آموزش ساخت کیف پول اتریوم ETH Wallet

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کیف پول اتریوم چگونه ساخته می شود؟

ارزهای دیجیتالی بسیار مورد توجه هستند و اغلب افراد تمایل دارند از آنها استفاده کنند، بهترین راه برای استفاده از آنها فروش توکن‌ می باشد، البته عدم آشنایی افراد با روند فروش این توکن‌ها موجب شده تا این افراد موفق نشوند به هدف خود دست پیدا کنند. اتریوم ارز دیجیتالی است که تمام کیف پول های آن با پروتکل های مبتنی بر توکن سازگار ندارند و لازم است فرد دارای کیف پول سازگار با این توکن باشد تا بتواند در تمام توکن های ERC20 شرکت داشته باشد. همین مسئله باعث شد ما بخواهیم در مورد نحوه ی تنظیم و ساخت کیف پول ERC20 Ether توضیحاتی ارائه دهیم.

کیف پول Ethereum منطبق بر ERC20

اکثر توکن های فروش بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده اند، در نتیجه برای بدست آوردن آنها لازم است که یک برنامه کیف پول اتریوم با پروتکل ERC20 ایجاد کنید. برای اینکه از کنترل دارایی‌های خود اطمینان حاصل کنید بایستی برای حفظ امنیت از کلید خصوصی استفاده کنید.

بدست آوردن اتریوم و ذخیره آن در کیف پول

بدست آوردن اتریوم و ذخیره آن در کیف پول

دستیابی به اتریوم از راه های بسیاری امکان پذیر است. ولی راحت ترین راه این است که یک حساب ایجاد کرده و خریداری ETH با فیات و انتقال آن به MyEtherWallet می باشد. با این کار بعد از خرید اتریوم می توان بسیار راحت سکه های خود را به آدرس کیف پول یا MEW خود ارسال نمود.

معرفی کیف پول اتریوم

عملکرد کیف پول اتریوم مشابه یک حساب بانکی آنلاین می باشد؛ از این رو کاربر می تواند به ارسال، دریافت و مدیریت سکه ها بپردازد. بنابراین کاربر با دارا بودن یک کیف پول اتریوم و استفاده از پلت فرم آن خواهد توانست که خرید و فروش اتریوم را انجام دهد.

کدام کیف پول اتریوم مناسب تر است ؟

کدام کیف پول اتریوم مناسب تر است ؟

همانطور که گفته شد اتریوم دارای انواع مختلفی کیف پول می باشد که هر یک از آنها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی هستند . به عنوان مثال از میان آنها می توان کیف های پول موبایل، کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری را نام برد. کیف پول تلفن همراه به کاربران این امکان را می دهد تا سکه های اتریوم را بر روی تلفن های همراه هوشمند خود ذخیره کنند. این کیف پول ها به راحتی حمل می شوند و استفاده از آن رایگان است، اما در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری از نظر امنیت در سطح پایین تری قرار دارند.

برای استفاده از کیف پول نرم افزاری بایستی آنها را بر روی کامپیوتر دانلود و نصب نمود ، از این رو آسان تر می توان سکه ها را مدیریت نمود و استفاده از آن رایگان می باشد. با این وجود این نوع کیف پول نیز نیز از نظر امنیت نسبت به کیف پول های سخت افزاری در سطح بسیار پایین تری قرار دارد.

کیف پول سخت افزاری همانگونه که از نام آن پیداست یک دستگاه فیزیکی می باشد که قابلیت اتصال به وسایل دیگری مانند لپ تاپ و موبایل را دارد و از نظر امنیت در سطح بسیار بالاتری نسبت به سایر کیف پول ها قرار دارد . البته لازم به ذکر است که برای استفاده از آن بایستی هزینه پرداخت نمود.

ساخت یک کیف پول اتریوم

ساخت یک کیف پول اتریوم

کیف پول MyEtherWallet که اختصارا” MEW نامیده می شود را می توان به عنوان یکی از کیف پول های سازگار با توکن فروش نام برد. کیف پول MEW یکی از بهترین کیف پول های اتریوم می باشد که در سطح بسیار وسیعی بکار گرفته می شود. در صورتی که تمایل دارید با روند ساخت کیف پول مرتبط با فروش توکن آشنا شوید ، در ادامه توضیحات کاملی در این خصوص داده شده است .

۱. درقدم اولی که باید برای ساخت این کیف پول برداشت باید به سایت www.myetherwallet.com مراجعه کرد.

 سایت www.myetherwallet.com

۲. در قدم بعدی باید یک رمز عبور ایجاد نمود، بهتر است که این رمز عبور ترکیبی از حروف، اعداد و نمادها باشد چرا که به این ترتیب یک رمز عبور بسیار قوی ایجاد شده و از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار دارد. اکنون لازم است روی Create New Wallet کلیک کرد.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم ETH Wallet

۳. در این مرحله باید پرونده اصلی keystore خود را دانلود و ذخیره نموده و بعد از آن این فایل را در یک جای مطمئن سیو کرده و دکمه ی ادامه را فشرد.

نکته قابل توجه این که باید حتما” کلید خصوصی خود را ذخیره نمایید، بیشتر افراد تصور می کنند این رمز فقط ترکیبی از اعداد و ارقام و نماد است ، اما باید بدانید که ایمنی این رمز بسیار اهمیت دارد و باید از امنیت محافظت کرد. فراموش نکنید که هیچ راهی وجود ندارد تا از طریق آن بتوان کلید خصوصی و رمز عبور فراموش شده و یا از دست رفته کاربر را بازیابی کرد . در نتیجه ، بهتر است کلیه اقدامات ایمنی را که ارائه کننده کیف پول تعیین کرده و پیشنهاد داده است را بصورت تمام و کمال انجام داد.
مسئله دیگر اینکه برای باز کردن کیف پول خود باید از کلید خصوصی یا فایل keystore استفاده نمود، راه های بسیاری برای باز کردن کیف پول کاربر وجود دارد. ولی بهترین روش انتخاب فایل دانلود شده در مرحله ی سوم و وارد نمودن رمز عبور در مرحله‌ی دوم می باشد.
اکنون و پس از طی مراحل فوق کاربر صاحب یک کیف پول اتریوم شده است که می توان بسهولت اترهای خود را در ان ذخیره نمود.

در صورتی که می خواهید مجددا”به کیف پول اتریوم خود دستیابی داشته باشید ، بایستی به سایت www.myetherwallet.com سر بزنید و گزینه‌ی View Wallet Info در سمت راست سایت را انتخاب کنید . پس از آن یک کد احراز هویت برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کرده تا اجازه دسترسی به کیف پول خود را داشته باشید.

امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مطلب و آموزش گام به گام نحوه ی ساخت کیف پول اتریوم به شما کمک کرده باشیم تا به هدف خود یعنی ساخت یک کیف پول اتریم مناسب، دست پیدا کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *