بیت کوین در نزدیکی کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بیت کوین توانسته کانال 34 هزار دلاری پشت سربگذارد و حتی معاملاتی از این رمزارز در محدوده 34 هزار و 700 دلاری ثبت شده و بیشترین نرخ طی 78 هفته گذشته بوده است. با این وجود همواره به معامله گران هشدار داده می‌شود که هیجانی عمل نکنند چون احتمال اصلاح قیمتی وجود دارد.

در حال حاضر و با رشد قیمتی bitcoin، شرایط وسوسه انگیزی ایجاد شده که احتمال افزایش هیجانات تحت تاثیر این شرایط وجود دارد و چه بسا حجم معاملات رشد قابل توجهی داشته باشد. برخی از تحلیلگران بیان کرده‌اند که صعود مداوم بیت کوین ادامه دار نیست و به زودی این رمزارز در مدار نزولی حرکت می‌کند.

 بیت کوین در نزدیکی کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت

بنابر تحلیل‌های قیمت بیت کوین صورت گرفته، احتمالا نرخ بیت کوین در ماه دسامبر به کانال 20 هزار دلاری کامبک داشته باشد و در اواسط همین ماه به مرز 28 هزار دلاری برسد و به نظر این زمان بهترین فرصت برای خرید بیت کوین به نظر می‌رسد. بنابراین توصیه و تاکید اغلب تحلیلگران برای شروع خرید و ذخیره سازی بیشتر این ارز دیجیتال روی ماه دسامبر است.

نگاهی به روند قیمتی بیت کوین

ارز دیجیتال معروف طی شش هفته گذشته 35 درصد افزایش قیمتی را تجربه کرده و طی دو روز اخیر در کانال 34 هزار دلاری نوسان داشته است. این میزان رشد قیمتی برای رمزارز شناخته شده بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد. اما این رشد قیمتی بیت کین و الگویی که در حال پیروی از آن است بارها و بارها در سال جاری میلادی رخ داده اما هر بار با شکست روبرو شده است.

 بیت کوین در نزدیکی کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت

برخی معتقدند که این بار bitcoin پرقدرت روند صعودی را پیگیری می‌کند و عدد برخی شاخص‌ها و تحلیل‌ها حکایت از بهبود وضعیت این رمزارز دارند. شاخص قدرت نسبی یکی از این شاخص‌ها است که اکنون در محدوده عدد 70 قرار گرفته است. شما میتوانید با خرید بیت کوین از صرافی معتبر اکس نوین به راحتی سرمایه گذاری کنید.

بررسی روند تاریخی bitcoin نشان می‌دهد که احتمال یک حرکت جانبی یا نزول قیمتی وجود دارد و شاید این حرکت 55 روز به طول می‌انجامد. در صورتی که چنین اتفاقی در آینده نزدیک رخ بدهد و بعد از سپری کردن بالاترین مرز مقاومتی پیش بینی شده در محدوده قیمتی کنونی، نرخ بیت کوین نزول داشته باشد و از الگوی 55 روزه پیروی کند، احتمالا بهترین زمان خرید وقتی است که شاخص قدرت نسبی کمتر از عدد 30 باشد. براساس پیش بینی‌ها و با توجه به شرایط حاضر و همچنین موارد مذکور، احتمالا نوزدهم دسامبر بهترین زمان برای خرید بیشتر و ذخیره سازی بیت کوین است.

بیت کوین چه اخبار را دنبال می‌کند؟

در حال حاضر خبرهای مربوط به ETF برای معامله بیت کوین بسیار پررنگ و قابل توجه است. با این وجود احتمالا طی روزهای آینده، به طور کلی کوتاه مدت، خبر قطعی درباره این مورد منتشر نشود. بنابراین بیشتر تمرکز معامله گران در زمان کنونی روی تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و همچنین انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی است که هفته آینده منتشر خواهد شد.

 بیت کوین در نزدیکی کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت

در صورتی که نتیجه نشست هفته آینده فدرال رزرو مطابق پیش بینی تحلیلگران و اقتصاددانان آمریکایی باشد، احتمالا نرخ بیت کوین نوسانات چندانی را تجربه نخواهد کرد. حتی شاید این ارز دیجیتال بتواند مقاومت 35 هزار دلاری را نیز در هم بشکند و بعد از آن الگو یا شرایط جدیدی را دنبال کند.

در صورت نزول قیمتی bitcoin طی یک هفته آینده، محدوده حمایتی این ارز دیجیتال مرز 33 هزار و 901 دلاری است. در صورتی که bitcoin عقب نشینی بیشتری داشته باشد تا محدوده 31 هزار و 507 دلاری کاهش پیدا خواهد کرد. شما میتوانید اخبار ارز دیجیتال را از منابع معتبر مانند cointelegraph دریافت کنید.

نگاهی کوتاه به Etf بیت کوین

ETF بیت‌کوین یک صندوق تبادل پذیر Exchange-Traded Fund  است که به سادگی نمایانگر بیت‌کوین Bitcoin  می‌باشد. این ابزار مالی معمولاً برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین در بازار سرمایه به کار می‌رود و دارای ویژگی‌های زیر است:

نمایش بیت‌کوین به عنوان یک ابزار معاملاتی

ETF بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به عنوان یک ابزار معاملاتی در بازار سرمایه بیت‌کوین را خریداری کنند. به جای این که باید بیت‌کوین را مستقیماً بخرند و ذخیره کنند، می‌توانند واحد‌های ETF بیت‌کوین را تجارت کنند.

 بیت کوین در نزدیکی کانال 35 هزار دلاری قرار گرفت

نمایانگر ارزش بیت‌کوین

 قیمت و ارزش ETF بیت‌کوین به طور معمول دقیقاً با ارزش بیت‌کوین در بازار تطابق دارد. این به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که به راحتی از تغییرات قیمت بیت‌کوین به عنوان دارایی معاملاتی بهره‌مند شوند.

نمایانگر تقاضا برای بیت‌کوین

 افزایش تعداد ETF بیت‌کوین‌ها در بازار ممکن است نمایانگر افزایش تقاضا و تاثیرگذاری بر بازار بیت‌کوین باشد.

سهولت معامله

 ETF بیت‌کوین همانند سهام عادی در بازار معاملاتی معامله می‌شود و ارائه می‌شود. این به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد به راحتی و با هزینه کم تر به بیت‌کوین دسترسی پیدا کنند.

مزایای مالی برخط

 با داشتن یک ETF بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران می‌توانند به مزایای مالی برخط دسترسی داشته باشند، از جمله ماندگاری بیت‌کوین به عنوان یک کلاس دارایی، امکان دیورسیفیکاسیون پرتفولیو و استفاده از ابزارهای مالی برخط.

همچنین، ETF بیت‌کوین معمولاً توسط نهادهای مالی و تأسیسات تامین کننده خدمات مالی تأسیس می‌شود و تحت نظارت مراجع مالی قرار دارد. این به سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به این ابزار مالی می‌دهد.

به هر حال، لازم به ذکر است که قوانین مربوط به ETF بیت‌کوین ممکن است در هر کشور متفاوت باشند، و اهمیت توصیه‌ها و مشاوره‌ها قبل از سرمایه‌گذاری در این ابزار بسیار حائز اهمیت است.

توجه؛ هیچ یک از تحلیل‌ها و مطالب ذکرشده پیشنهادی برای خرید یا فروش یا نگهداری bitcoin نیست.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *