امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سولانا، رقیب اتریوم، در سال جاری رشد قیمتی قابل توجهی پیدا کرد و هنوز فضای بیشتری برای صعود دارد. به نظر برخی معامله گران روند صعودی قیمت Solana ادامه دار خواهد بود.

در این خصوص یکی از معامله گران رمزارزی با نام مستعار  Altcoin Sherpa در صفحه پلتفرم X اعلام کرده که روند صعود قیمت سولانا ادامه خواهد داشت مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. یکی از دلایل رشد قیمتی سریع و قابل توجه سولانا بیانیه اخیر Render بوده است. طبق این بیانیه، مجموعه مذکور با موفقیت ارتقا زیرساخت اصلی خود به Solana را اجرا کرده و همین باعث شده تا قیمت ارز دیجیتال مذکور در مدار صعودی حرکت کند.

 امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

در حال حاضر دارندگان RNDR می‌توانند توکن‌های خود را با استفاده از Upgrade.rendernetwork.com از بلاکچین اتریوم به Solana منتقل کنند.

تاریخچه Solana

Solana یک شبکه بلاکچین و ارز دیجیتال است که به منظور اجرای سریع و انجام تعداد بالا از تراکنش‌ها طراحی شده است. در زیر تاریخچه کوتاهی از پروژه Solana را می‌خوانید:

تأسیس Solana

Solana توسط یک تیم توسعه‌دهنده به نام Anatoly Yakovenko  در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. هدف اصلی این پروژه، حل مشکلات اسکالابیت و سرعت در شبکه‌های بلاکچین بود.

 امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

هدف اصلی Solana

 ایده اصلی پشت Solana این بود که یک شبکه سریع با هزینه کم و قابل اطمینان را فراهم کند. Solana از معماری مبتنی برProof of History PoH  استفاده می‌کند که این امکان را به شبکه می‌دهد که تراکنش‌ها را به سرعت و با کارایی بالا ثبت کند.

معماری و تکنولوژی Solana

Solana از معماری Proof of Stake (PoS) به همراه یک سری تکنولوژی‌های نوآورانه استفاده می‌کند که به شبکه اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از تراکنش‌ها را به سرعت پردازش کند. معماری PoH که به عنوان یک دسته از تکنولوژی‌های Solana مطرح شده است، توسط Anatoly Yakovenko ابداع شد.

رشد و توسعه

Solana با ارائه یک شبکه سریع و انعطاف‌پذیر به طور سریعی توجه جامعه را جلب کرد. این شبکه میزبانی برخی از اپلیکیشن‌های دیجیتال معروف از جمله Deversifi و Serum شده است.

ارز دیجیتال SOL

 SOL یا ارز دیجیتال Solana، واحد ارزی این شبکه است. این توکن به عنوان وسیله پرداخت برای هزینه‌های تراکنش و همچنین حاشیه سود ماینرها در شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سلانا به سرعت به یکی از شبکه‌های محبوب در جهان ارزهای دیجیتال تبدیل شده و به عنوان یک رقیب جدی برای شبکه‌های دیگر مانند اتریوم شناخته می‌شود.

چه عاملی روی رشد احتمالی قیمت سولانا موثر خواهد بود؟

 امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

شبکه Render مجموعه‌ای از GPUهای توزیع شده به صورت غیرمتمرکز در این شبکه است که بر روی قرارداد هوشمند اتریوم طراحی و ساخته شده بود. اکنون این شبکه زیرساخت خود را به اکوسیستم Solana منتقل کرده است.

این شبکه یکی از شبکه‌های مورد استفاده و پرکاربرد صنعت کریپتو است که با خبر انتقال زیرساخت آن به Solana ، باید نسبت به آینده SOL امیدوار بود.

بازگشت قیمتی سولانا

Solana در اواخر سال 2021 رشد انفجاری را تجربه کرد و ارزش بازاری آن تا نزدیکی محدوده 75 میلیارد دلاری بالا رفت. اما براساس گزارش coinmarketcap ، با وجود تمام صعودها، این رمزارز تا حد زیادی در سایه اتریوم رشد داشته و به چنین شرایطی رسیده است. در واقع هیچ زمانی به صورت مستقل رشد ارزش بازار و قیمت را نداشت.

نوامبر گذشته، تحلیلگران وضعیت Solana و به طور کلی کریپتو را به دلیل فروپاشی چند پروتکل کلیدی که با صرافی رمزارزی شکست خورده FTX و مدیرعامل سابق سام بانکمن فرید ارتباط داشته، در حال نابودی و شکست می‌دانستند. اما اکنون وضعیت ارز دیجیتالی مثل سولانا و دیگر رمزارزهای بزرگ بازار در حال بهبود هستند.

قدم بعدی سولانا و شرایط آینده این رمزارز

این واقعیت که پروتکل‌هایی مانند Render از زیرساخت شبکه سولانا برای توسعه استفاده می‌کنند و آن را به شبکه‌های قابل اعتمادتری مانند اتریوم ترجیح می‌دهند، نشان از بازگشت قیمتی این ارز دیجیتال دارد. به نظر فعالان و تحلیلگران باور به آینده روشن Solana قوت گرفته و صعود قابل توجه قیمت این رمزارز دور از انتظار نیست.

 امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

گذشته از این مورد، در حال حاضر شبکه اتریوم همچنان با مشکلات مقیاس پذیری، مانند کارمزدهای بالا و تراکنش‌های کند، دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع فضا را برای گسترش هر چه بیشتر استفاده از Solana و افزایش سهم بازاری این رمزارز فراهم خواهد کرد. شما میتوانید اخبار ارز دیجیتال را از منابع معتبر مانند cointelegraph دریافت کنید.

در حال حاضر قیمت توکن بومی سولانا به بالاترین حد طی 14 ماهه اخیر رسیده و حتی برای مقاطع زمانی توانسته مرز 40 دلاری را به دست آورد. در صورتی که Solana بتواند به رشد خود در کانال 40 دلاری ادامه بدهد و از مقاومت کلیدی 48 دلاری عبور کند، احتمالا عبور از مرز 50 دلاری و کسب سودهای بیشتری را خواهد داشت.

معامله گران سولانا مراقب رقبای این رمزارز باشند

البته سولانا در این مسیر رقیب‌هایی مانند پالیگان و آربیتروم دارد که هزینه تراکنش‌های در آن‌ها به اندازه شبکه Solana ارزان است. ضمنا این رمزارزها امنیت شبکه قدیمی و پرکاربرد اتریوم را دارند. به همین دلیل همواره توسعه دهندگان و سرمایه گذاران سولانا باید با دقت رفتار کنند و به این قبیل مسائل توجه داشته باشند.

توجه؛ اطلاعات ارائه شده به هیچ عنوان پیشنهادی برای خرید، فروش یا نگهداری رمزارز Solana یا اتریوم نیست. این مطالب صرفا تحلیلی برای سرمایه گذاری بهتر در بازار رمزارزها است. معامله گران برای خرید و فروش سولانا یا هر ارز دیجیتال دیگری باید از شاخص‌‌ها و تحلیل‌های مطمئن استفاده کنند.

کیف پول های سولانا

برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال Solana، می‌توانید از کیف پول‌های متنوعی که اختصاصی برای این شبکه طراحی شده‌اند، استفاده کنید. در زیر، چند نمونه از کیف پول‌های محبوب برای Solana آورده شده است:

Sollet

Sollet یک کیف پول وب‌میل است که به راحتی در مرورگرهای وب قابل دسترسی است. با استفاده از Sollet، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال Solana خود را ذخیره کنند و تراکنش‌های خود را انجام دهند.

Ledger Nano S / Nano X

اگر از امنیت فیزیکی بیشتری برای ذخیره ارزهای دیجیتال Solana خود به دنبال هستید، می‌توانید از کیف پول سخت‌افزاری مانند Ledger Nano S یا Nano X استفاده کنید. این دستگاه‌ها به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری از اتصال به اینترنت جلوگیری می‌کنند و اطلاعات کاربر را در داخل یک دستگاه فیزیکی نگهداری می‌کنند.

Solflare

Solflare یک کیف پول وب‌میل دیگر برای Solana است که امکاناتی برای ذخیره، انتقال، و مدیریت ارزهای دیجیتال این شبکه را فراهم می‌کند.

 امکان صعود قیمتی بیشتر سولانا وجود دارد؟

Atomic Wallet

   Atomic Wallet یک کیف پول چند ارزی است که از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله Solana پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به کاربران امکان مدیریت دارایی‌های خود از یک رابط کاربری ساده ارائه می‌دهد.

MathWallet

   MathWallet یک کیف پول چند زبانه است که از ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله Solana، پشتیبانی می‌کند. این کیف پول نسخه‌های مختلفی برای دستگاه‌های مختلف از جمله iOS، Android، و Chrome دارد.

همواره اهمیت دارد که از منابع رسمی و امن برای دانلود و استفاده از کیف پول‌ها استفاده کنید. همچنین، حتماً کلیدهای خصوصی خود را به دقت نگه دارید و از امکانات امنیتی هر کیف پول بهره‌مند شوید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *