نرخ بیت کوین به مرز 34 هزار دلاری رسید؛ آلت کوین ها نیز با این جریان همراه می شوند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

چه موضوعی تاثیر مستقیم روی نرخ بیت کوین داشته؟ تحولات تازه‌ای در آخر هفته گذشته بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت مدیریت سرمایه گری اسکیل رخ داد که سبب شد فعالیت نهنگ‌های بازار بیت کوین بیشتر شود و آن‌ها تعداد بیشتری از ارز دیجیتال مذکور را ذخیره سازی کنند.

به نظر ریشه افزایش نرخ بیت کوین به ماجرا عقب نشینی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از مخالفت با درخواست‌های ای تی اف برمی‌گردد. شرکت گری اسکیل پیشنهاد خود را مبنی بر تبدیل بیت کوین تراست به ای تی اف اسپات بیت کوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه داد.

نرخ بیت کوین به مرز 34 هزار دلاری رسید؛ آلت کوین ها نیز با این جریان همراه می شوند؟

اما این کمیسیون در تاریخ بیست و نهم ژوئن پیشنهاد مذکور را رد کرد. وکلای شرکت گری اسکیل بلافاصله، دادخواستی مبنی بر بررسی دوباره این پیشنهاد به دادگاه فدرال آمریکا ارسال کردند. دادگاه فدرال بیست و نهم آگوست این مورد را پذیرفت.

اکنون حکم دادگاه ایالت متحده آمریکا به شرکت گری اسکیل این اجازه را داده تا جی بی تی سی خود را به یک ای تی اف بیت کوین تبدیل کند و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نسبت به این حکم واکنش سرسختانه نشان نداده و آن را به چالش نکشیده است.

اثرات تایید کمیسیون بورس آمریکا به خبر تایید ای تی اف نرخ بیت کوین

در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به صورت رسمی ماجرای ای تی اف بیت کوین را تایید کند و با درخواست دیگر شرکت‌های بزرگ درباره این مورد موافق باشد، احتمالا نرخ بیت کوین به سرعت به کانال 30 هزار دلاری نزدیک شود و حتی از این مرز قیمتی فراتر برود.

نرخ بیت کوین به مرز 34 هزار دلاری رسید؛ آلت کوین ها نیز با این جریان همراه می شوند؟

برخی از منابع خبری موافقت کمیسیون بورس آمریکا را با ای تی اف بیت کوین اعلام کردند و بیان داشتند که از این پس شهروندان آمریکایی امکان استفاده از چنین چیزی را خواهند داشت. البته هنوز منابع رسمی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به این اخبار واکنش خاصی نشان نداده و این موارد صرفا هیاهو است. اما همین هیاهو بسیار روی احساسات معامله گران بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اثر گذاشت و امیدواری‌ها را درباره تداوم نرخ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بالا برد.

در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به این مورد مهر تایید بزند احتمالا بیت کوین سال 2023 را با نرخ 30 هزار دلاری به پایان خواهد رساند و در مجموع نسبت به سال قبل، سال میلادی جدید را با شرایط به مراتب بهتری آغاز خواهد کرد.

احتمالا در صورت تداوم رشد نرخ بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز در مسیر صعودی قرار خواهند گرفت و شرایط بهتری خواهند داشت. شما میتوانید با خرید بیت کوین از صرافی معتبر اکس نوین به راحتی سرمایه گذاری کنید.

نگاهی به شرایط نرخ بیت کوین در یک هفته اخیر

نرخ بیت کوین به مرز 34 هزار دلاری رسید؛ آلت کوین ها نیز با این جریان همراه می شوند؟

در یک هفته گذشته بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار، توانست از مرز مقاومتی حساس عبور کند و تا مرز 28 هزار دلاری پیش برود. البته قیمت این ارز دیجیتال نوسانای داشته و گاهی به کانال 27 هزار دلاری بازگشته است اما در کل قیمت آن بالای محدوده 27 هزار و 900 دلاری قرار گرفته و این مرز را حفظ کرده است. رشد نرخ بیت کوین سبب شد تا ارزش بازاری آن نیز به میانه کانال 500 میلیارد دلاری نزدیک‌تر شود.

اثرات تایید کمیسیون بورس آمریکا به خبر تایید ای تی اف نرخ بیت کوین

به نقل از santiment، شاید بتوان حرکت دوباره بیت کوین و رشد قیمت آن تا کانال 28 هزار دلاری را به نقل و انتقال سکه‌هایی نسبت داد که از مدت‌ها پیش ذخیره شده و هیچ گونه جابجایی یا خرید و فروشی روی آن‌ها صورت نگرفته است. این حرکت سکه‌های را کد از ماه جولای تاکنون اتفاق نیفتاده بود و به نظر نشان مهمی درخصوص تغییرات احتمالی جهت قیمتی بیت کوین محسوب می‌شود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *