علاقه نسل Z به کپی تریدینگ در ارز های دیجیتال 2023

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]


کپی تریدینگ

به گزارش صرافی ارزهای دیجیتال Bitget، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نسل Z بیشتر از سایر نسل‌ها تمایل به کپی تریدینگ یا تریدینگ اجتماعی دارند، یک روش سرمایه‌گذاری که شامل کپی کردن معاملات شخص دیگری است.

در گزارش 3 اوت 2023 Bitget در مورد کپی تریدینگ، این شرکت فاش کرد که از مجموع کپی تریدرها، 44 درصد آنها زیر 25 سال سن دارند. این رقم پس از 25 تا 35 سال، که به اندازه یک سوم کل کپی تریدرها بود، قرار گرفت.

نسل قدیمی‌تر، 35 تا 55 ساله‌ها، 17 درصد از کپی تریدرها را تشکیل می‌دادند، در حالی که افراد بالای 55 سال تنها 7 درصد کل را تشکیل می‌دادند.

 


 ارز های دیجیتال

کپی تریدینگ یا تریدینگ اجتماعی توسط صرافی‌ها در هر دو بازار سنتی سهام و ارزهای دیجیتال ارائه شده است. در فضای ارزهای دیجیتال، این سرویس در حال حاضر توسط صرافی‌هایی مانند eToro، Bybit و MEXC ارائه می‌شود.

کاربران می‌توانند از یک ابزار خودکار استفاده کنند که اساساً موقعیت‌های باز و مدیریت‌شده توسط یک فرد انتخابی را کپی می‌کند.

 

کپی تریدینگ یا تریدینگ اجتماعی چیست ؟

Copy trading یا social trading یک روش سرمایه گذاری است که در آن شما معاملات یک معامله گر دیگر را کپی می کنید. این کار به شما امکان می دهد از دانش و تجربه آنها بهره مند شوید.

Copy trading در فضای ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، زیرا این امر به کاربران این امکان را می دهد تا از معاملات معامله گران باتجربه تر پیروی کنند.

**اگر به دنبال استفاده از copy trading هستید، باید یک صرافی را انتخاب کنید که این سرویس را ارائه می دهد. سپس، باید یک معامله گر را انتخاب کنید که می خواهید از معاملات آنها پیروی کنید.

هنگامی که یک معامله گر را انتخاب کردید، می توانید شروع به کپی معاملات آنها کنید. شما می توانید مقداری از سرمایه خود را به این معامله گر اختصاص دهید و سپس معاملات آنها به طور خودکار در حساب شما باز می شوند.

Copy trading می تواند یک راه عالی برای یادگیری نحوه معامله ارزهای دیجیتال باشد. همچنین می تواند یک راه عالی برای کسب سود باشد، اگر شما یک معامله گر باتجربه را انتخاب کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که copy trading یک روش سرمایه گذاری پرخطر است. شما باید قبل از استفاده از این سرویس، ریسک ها را درک کنید.

این گزارش نشان می‌دهد که نسل Z بیشتر از سایر نسل‌ها به استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال و بحث در مورد معاملات خود علاقه‌مند است. این نسل همچنین به دنبال معامله گرانی است که می توانند به آنها در مورد نحوه انجام تجارت کمک کنند و به دنبال پلتفرم های معاملاتی هستند که دارای ویژگی های اجتماعی هستند.

این گزارش نشان می دهد که نسل Z به ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری بلند مدت علاقه مند است. این نسل همچنین به دنبال پلتفرم های معاملاتی است که ایمن و قابل اعتماد هستند.

یافته‌های این گزارش برای شرکت‌هایی که در حال تلاش برای جذب معامله‌گران نسل Z هستند، مهم است. این شرکت‌ها باید در پلتفرم‌های خود ویژگی‌های اجتماعی را ارائه دهند و باید به کاربران خود اطمینان دهند که پلتفرم‌های آنها ایمن و قابل اعتماد هستند.

حدود 44 درصد از سرمایه گذاران نسل Z ایالات متحده با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شروع کردند، در مقایسه با 35 درصد از هزاره ها. 43 درصد از سرمایه گذاران نسل Z بریتانیا و 35 درصد از سرمایه گذاران نسل Z کانادا نیز گفتند که ارز های دیجیتال اولین سرمایه گذاری آنها بود.

گزارش Bitget ادعا کرد که اکثر کاربران کپی تریدینگ آن – نزدیک به یک سوم – از اروپای غربی بودند، اما تقریباً نیمی از آنها از آسیای شرقی یا جنوب شرقی، دو بخش جغرافیایی بعدی آن، بودند.

این یافته ها نشان می دهد که نسل Z به احتمال زیاد به روش های سرمایه گذاری جدید باز هستند و بیشتر تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار می گیرند. این می تواند به این دلیل باشد که نسل Z با رسانه های اجتماعی رشد کرده و راحت تر از آن برای تعامل با دیگران استفاده می کند.

یافته های این گزارش همچنین پیامدهای مهمی برای صرافی های ارزهای دیجیتال دارد. اگر سرمایه گذاران نسل Z بیشتر به کپی تریدینگ تمایل دارند، صرافی ها باید مطمئن شوند که این سرویس را ارائه می دهند. آنها همچنین باید مطمئن شوند که پلتفرم های کپی تریدینگ آنها آسان برای استفاده و ایمن هستند.

در اینجا برخی از دلایلی که چرا نسل Z بیشتر به کپی تریدینگ تمایل دارد، آورده شده است:

آنها بیشتر احتمال دارد که تازه کار در ارزهای دیجیتال باشند و ممکن است تجربه لازم برای معامله به تنهایی را نداشته باشند.
آنها بیشتر احتمال دارد که تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار بگیرند و ممکن است ببینند که افراد دیگر از طریق کپی تریدینگ پول درمی آورند.
آنها بیشتر احتمال دارد که ریسک پذیر باشند و ممکن است مایل باشند معاملاتی را که نوسان بیشتری دارند، کپی کنند.

برگرفته و ترجمه شده از کوین تلگراف


جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *