پیش بینی قیمت سولانا؛ آیا می‌تواند بالاتر از مرز مقاومتی کلیدی حرکت کند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سولانا توانسته اندکی کاهش قیمتی رخ داده را جبران کند، همچنان نرخ این ارز دیجیتال در حال پشتیبانی است و احتمال صعود قیمتی بیشتر آن وجود دارد. در صورتی که پشتیبانی قیمت سولانا ادامه پیدا کند، احتمالا این رمزارز به سمت مرز 30 دلاری برود.

قیمت Solana  بعد از اینکه نتوانست مرز مقاومتی 25 دلاری را به دست آورد، در مدار نزولی قرار گرفت. در صورتی که سطوح مقاومتی سولانا در محدوده‌های 24 و 25 دلاری کاهش پیدا کند، احتمالا این رمزارز رالی قوی را آغاز خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سولانا

روند قیمتی سولانا

این ارز دیجیتال در اثر کاهش قیمتی تا مرز 24.83 دلاری نزول داشت. به نظر فعالان و معامله گران کاهش قیمتی رخ داده پس از رشد و پیشروی قبلی این رمزارز یک اصلاح متداول و لازم بود.

این ارز دیجیتال در چند روز گذشته بالای مرز 23 دلاری و میانگین متحرک 100 روزه معامله شده است. در حال حاضر تحلیلگران معتقدند که نشانه‌های مثبتی از صعود دوباره این ارز دیجیتال وجود دارد. زیرا Solana  بالای سطح حمایتی مهم 22 دلاری قرار دارد و به شدت پشتیبانی می‌شود.

پیش بینی قیمت سولانا

در حال حاضر مقاومت اصلی برای این ارز دیجیتال محدوده 24 دلاری است. مقاومت سرسخت بعدی برای این ارز دیجیتال در محدوده 25 دلاری قرار دارد. در صورتی که سولانا بتواند صعود مداوم داشته باشد و از مرز 24 و سپس 25 دلاری عبور کند، سرعت رشد قیمتی آن افزایش پیدا خواهد کرد.

مقاومت کلیدی بعدی این ارز دیجیتال در صورت عبور از کانال‌های مذکور، محدوده 28.50 دلار خواهد بود. هرگونه تحرک بیشتر نهنگ‌ها و فعالان بازار این ارز دیجیتال منجر به سوددهی بیشتر خواهد شد و راه را برای حرکت آن تا مرز 30 دلاری هموار خواهد کرد. 

پیش بینی قیمت سولانا

در صورتی که سولانا نتواند کانال 24 دلاری را به دست آورد، احتمالا عقب نشینی بیشتری خواهد داشت. حمایت اولیه این رمزارز در محدوده 22.40 دلاری است. در صورت بسته شدن نرخ این رمزارز پایین محدوده مذکور، این احتمال وجود دارد نرخ ارز دیجیتال مذکور تا سطح حمایتی بعدی، یعنی 21.80 دلاری کاهش پیدا کند. اگر سولانا نتواند این مرز را حفظ کند، خطر نزول بیش از پیش دور از انتظار نیست و احتمالا در بازه زمانی کوتاه مدت شاهد کاهش نرخ آن تا محدوده 20.50 باشیم.

مواردی که احتمال رشد قیمتی سولانا را تقویت کرد

هم اکنون امیدواری‌ها نسبت به صعود بیشتر سولانا و رشد آن تا مرز 30 دلاری بالاتر است و معامله گران مقدار بیشتری از این ارز دیجیتال را نگهداری می‌کنند. ضمن اینکه در حال حاضر سولانا در نزدیکی بالاترین سطح معاملاتی هفته جاری خرید و فروش می‌شود و به نظر تحلیلگران کم کم «صلیب طلایی» برای این ارز دیجیتال در حال شکل گیری است. شما میتوانید اخبار ارز دیجیتال را از منابع معتبر مانند cointelegraph دریافت کنید.

تاثیر بیت کوین روی قیمت سولانا

به نظر برخی از فعالان بازار رمزارزها، در صورتی که بیت کوین بتواند مرز 30 هزار دلاری را به دست آورد، خوش بینی نسبت به کل بازار رمزارزها افزایش پیدا کند و قیمت این ارز دیجیتال نیز به راحتی این امکان را دارد در محدوده 30 دلاری قرار بگیرد.

پیش بینی قیمت سولانا

اما اگر به هر دلیلی بیت کوین از محدوده قیمتی مذکور صرف نظر کند، بدبینی فضای کریپتو را فرا خواهد گرفت و این مورد روی شرایط معاملاتی دیگر ارزهای دیجیتال و قیمت آن‌ها اثر منفی خواهد گذاشت. قاعدتا این ارز دیجیتال نیز از این وضعیت مصون نخواهد ماند و احتمال ریزش قیمتی آن وجود دارد. بسیاری از تریدرها با خرید تتر ابتدا در ولت خود و پیدا کردن فرصتی برای خرید سایر ارزهای دیجیتالی بدون معطلی قدم برمیدارند.

تذکر؛ پیش بینی‌های ارائه شده به هیچ عنوان قطعی نیستند و لازم است معامله گران برای خرید یا فروش یا نگهداری سولانا شاخص‌ها و اخبارهای مهم این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزهای موثر را در نظر گرفته و سپس با توجه به شرایط و استراتژی معاملاتی خود به خرید ارز دیجیتال و فروش بپردازند.

تاریخچه ارز سولانا

ارز Solana  یک شبکه بلاکچین و ارز دیجیتال است که به منظور اجرای سریع و انجام تراکنش‌های متعدد با کارایی بالا طراحی شده است. این شبکه توسط یک تیم توسعه‌دهنده مستقر در ایالات متحده تأسیس شده است. تاریخچه ارز سولانا به شرح زیر است:

تأسیس: ارز Solana در سال 2017 توسط یک مهندس نرم‌افزار به نام آناتولی یاکوولو و تیم توسعه‌دهنده‌اش تأسیس شد. آناتولی یاکوولو تجربه قبلی در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی داشت و تصمیم گرفت یک شبکه بلاکچین با کارایی بالا و تراکنش‌های سریع را ایجاد کند.

آزمایش‌های پیشین: تیم سولانا چندین آزمایش نسخه پیشین از شبکه خود را انجام داد تا اشکالات و مشکلات را برطرف کند و به بهبود کارایی بلاکچین بپردازد.

 انتشار رسمی: در سپتامبر 2020، شبکه سولانا به طور رسمی در حالت عملیاتی قرار گرفت. این شبکه از خود دیگر ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاکچین جداگانه است و از تکنولوژی معروفی به نام “Proof of History” (PoH) برای بهبود کارایی استفاده می‌کند.

 رشد و پذیرش: ارز سولانا به سرعت جلب توجه جوامع متخصصان بلاکچین و ارزهای دیجیتال شد. برای اجرای تراکنش‌ها با سرعت بالا و کارایی بالا، سولانا به عنوان یک رقیب قوی برای اتریوم Ethereum  شناخته شد.

 توسعه اکوسیستم: تیم Solana  و جوامع توسعه‌دهنده‌ای اطراف آن از طریق توسعه اپلیکیشن‌ها و پروژه‌های متعددی در اکوسیستم سولانا فعالیت می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها شامل ارزهای دیجیتال، بازارهای مالی دیجیتال، بازی‌ها، دی‌فای DeFi  و سرویس‌های دیگر می‌شوند.

 SOL: SOL ارز دیجیتال اصلی شبکه سولانا است و به عنوان واحد پولی برای تراکنش‌ها و تسویه حساب در شبکه استفاده می‌شود. SOL همچنین به عنوان امنیت‌گذاری شبکه عمل می‌کند و تعدادی از ویژگی‌های توکن‌های دیگر بر پایه ارزهای دیجیتال را داراست.

Solana  به عنوان یک شبکه بلاکچین نوظهور در دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت رشد کرده و به یکی از اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاکچین در دنیا تبدیل شده است.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *