کاهش بیت کوین تزریق شده به بازار از سوی ماینر ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کاهش بیت کوین تزریق شده به بازار از سوی ماینر ها

طبق آخرین گزارش شبکه ی خبری Glassnode، از میزان عرضه ی بیت کوین (BTC) از سمت ماینرها کم شد. Glassnode در این رابطه با انجام تحقیق بیان کرد که از میزان انتقال بیت کوین از آدرس ماینرها طی یک ماه گذشته کم شد. این روند کاهشی، ادامه دار خواهد بود. پس از هاوینگ فروش از سمت ماینرها به شدت افزایش یافت. به طوری که در بازه ای، بیشتر از ۹۰۰ واحد از سمت ماینرها به بازار تزریق می شد.

تور دمیستر (Tuur Demeester)، تحلیل گر به نام بازار رمز ارز در این رابطه بیان کرد که شرایط کنونی به شکلی است که ذخیره ی بیت کوین ماینرهای خرد رو به اتمام است و دیگر دارایی خاصی برای ارائه به بازار ندارند. از طرفی بنا به دلایلی ماینرهای دانه درشت نیز تصمیم به ذخیره سازی بیت کوین ها گرفتند و اقدامی مبنی بر عرضه و فروش انجام نمی دهند. این شرایط برای بیت کوین بسیار مفید است و می تواند باعث رشد قیمتی این رمز ارز شود.

در واقع می توان گفت که شاخص تاثیر خروجی ماینرها (MOM) به کمترین میزان خود رسید. شاخصی که کاهش آن تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت بیت کوین در میان مدت خواهد داشت.

کاهش بیت کوین تزریق شده به بازار از سوی ماینر ها

ریزش سختی، عامل بازدارنده ی فروش

طبق بررسی های شبکه ی تحلیلی Glassnode، ریزش پیاپی اخیر سختی شبکه، یکی از دلایل اصلی شرایط است. در واقع حوزه ی ماینینگ دوباره وارد بازده ی سوددهی شد. ماینرها برای پوشش هزینه های سربار نیازی به عرضه و فروش بیت کوین های خود نمی بینند. البته باید اشاره کرد که شرایط موجود موقت بوده و بسیار بستگی به قیمت و روند هش ریت در هفته های آتی خواهد داشت. در حال حاضر می توان گفت که خطر فروش از سمت ماینرها از بین رفت.

همین حالا برای خرید بیت کوین خود از طریق سایت ایکس نوین اقدام نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *