بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2024

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

طبق پیشبینی کارشناسان معروف در حوزه ارز دیجیتال بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2024 اتفاق می افتد. در سال ۲۰۲۴، عوامل دیگری نیز می‌توانند بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارند. در این مقاله به بررسی گزارشات شرکت های معتبر در حوزه ارز دیجیتال و عوامل موثر در قیمت بیت کوین 2024 که تاثیر مستقیم روی افزایش آن دارد میپردازیم پس با ما همراه باشید و از بازار داغ ارز دیجیتال 2024 جا نمانید.

بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2024

بررسی عوامل موثر بر قیمت بیت کوین

هاوینگ بیت کوین 2024

هاوینگ بیت کوین 2024 رویداد مهمی است که هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد. در هاوینگ، پاداش استخراج بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد. این امر می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود، زیرا عرضه آن کاهش می‌یابد.

پذیرش بیت کوین توسط نهادهای مالی

 اگر نهادهای مالی بیشتری بیت کوین را بپذیرند، این امر می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود. در مجموع، رسیدن بیت کوین 100 هزار دلاری در سال ۲۰۲۴ امکان‌پذیر است، اما عوامل مختلفی بر این امر تأثیر می‌گذارند.

90درصد هولدرهای بیت کوین سود کردند

طبق گزارشی که اخیراً توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock منتشر شده است، حدود ۹۰ درصد از هولدرهای بیت کوین (BTC) از نوامبر ۲۰۲۱ در سود قرار دارند. این بدان معناست که بیت کوین از زمان خرید آنها سود کرده است.

این رقم در ماه‌های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. در ماه نوامبر ۲۰۲۱، این رقم حدود ۷۰ درصد بود. در ماه دسامبر ۲۰۲۱، این رقم به ۷۵ درصد رسید. در ماه ژانویه ۲۰۲۲، این رقم به ۸۰ درصد رسید. در ماه فوریه ۲۰۲۲، این رقم به ۸۵ درصد رسید. در ماه مارس ۲۰۲۲، این رقم به ۹۰ درصد رسید.

بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2024

این افزایش در سود هولدرهای بیت کوین به دلیل افزایش قیمت بیت کوین است. قیمت بیت کوین از نوامبر ۲۰۲۱ تاکنون بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

البته، این بدان معنا نیست که همه هولدرهای بیت کوین سودآور هستند. برخی از هولدرهای بیت کوین ممکن است در گذشته بیت کوین را با قیمت‌های بالاتری خریداری کرده باشند. این هولدرها ممکن است هنوز در ضرر باشند.

با این حال، این آمار نشان می‌دهد که بیت کوین به طور کلی یک سرمایه‌گذاری سودآور بوده است. شما میتوانید با خرید ارز دیجیتال از صرافی اکس نوین در سال 2024 به سود برسید و با خرید بیت کوین یکی از سرمایه گذاران حوزه ارز دیجیتال باشید.

نحوه محاسبه آمار بیت کوین توسط IntoTheBlock

IntoTheBlock از داده‌های آدرس‌های کیف پول برای محاسبه این آمار استفاده می‌کند. این شرکت آدرس‌های کیف پول را بر اساس قیمت خرید آنها دسته‌بندی می‌کند. سپس، این شرکت نسبت آدرس‌های کیف پول در هر دسته را محاسبه می‌کند که در حال حاضر در سود هستند.

در این مورد، IntoTheBlock از داده‌های آدرس‌های کیف پولی استفاده می‌کند که حداقل یک بیت کوین دارند. این شرکت آدرس‌های کیف پول را بر اساس قیمت خرید آنها دسته‌بندی می‌کند. سپس، این شرکت نسبت آدرس‌های کیف پول در هر دسته را محاسبه می‌کند که در حال حاضر در سود هستند.

این آمار نشان می‌دهد که بیت کوین به طور کلی یک سرمایه‌گذاری سودآور بوده است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و قیمت بیت کوین می‌تواند به سرعت تغییر کند.

عوامل موثر بر رسیدن بیت کوین 100 هزار دلاری

بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2024

شرایط اقتصادی جهانی

 اگر شرایط اقتصادی جهانی بهبود یابد، سرمایه‌گذاران ممکن است تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک مانند بیت‌کوین داشته باشند. این امر می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت‌کوین شود.

اقدامات رگولاتوری

اگر دولت‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌تری علیه ارزهای دیجیتال وضع کنند، این امر می‌تواند باعث کاهش قیمت بیت‌کوین شود.

تکنولوژی‌های جدید

 اگر فناوری‌های جدیدی به وجود بیایند که جایگزین بیت‌کوین شوند، این امر می‌تواند باعث کاهش قیمت بیت‌کوین شود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *