چطور کیف پول تراست ولت TRUST WALLET بسازیم ؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یکی از معروفترین و محبوبترین کیف پول ها برای نگهداری ارزدیجیتال تراست ولت است. سرمایه گذران میتوانند توسط کیف پول تراست نگهداری ارزهای دیجیتال، انتقال توکن‌ها، استیکینگ ارز دیجیتال، اتصال به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، کار با NFTها و خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال و… انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به سوال چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟ در واقع آموزش ساخت کیف پول تراست ولت که شامل نصب کیف پول و استفاده از آن است بپردازیم.

ساخت کیف پول تراست ولت trustwallet

کیف پول تراست ولت یک ابزار بسیار مفید برای کسانی است که می‌خواهند ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن و آسان مدیریت کنند و در اکوسیستم بلاکچینی فعالیت کنند. این کیف پول به کاربران امکان می‌دهد که کنترل کاملی بر ارزهای دیجیتال خود داشته باشند و به صورت امن تراکنش‌های خود را انجام دهند.

تاریخچه تراست ولت

تراست ولت Trust Wallet  یک کیف پول دیجیتال است که به مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف و تعامل با بلاکچین‌ها اجازه می‌دهد. این کیف پول توسط Viktor Radchenko تأسیس شده و به عنوان یکی از کیف‌پول‌های محبوب در جهان ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

2017 – تأسیس تراست ولت

تراست ولت در سال 2017 توسط Viktor Radchenko تأسیس شد. وی تصمیم گرفت یک کیف پول دیجیتال را ایجاد کند که ساده، امن، و قابل استفاده باشد.

2017 – عرضه نسخه اولیه

در اواخر سال 2017، تراست ولت نسخه اولیه خود را برای دستگاه‌های iOS و Android منتشر کرد. این نسخه ابتدایی امکان ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال محبوب مانند اتریوم Ethereum  را فراهم می‌کرد.

2018 – افزودن پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد

در سال 2018، تراست ولت پشتیبانی خود را از ارزهای دیجیتال متعددی چون بیتکوین Bitcoin ، بایننس کوین Binance Coin، و ارزهای دیگر گسترش داد.

2019 – انتشار کد منبع باز

در سال 2019، تراست ولت تصمیم به انتشار کد منبع باز کیف پول خود گرفت. این اقدام به جامعه توسعه‌دهندگان اجازه داد تا به توسعه و بهبود مستمر کیف پول کمک کنند.

2020 – تجارت الکترونیک و دیفای

با پیشرفت روز افزون دیفای DeFi  و تجارت الکترونیک مبتنی بر بلاکچین، تراست ولت توانست تجارت‌های الکترونیکی و مبادلات دیجیتال را ساده‌تر کند و امکان تعامل با این اکوسیستم‌ها را فراهم کند.

2021 – اکوسیستم تراست ولت

تراست ولت به تدریج به یک اکوسیستم کاملی برای ارزهای دیجیتال تبدیل شد. از اوایل 2021، تراست ولت امکان خرید و مبادله ارزهای دیجیتال مستقیماً از داخل اپلیکیشن ارائه می‌دهد. همچنین، به دلیل همکاری با Binance، ارتباط نزدیکی با اکسچنج‌های بزرگ دارد.

2022 – رشد روزافزون کاربران

تراست ولت در سال 2022 رشد چشمگیری در تعداد کاربران خود داشت و به یکی از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های دیجیتال در جهان تبدیل شد.

تراست ولت به عنوان یکی از کیف‌پول‌های دیجیتال معتبر و امن در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و ادامه خدمت به کاربران و توسعه‌دهندگان جهت افزودن ویژگی‌های جدید و بهبود امینیت ادامه دارد.

مزایای استفاده از تراست ولت

کیف پول تراست ولت Trust Wallet  یک نرم‌افزار کیف پول دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف را ذخیره، مدیریت، ارسال و دریافت کنند.

پشتیبانی از ارزهای متعدد

 Trust Wallet از بیش از 1600 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند، از جمله خرید بیت کوین Bitcoin، اتریوم Ethereum، خرید بایننس کوین Binance Coin  و ارزهای دیگر.

 امنیت بالا

 کیف پول تراست ولت از استانداردهای امنیتی بالایی برخوردار است. اطلاعات کلیدی کاربران در دسترس شخصی خود قرار دارد و هیچ یک از این اطلاعات در سرورهای شرکت تراست ولت ذخیره نمی‌شوند.

عبارت امنیتی

 هنگامی که کیف پول ایجاد می‌شود، یک عبارت امنیتی 12 کلمه‌ای ایجاد می‌شود که برای بازیابی کیف پول در صورت از دست دادن دستگاه یا پسورد مفید است. این عبارت باید به دقت نگهداری شود.

سادگی استفاده

واسط کاربری کیف پول تراست ولت بسیار ساده و کاربرپسند است، که به کاربران امکان مدیریت ارزهای دیجیتال خود را با سهولت می‌دهد.

ارسال و دریافت آسان

 شما می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال خود را به دیگر افراد ارسال یا از آن‌ها دریافت کنید با استفاده از آدرس‌های کیف پول خود.

پشتیبانی از دیکشنری‌های متعدد

 Trust Wallet از دیکشنری‌های مختلفی برای زبان‌ها و ارزهای دیجیتال متنوع پشتیبانی می‌کند، که امکان استفاده را برای کاربران سراسر جهان فراهم می‌کند.

تعامل با دیگر اپلیکیشن‌ها

 Trust Wallet امکان تعامل با دیگر اپلیکیشن‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از این کیف پول برای شرکت در تبادل‌ها، دیفای DeFi، و دیگر اکوسیستم‌های بلاکچینی استفاده کنید.

بروزرسانی و پشتیبانی

 تراست ولت به طور مداوم بروزرسانی می‌شود تا امنیت و عملکرد بهینه‌ای را برای کاربران فراهم کند. همچنین، پشتیبانی مشتریان عالی دارد تا به مشکلات و سوالات کاربران پاسخ دهد.

آموزش نصب کیف پول تراست ولت TRUST WALLET

برای دانلود کیف پول تراست ولت شما میتوانید ابتدا به وب سایت اصلی تراست ولت مراجعه کنید. در سایت تراست ولت امکان دانلود نسخه های آیفون ، اندروید و افزونه مرورگر وجود دارد. ضمنا میتوانید به اپ استور ، گوگل پلی ، کروم وب استور سر بزنید و با یک جستجوی ساده عبارت Trust Wallet نسخه مد نظرتان را پیدا و اقدام به نصب آن کنید.

نکته حائز اهمیت ان است که حتما از نسخه اصلی این کیف پول استفاده کنید. زیرا در صورت استفاده از کیف پول های غیر رسمی امکان دارد به مشکل بزرگ امنیتی برخورد کنید و برایتان دردسرساز شود.

آموزش گام به گام ساخت کیف پول تراست ولت

دقت داشته باشید کیف پول تراست ولت به صورت مستقیم به بلاکچین وصل نیست به همیت دلیل میبایست یک کلید خصوصس ایجاد کنید.

عبارت بازیابی در کیف پول تراست ولت شامل 12 کلمه انگلیسی میباشد و همین کلید است که امکان دسترسی شما را به دارایی های ارز دیجیتال ممکن میکند پس در حفظ و نگهداری آن بسیار کوشا باشید

با این عبارت یک کلید عمومی نیز برای هر بلاک چین و ارزدیجیتال برای شما ایجاد می‌شود که در واقع شماره حساب دیجیتال شما است و می‌توانید آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا برای شما رمز ارز ارسال کنند.

 پس از نصب اپلیکیشن تراست ولت مراحل زیر را گام به گام پیش میبریم

دو گزینه پیش روی شماست اول گزینه  Create a new wallet ، برای ساخت و ایجاد یک کیف پول جدید و دوم گزینه I already have a wallet، برای بازیابی کیف پول است. برای ساخت کیف پول تراست ولت روی گزینه اول یعنی Create a new wallet کلیک کنید.

در مرحله بعدی کافیست تمامی قوانین مربوط به کیف پول را با انتخاب گزینه نمایش داده شده تایید کنید.

تایید کنید که عبارت بازیابی خود را، که در مرحله بعد به شما نشان داده می‌شود، در اختیار افراد دیگر قرار ندهید. از عبارت بازیابی در جایی امن نگهداری کنید. (ترتیب کلمات اهمیت دارد و معمولا پیشنهاد می‌شود این کلمات را با دقت و با رعایت ترتیبی که به شما نشان داده می‌شود روی یک کاغذ بنویسید)

عبارت بازیابی را با همان ترتیبی که نشان داده شد وارد کنید. این کار برای اطمینان از نگهداری درست از عبارت بازیابی است.

چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟
چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟
چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟
چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟
چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟
چطور کیف پول تراست ولت بسازیم؟

نحوه اضافه کردن ارز دیجیتال به کیف پول تراست ولت

با استفاده از دکمه بالا سمت راست هر ارزدیجیتالی که می‌خواهید برای نمایش به کیف پول اضافه کنید را جستجو کنید.

لطفا توجه داشته باشید زمان اضافه کردن ارزهای دیجیتال، به شبکه آن‌ها هم دقت کنید. به عنوان مثال تتر در شبکه ترون و اتریوم هر کدام ارز جداگانه‌ای به حساب می‌آیند.

با انجام این کار ارز به فهرست نمایش شما اضافه می‌شود که در مراحل بعدی برای دریافت و ارسال ارزدیجیتال از آن استفاده خواهیم کرد.

شما میتوانید در اسلایدهای پایین به صورت تصویری مرحله به مرحله نحوه ساخت کیف پول تراست ولت و طریقه اضافه کردن ارز دیجیتال به آن را مشاهده نمایید.

آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت

اگر شما قبلا کیف پول ارز دیجیتال را در گوشی همراه خود ایجاد کردید ولی اکنون میخواهید همان حساب را در گوشی جدید بازیابی کنید با ما در این بخش همراهی کنید. اولین و مهمترین بخش مبایست همان عبارت بازیابی که در بخش قبل توضیح کامل داده شد را داشته باشید در غیر اینصورت به هیچ عنوان امکان بازیابی کیف پول تراست ولت را ندارید.

اگر برای اولین بار برنامه تراست ولت را باز می‌کنید، در همان ابتدا گزینه I already have a wallet را بزنید.

اگر قبلا یک کیف پول در تراست ولت دارید و میخواهید یک کیف پول دیگر را بالا بیاورید این موارد را انجام دهید: روی گزینه setting در پایین صفحه بزنید. بعد wallets را انتخاب کنید. بعد گزینه به علاوه (+) در قسمت بالا سمت راست را بزنید.

با توجه به اینکه کیف پول شما مختص به یک ارز دیجیتال بوده (مثلا اتریوم) یا چند ارزدیجیتال را پشتیبانی می‌کرده، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. گزینه Multi-Coin Wallet برای بازیابی کیف پول‌هایی است که از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کرده است. سایر گزینه‌ها برای کیف پول‌های اختصاصی است.

در اینجا باید کیف پول خود را با استفاده از همان عبارت ۱۲، ۱۶ یا ۲۴ کلمه‌ای که در ابتدای ساخت کیف پول به شما نشان داده می‌شد، بازیابی کنید

کیف پول تراست ولت شما بازیابی می‌شود. اگر در اینجا ارز دیجیتال که قبلا داشتید نمایش داده نشد، به راحتی با استفاده از آیکوین بالا سمت راست، ارزدیجیتال مد نظر را اضافه کنید. بعد از اضافه شدن به شما نشان داده خواهد شد.

آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت
آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت

آموزش دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت

برای دریافت ارز دیجیتال از دیگران در تراست ولت نیاز است که نماد ارزدیجیتال مورد نظر و شبکه بلاک چینی را که می‌خواهید از طریق آن انتقال ارز دریافت کنید مشخص کرده و مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا ارزدیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کنید ولی اگر ارز‌دیجیتال مورد نظرتان را نمی‌بینید، آیکوین بالا سمت راست را بزنید و سپس ارزدیجیتال مورد نظر را جست و جو و اضافه کنید. توجه داشته باشید که شبکه بلاکچین ارزدیجیتال که انتخاب می‌کنید همان بلاک چینی باشد که انتقال در آن صورت می‌گیرد.

از بین سه گزینه موجود (دایره‌های آبی)، گزینه Receive به معنای دریافت را بزنید.

سپس آدرس کیف پول و QR Code معادل با آن آدرس به شما نشان داده می‌شود. از گزینه کپی (Copy) برای کپی کردن این آدرس استفاده کنید.

به یاد داشته باشید ازین به بعد هر زمان میخواستید از شخصی این ارز دیجیتال را دریافت کنید، باید این آدرس را کپی کرده و برای او بفرستید.

نکته حائزاهمیت : به هیچ عنوان آدرس کیف پول را به صورت دستی برای کسی ننویسید زیرا احتمال اشتباه در آن زیاد است و در صورتی که حتی یک حرف را اشتباه وارد کنید،‌ ارزدیجیتال از دست خواهد رفت و به یک آدرس دیگر ارسال می‌شود.

چطور کیف پول تراست ولت TRUST WALLET بسازیم ؟
چطور کیف پول تراست ولت TRUST WALLET بسازیم ؟
چطور کیف پول تراست ولت TRUST WALLET بسازیم ؟

آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت

ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر ارز دیجیتال مورد نظرتان را نمی‌بینید، آیکوین بالا سمت راست را بزنید و سپس رمزارز مورد نظر را را در شبکه انتخابی جست و جو و اضافه کنید.

از بین سه گزینه موجود (دایره‌های آبی)، گزینه Send به معنای ارسال را بزنید.

سپس میبایست دو مورد خواسته شده را وارد کنید. مورد 1) آدرس کیف پول گیرنده است که از دیگران دریافت کرده‌اید. مورد 2) مقدار ارز دیجیتالی است که می‌خواهید ارسال کنید.

نکته حائزاهمیت آن است که آدرس گیرنده حتما در شبکه‌ای باشد که شما قصد انتقال ارزدیجیتال دارید. پس از وارد کردن این دو مقدار، continue  در قسمت بالا سمت راست را بزنید.

در مرحله بعدی هزینه انتقال شبکه برای شما نمایش داده میشود. همانطور که در عکس پایین میبینید برای انتقال تتر در این تراکنش به حدود 0.0039 اتریوم نیاز است. پس از بررسی اطلاعات، گزینه Send را بزنید. در هر انتقال، اگر هزینه شبکه با استفاده از ارز دیجیتالی دیگر پرداخت می‌شد، و شما آن ارزدیجیتال را نداشتید، باید ابتدا مقداری از آن ارز دیجیتال را در کیف پول تراست ولت خود دریافت کنید.

در ادامه میبینیم که پس از انجام تراکنش، انتقال به طور سریع انجام نمی‌شود. باید منتطر ماند تا انتقال در شبکه تایید شود. همانطور که می‌بینید وضعیت انتقال pending است. اگر تراکنش را انتخاب کنید، می‌بینید که تعداد تاییدیه شبکه (confirmation) صفر است.

پس از مدت زمانی انتقال در شبکه تایید می‌شود. برای مثال ۳ تاییدیه می‌گیرد. برای مشاهده وضعیت انتقال در شبکه بلاکچین، گزینه More Details را بزنید. در اخرین مرحله یک صفحه وب باز می‌شود. می‌توانید از لینک این صفحه یا عبارت زیر Transaction hash، به عنوان کد تراکنش (Txid) استفاده کنید. علاوه بر این وضعیت این تراکنش (status: success) را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت
آموزش انتقال ارز دیجیتال در تراست ولت

سخن پایانی

کیف پول تراست ولت یک کیف پول دیجیتال قدرتمند و معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است که توسط Viktor Radchenko تأسیس شده و توسعه یافته است. این کیف پول با پشتیبانی از بیش از 1600 ارز دیجیتال مختلف، امنیت بالا، و واسط کاربری کاربرپسند، به کاربران امکان مدیریت ارزهای دیجیتال خود را به صورت آسان و ایمن می‌دهد. تراست ولت به ترتیب تاریخی به یک اکوسیستم کامل برای ارزهای دیجیتال تبدیل شده و قادر به تعامل با بلاکچین‌ها، تجارت‌های الکترونیکی، و دیفای DeFi می‌باشد.

نظرات کاربران در مورد کیف پول تراست ولت به طور کلی مثبت بوده و بسیاری از کاربران از ویژگی‌ها و امکانات آن رضایت دارند. مزایای اصلی کیف پول تراست ولت شامل سادگی استفاده، امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد، و تعامل با اکوسیستم‌های بلاکچینی مختلف می‌باشد.

هرچند که تراست ولت یکی از کیف‌پول‌های محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است، اما همچنان باید توجه داشته باشید که مدیریت امنیت کیف پول و حفظ عبارت امنیتی Seed Phrase بسیاراهمیت دارد. با این حال، تراست ولت به عنوان یک ابزار مطمئن و مفید برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود در دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و توسط کاربران به عنوان یک کیف پول ارزشمند ترجیح داده می‌شود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *