سلطه گری بیت کوین بر بازار رمز ارز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سلطه گری بیت کوین بر بازار رمز ارز

بیت کوین (BTC) در روزهای اخیر علی رغم پیش بینی ها در روند صعودی قرار دارد. این ارز در حال تلاش برای عبور از نقطه مقاومتی ۱۰ هزار دلار و تثبیت جایگاه خود می باشد. در همین حال آلت کوین ها نیز رشد اندکی را به واسطه ی همبستگی چند درصدی که با بیت کوین دارند، تجربه کردند. اما میزان رشد بیت کوین به عنوان پیشتاز بازار رمز ارز بسیار فراتر از عملکرد دیگر رمز ارزها بود. همین موضوع باعث افزایش شاخص تسلط بر بازار بیت کوین شد.

جاش الزويكز و بیت کوین

جاش الزويكز (Josh Olszewicz)، تحلیل گر بازار رمز ارز و فعال در شبکه خبری Brave Coin، در این رابطه به اظهار نظر پرداخت. وی بیان کرد که بیت کوین در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که می تواند رشد خیره کننده ای داشته باشد. وی اشاره کرد که در شرایط فعلی، میانگین کوتاه مدت و ۵۰ روزه ی بیت کوین از میانگین بلند مدت و ۲۰۰ روزه عبور کرده. هر بار چنین حالتی برای این رمز ارز ایجاد شد، در میان مدت شاهد اوج گیری و افزایش ناگهانی قیمت بودیم.

جاش در رابطه با وضعیت آلت کوین ها بیان کرد که در حال حاضر بیت کوین در حال افزایش تسلط خود بر بازار است. با توجه به پیش بینی های انجام شده، احتمال افزایش بیشتر این شاخص وجود خواهد داشت. در واقع شاید می توان گفت هرگز شاهد فصل آلت کوین ها نباشیم و بیت کوین بتواند دیگر رمز ارزها را از رده خارج کند.

سلطه گری بیت کوین بر بازار رمز ارز

مایک مک گلان (Mike McGlone)، دیگر تحلیل گر این حوزه نیز نسبت به شرایط فعلی واکنش نشان داد. او بیان کرد که بیت کوین فراتر از حد تصور عمل کرده است. آلت کوین ها بیان کرد که علی رغم داشتن ویزگی های مثبت، آلت کوین ها شخصیت و کاریزمای بیت کوین را ندارند. آن ها نمی توانند به طور مطلوب عمل کنند. آلت کوین ها زیر سایه ی بیت کوین قرار دارند. خارج شدن از این شرایط کاری بسیار دشوار و تا حدودی غير محتمل می باشد.

شما میتوانید برای خرید بیت کوین و همچنین فروش بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *