پذیرش لایت کوین از طرف پی پال در 2018

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

انتظار می رود لایت‌کوین از طرف پی پال در 2018 مورد قبول واقع شود

دلایل پذیرش لایت کوین از طرف پی پال 2018

دلایل پذیرش لایت کوین از طرف پی پال 2018

در این جا به سه دلیلی که احتمال پذیرش لایت‌کوین از طرف پی پال در 2018 را سبب می شود می پردازیم. ارز های رمزپایه بوجود آمدپند که تداوم داشتند. اکثر سازمان های سنتی به این مسئله پی بردند که در هر صورت باید به این واقعیت کنار  و آن را بپذیرند. به گونه ای به دنیای ارز های رمزپایه وارد شوند. پی پال نیز  به عنوان درگاه پرداخت معروفی در دنیا از این قائده جدا نمی باشد. پی پال اطلاعیه ای داد  که در حال بهره گیری از فناوری متمرکز می باشد که تراکنش های رمزپایه را سریع و   کم هزینه انجام دهت .

بسیاری از افراد انتظار داشتند  که به احتمال زیاد پی پال با اعلام این خبر قصد دارد که بیت کوین را را بپزیرد. ولی سوال اینجاست که آیا واقعا مسئله این است؟ دلیل اینکه ما تصور می کنیم که پذیرش لایت کوین (LTC) از طرف پی پال بیشتر محتمل می باشد؟ درادامه این پست قصد داریم که به این موضوع بپردازیم ، در صورتی که درباره لایت کوین اطلاعاتی ندارید میتوانید مطلب لایت کوین چیست را مطالعه کنید.

با وجود اینکه بیت کوین بزرگترین ارز رمزپایه محسوب می شود. اما در عین حال دارای مشکلات ویژه ای نیز می باشد که آن را در مقایسه با تعداد تراکنش هایی که در پلتفرم پی پال می توان انجام داد. به حریفی مبدل  شکست پذیر مبدل می نماید. ارز رمزپایه منطقی پس از بیت کوین که توانایی سازگاری با پی پال را دارد ، بر اساس عللی لایت کوین (LTC) می باشد.

پذیرش لایت کوین (LTC) توسط پی پال PayPal

در میان ارز های رمزپایه، لایت کوین یکی از انگشت شمار ارز هایی می باشد که دارای کارمزد تراکنش بسیار کمی می باشد. بعلاوه از نظر امنیت به بیت کوین بسیار شبیه می باشد. داشتن توانایی ارسال ارز رمزپایه با نرخ مناسب و سریع با شیوه ی فعالیتی پی پال بطور کامل منطبق است. نخستین دلیلی که احتمال پذیرفنن لایت کوین (LTC) از جانب پی پال را افزایش می دهد همین مسئله می باشد.

دومین دلیل را می توان به اعمال فشارهای رقابتی از طرف شرکت های ارز های رمزپایه مثل  Coinbase به پی پال دانست . از این جها ممکن است برای سبقت  از سایر رقبای حاضر در این رقابت به دنبال ارز رمزپایه ای باشد . Coinbase  در ماه گذشته اعلام نمود که راه اندازی پلتفرمی با روش کاری مشابه پی پال می باشد را در دستور کار خود قرار داد . اگر پی پال قصد دارد که در این رقابت برنده شود، لازم است ارز رمزپایه ای که ایمن باشد. مچنین سرعت انجام تراکنش ها در آن بالا بوده و دارای کارمزد اندک نیز است ، استفاده نماید .

مقایسه با بیت کوین

آنچه که به طور قطعی می توانیم گفت این است که بیت کوین تمام این سه قابلیت را ندارد. به همین خاطر می باشد که لایت کوین جایگزین مناسب تری بشمار می رود. نکته قابل توجه این است که لایت کوین افزون بر اینکه در مقایسه بر اساس این سه معیار بیشترین امتیاز را کسب می کند، به عنوان ارز رمزپایه شناخته شده ای که حجم معاملات آن بالا می باشد، مطرح است. مزیت های ذکر شده که چنانچه با خدمات و قابلیت های پی پال همراه شود، قدرت این را درارد که این کمپانی را در دنیای ارز های رمزپایه نیز به صورت چشمگیری به برتری برساند.

بعلاوه این انتظار می رود که پی پال به جای بکارگیری از تنها یک ارز رمزپایه، بخواهد به طور همزمان از چند مورد از پرطرفدارترین ارزها استفاده نماید. اگر این انتظارات به واقعیت بینجامد، به طور قطع دوباره لایت کوین (LTC)  یکی از این ارز ها می باشد.

ارز رمزپایه لایت کوین در بین 5 ارز برتر از نظر وبسایت Coinmarketcap و Coinbase که بزرگترین خدمات تبادل در آمریکاست، جای دارد. از آن جایی که این ارز توسط پذیرندگان آزمایش  و تایید  که موثر است، احتمال پی پال به دنبال آن و نه ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم خواهد بود.

در این زمان و شرایط تنها کاری که می توان انجام داد این است منتظر شد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. به این خاطر که در حال حاضر تنها بر اساس حدس و گمان و شک می شود اظهار نظر نمود . با این وجود بایستی توجه داشت که امکان رخ دادن چنین اتفاقی زیاد بود. آغاز سرمایه گذاری و خرید لایت کوین قبل از این که این معامله انجام گیرد و بهای LTC روند صعودی را طی نماید ، عاقلانه می باشد.

پذیرش لایت کوین (LTC) توسط پی پال PayPal

از سوی دیگر،  امکان دارد که کارت اعتباری Litepay مربوط به لایت کوین که بعد از تاخیری که در عرضه آن صورت گرفت ، تا سال آینده عرضه بشود. در نتیجه می توان برای لایت کوین آینده ای  درخشان را متصور نمود.

برچسب‌ها:,
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *