پشتیبانی اولین بانک کریپتوی جهان از ریپل(XRP)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پشتیبانی اولین بانک کریپتوی جهان از ریپل(XRP)

امکان سرمایه‌گذاری در توکن ریپل (XRP) را انک سیگنوم (Sygnum) برای مشتریان خود فراهم ساخت.

با توجه به گزارش کوین تلگراف نخستین بانک مخصوص ارزهای دیجیتال ,بانک سیگنوم،که در مرجع نظارتی سوئیس (FINMA) به ثبت رسیده، تاریخ ۳۰ آوریل گفته است که از طریق پلتفرم خدمات بانکداری این بانک از این به بعد توکن‌های XRP ریپل قابل دسترسی هستند. کاربران بانک سیگنوم با استفاده از این ارز دیجیتال محبوب به خدمات اعتباری، تبادل و واریز وجه دسترسی خواهند داشت.

این بانک که واقع در کشور سوئیس است. به مشتریان اجازه می‌دهد که از سومین ارز دیجیتال برتر بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

مشتریان سیگنوم می‌توانند از مبالغ واریزی‌ خود به صورت ارزهای رایج برای خرید، معامله کردن و ذخیره کردن توکن‌های XRP استفاده کنند. (مانند یورو، فرانک سوئیس ,دلار سنگاپور و دلار آمریکا)

هم چنین میتوانند به حساب سپرده سیگنوم خود توکن‌های XRP را منتقل کنند. از راه وامی که این بانک با وثیقه XRP می‌دهد، نقدینگی خود را افزایش دهند.

یکی از موسسین این بانک،ماتیاس ایمباخ (Mathis Imbach)، گفت:

ما در سطح جهانی تحت تأثیر عملکرد عالی ریپل قرار گرفته بودیم. آنها اکنون در شبکه پرداخت‌های جهانی خود دارای بیش از ۳۰۰ نهاد مالی، ریپل نت (RippleNet) میباشند.نقاط ضعف موجود در بازار رو به رشد ۷۰۰ میلیاردی ارسال وجه (Remittance) راه‌حل‌های مبتنی بر XRP که توسط این شرکت توسعه یافته، توانسته است برطرف کند. کم بودن کارمزد نقل و انتقال، آن را به ابزاری ایده‌آل برای تسهیل پرداخت‌ها در اقتصادهای جدید تبدیل می‌کند.

این بانک همچنین به جای استفاده از روش سنتی ارسال پول به کشورهای خارجی، پروتکل ریپل ,انتقال برون‌مرزی را به صورت آنی و با کارمزدی کم انجام می‌دهد.

آینده ریپل

در سبدهای سرمایه‌گذاری فوق‌العاده امن و جداگانه‌ای دارایی‌های مشتریان بانک سیگنوم نگهداری می‌شوند. تنها با یک کلیک و از طریق پنل کاربری بانکداری الکترونیک هر کدام از مشتریان از سرتاسر دنیا این دارایی‌ها قابل دسترسی هستند.

یک بانک برای اولین بار نیست که ، پروتکل ریپل را در فعالیت‌های خود استفاده میکند. با توجه به گزارش کوین‌تلگراف در تاریخ ۱۰ آوریل،یک شرکت ارائه خدمات پولی دیجیتال، آزیمو (Azimo)، با بانک تجاری سیام (Siam) در تایلند برای عرضه سرویس آنی پرداخت بیرون مرزی با استفاده از ریپل نت قرارداد همکاری امضا کرده است.

در فوریه سال جاری (بهمن ۹۸)شرکت مانی‌گرام (MoneyGram) هم اعلام کرد:

سرمایه‌ای برای ادامه بررسی به‌کارگیری قابلیت‌های فناوری بلاک چین در خدمات خود را از شرکت پرداخت‌های بلاک چینی ریپل لبز (Ripple Labs) دریافت کرده است.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *