افزایش چشم گیر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین پس از هاوینگ!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش چشم گیر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین پس از هاوینگ!

طبق آمار شبکه ی تحلیلی Bitinfocharts، میانگین کارمزد شبکه ی بیت کوین (BTC) به بیشترین میزان خود در حدود دو سال گذشته رسید. در ۲۰ می، شبکه ی بیت کوین شاهد کارمزد های بسیار بالایی بود. میانگین کارمزد تراکنش در آن روز به ۹ / ۹۶ دلار رسید. در اول ژانویه شاهد کارمزدهای ۹ / ۲۸ دلاری بودیم و نسبت به ابتدای سال تاکنون، کارمزد تراکنش های شبکه، ۲۳۰۰ درصد رشد داشته است.

جهش کارمزد تراکنش شبکه، به علت رشد شدید فعالیتهاو نقل و انتقالات اخیر بود. بعد از سومین رویداد هاوینگ (Halving)، فعالیت های شبکه ی بیت کوین به شدت افزایش یافت.

افزایش چشم گیر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین پس از هاوینگ!

افزایش ترافیک شبکه بیت کوین

آمار منتشر شده توسط شبکه تحلیلی Blockchain حاکی از افزایش ترافیک شبکه بعد از رویداد هاوینگ می باشد. بعد از سومین هاوینگ بیت کوین و کاهش پنجاه درصدی پاداش شبکه، بازار رمز ارز روزهای پر جنب و جوشی را تجربه کرد. نقل و انتقالات شبکه به شدت افزایش یافت. طبق اطلاعات موجود، بعد از ۱۲ می تا کنون به دلیل رشد فعالیت شبکه، میانگین کارمزد تراکنش شبکه ی بیت کوین تا ۱۶۶ درصد افزایش یافت.

افزایش چشم گیر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین پس از هاوینگ!

در ۲۰ می، روزی که بیشترین نرخ کارمزد شبکه ثبت شد، ۹۶ مگ تراکنش در صف برای انتقال قرار گرفت. صف انتقال، آخرین باری که این حجم از ترافیک را ثبت کرد، به ژانویه ۲۰۱۸ برمیگردد. زمانی که بیت کوین در روند گاوی شدیدی قرار داشت. برای درک بهتر حجم ترافیک باید اشاره کرد که هر بلاک از شبکه ی بیت کوین، تنها توانایی پردازش ۱ مگ را دارد. با اوج گیری ترافیک شبکه، کاربران برای این که در بلاک بعدی قرار گیرند مجبور به افزایش نرخ کارمزد شبکه می شوند. البته کاربران همچنان در چنین شرایطی می توانند کارمزد پایین را انتخاب کنند، اما تراکنش با تاخیر بسیار زیادی روبرو خواهد شد.

برای خرید بیت کوین و همچنین فروش بیت کوین شما میتوانید از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *