بیانه ایکس نوین در خصوص شبکه جم تی وی و لوتوچی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جم تی وی لوتوچی

شبکۀ جم مدتی است که در میان برنامه‌های خود لاتاری «لوتوچی» را تبلیغ می‌کند، تبلیغی که تداعی کنندۀ بلیط‌های بخت‌آزمایی است که مراجع آن را قمار و خلاق قوانین و مقررات کشور است.

لوتوچی می‌گوید با خرید هر بلیط دو دلاری، مقداری به شانس خود برای برنده شدن در این قمار بزرگ بیافزایید تا شاید برندۀ جایزۀ یکصد و هشتاد هزار دلاری آن شوید، برای اعتمادسازی هم گفت‌وگوهایی با برخی افراد به عنوان برندگان دوره‌های گذشته انجام می‌دهد که جوایزی از لوتوچی برده‌اند! ادعاهایی که هیچگاه برای مخاطب قابل صحت‌سنجی نیست و این احتمال به طور جدی وجود دارد که او را مقابل سرابی پوشالی قرار دهد.

همانگونه که در قوانین و مقررات استفاده از سایت، تعهدات احراز هویت کاربران و تماس های بخش پشتیبانی با کاربران مطرح بیان شده است، خرید و فروش ارز به مقاصد خلاف قوانین و مقررات کشور ممنوع و تبعات حقوقی خواهد داشت. همچنین، بار دیگر تاکید میگردد که اکس نوین، به مانند گذشته، هیچ گونه تبلیغات از طریق هیچ کدام از شبکه های ماهواره ای نداشته و نخواهد داشت. 

فلذا هر گونه تبلیغی از برند اکس نوین در شبکه های ماهواره ای بدون کسب اجازه و سواستفاده از اعتبار برند اکس نوین می باشد و به قصد فریب شما کاربران عزیز است.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *