گاوهای بیت کوین شاد باشید! بیت کوین گام به گام به مرز 35 هزار دلاری نزدیک شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

با انتشار خبرهای متعدد درباره ای تی اف اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، احتمالا بیت کوین کانال 35 هزار دلاری را به دست آورد و در این محدوده قیمتی ثابت شود. حتی برخی پیش بینی می‌کنند که تایید این قبیل اخبار باعث خواهد شد تا بیت کوین به سرعت مرزهای قیمتی بالا به دست آورد و حتی به کانال 75 هزار دلاری که قبلا درباره آن صحبت شده بود، برسند. شما میتوانید با خرید بیت کوین از صرافی معتبر اکس نوین به راحتی سرمایه گذاری کنید.

گاوهای بیت کوین شاد باشید! بیت کوین گام به گام به مرز 35 هزار دلاری نزدیک شد.

براساس گزارش‌های مختلف، اکنون بازیگران اصلی در عرضه ای تی اف بیتکوین در حال تلاش برای اصلاح برنامه‌های خود هستند تا با آخرین توصیه‌های سازمان بورس آمریکا همراه شوند و بتوانند هر چه سریع‌تر این بخش را راه اندازی کرد و به مشتریان خدمات بیشتری ارائه بدهند. به نظر کارشناسان و تحلیلگران، سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تا پیش از این به دلیل نگرانی در مورد نوسانات شدید نرخ بیت کوین، میزان نقدینگی معاملات و دستکاری احتمالی آمار و ارقام بازار این رمزارزها با شکل گیری ای تی اف اسپات آن مخالف می‌کرد. اما اکنون نسبت به این موضوع منعطف‌تر شده و قصد دارد تا دست فعالان بازار رمزارزها را بازتر بگذارد.

داستان چیست؟

گاوهای بیت کوین شاد باشید! بیت کوین گام به گام به مرز 35 هزار دلاری نزدیک شد.

ماجرای از این قرار است که چندین بازیگر اصلی دنیای مالی بر سر معرفی ای تی اف بیتکوین با یکدیگر رقابت داشتند. بلک راک، با 10 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، فیدلیتی، با 4.5 تریلیون دلار سرمایه و فرانکلین تمپلتون، با 1.5 تریلیون دلار سرمایه تحت مدیریت، از جمله این بازیگران هستند. این سه غول دنیای مالی همگی با هم 17.7 تریلیون دلار دارایی را تحت مدیریت خود دارند. در صورتی که مقداری از این سرمایه نیز به بازار رمزارزها راه پیدا کند، تمام معادلات به نفع بازار بیتکوین و سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بر خواهد گشت.

آیا قیمت ارزهای دیجیتال دیگر هم مانند بیت کوین تغییر پیدا خواهد کرد؟

هنوز خبر این موضوع قطعی نشده که بیت کوین در مدار صعودی قرار گرفته است. البته تاکنون فقط بیتکوین پیشروی قیمتی زیادی داشته و بقیه رمزارزها تغییر شرایطی قابل توجهی ندارند. در واقع همچنان دیگر رمزارزها با موانع نظارتی تحمیل شده از طرف کمیسیون سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا دست و پنجه نرم می‌کنند. اما به نظر می‌رسد در صورت تداوم رشد قیمتی بیت کوین، فعالان دیگر ارزهای دیجیتال نیز جنب و جوش پیدا کنند و باعث صعود قیمتی آن‌ها شوند.

گاوهای بیت کوین شاد باشید! بیت کوین گام به گام به مرز 35 هزار دلاری نزدیک شد.

نگاهی به وضعیت قیمتی بیت کوین در چند روز اخیر

هم اکنون بیت کوین کانال 34 هزار دلاری را به دست آورده و در حال نزدیک شدن به مرز 35 هزار دلاری است. با وجود اینکه بیتکوین یک مرتبه عقب نشینی محسوسی از مرز حساس مقاومتی 33 هزار و 446 دلاری داشت، اما بار دیگر پیشروی داشت.

گاوهای بیت کوین شاد باشید! بیت کوین گام به گام به مرز 35 هزار دلاری نزدیک شد.

این موضوع بیانگر احساسات صعودی قوی است که در بازار وجود دارد. هم اکنون معامله گران بیتکوین مشتاقانه منتظر حرکت بعدی این رمزارز هستند تا بتوانند برای موقعیت معاملاتی خود تصمیم گیری کنند و نسبت به آینده این رمزارز آگاه‎‌تر شوند. شما میتوانید اخبار ارز دیجیتال را از منابع معتبر مانند cointelegraph دریافت کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *