) پس از بیش از دو هفته سپری کردن در اطراف مقدار ۴۰، به آرامی شروع به افزایش یافته و نشان می‌دهد که شاید در حال جلب مومنتومی که به شدت نیاز دارد، باشد.

این انطباق همچنین توسط حجم معاملات SHIB ایجاد شده است که از ۶۰ میلیون دلار در طول آخر هفته به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است، که نشان می‌دهد که علاقه بازار به SHIB دوباره در حال افزایش است.

جالب این است که هفته گذشته چندین انتقال با ارزش بالا از شیبا از مبادله رمزارزی Bitavo دیده شده است، که نشان‌دهنده است که نهنگ‌ها دوباره در جمع‌آوری این توکن فعالیت کرده‌اند.

ارز دیجیتال شیبا

بنابراین شیبا ممکن است در آینده نزدیک به رالی‌های بیشتری داشته باشد و احتمالاً این ارز به مقدار $0.00000080 در دو هفته آینده بازگشت کند.

در مورد مدت زمان بلندمدت، (مجدداً) راه‌اندازی شیباریوم به معنای این است که اکوسیستم گسترده‌تر شیبا اینو به مرور زمان احتمالاً جذب استفاده‌های بیشتری خواهد شد و به تقاضای بیشتری برای SHIB کمک خواهد کرد.

آخرین به‌روزرسانی‌ها نشان می‌دهند که شبکه لایه دوم اکنون بیش از یک میلیون تراکنش پردازش داده است، و همچنین ایجاد بیش از 1.1 میلیون کیف پول را دیده است.

این نشانه‌ای امیدبخش است و نشان می‌دهد که به تدریج SHIB ممکن است در طول ماه‌های آتی بهبود یابد و احتمالاً سال را در حدود $0.0000150 به پایان برساند.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *