مسیر بیت کوین تا 70 هزار دلار چگونه است؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بیت کوین دارایی دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازاری و میزان پذیرش در سطح جهان است. این ارز دیجیتال اخیرا رشد قیمتی خوبی از خود به جای گذاشته و توانسته دوباره در کانال 27 هزار و 28 هزار دلاری پیشروی داشته باشد. همین تحرکات باعث شده تا فعالان و تحلیلگران درباره مسیر آینده این ارز دیجیتال گمانه زنی‌هایی داشته باشند.

برخی از فعالان و تحلیلگران نظرات خود را درباره آینده قیمتی بیت کوین بین فعالان بازار ارز دیجیتال و دنبال کنندگان خود در پلتفرم ایکس به اشتراک می‌گذارند. به نظر بیشتر فعالان به زودی افزایش قیمت بیتکوین رخ خواهد داد. یکی از این تحلیلگران، مگس است که پیش بینی کرده احتمال صعود بیت کوین به مرز 70 هزار دلاری وجود دارد. همین موضوع سبب شده کاربران صرافی معتبر اکس نوین بیشتر به سمت خرید بیت کوین روی آورند و سبد سرمایه گذاری متنوع بچینند.

مسیر بیت کوین تا 70 هزار دلار چگونه است؟

به نظر بیتکوین با توجه به الگوی «سروشانه» امکان دستیابی به مرز 70 هزار دلاری را دارد. الگوی سر و شانه یک ابزار پیش بینی مناسب است که با توجه به حرکات قبلی، روند قیمتی رمزارز را در آینده نشان می‌دهد.

هم اکنون قیمت بیت کوین در منطقه گردن قرار گرفته و در صورتی که این روند حفظ شود و بیتکوین بتواند از این منطقه عبور کند، احتمالا جهش قیمتی زیادی را تجربه خواهد کرد.

هدف فنی الگو سر و شانه، اگر از خط گردن مورد اندازه گیری قرار بگیرد، 70 هزار دلار است.

البته برخی از فعالان بازار ارز دیجیتال با این دیدگاه موافق نیستند و معتقدند که احتمال برگشت قیمتی بیتکوین و عقب نشینی آن تا مرز 20 هزار دلاری بعید نیست.

مسیر بیت کوین تا 70 هزار دلار چگونه است؟

تلاش کنونی بیت کوین چیست؟

هم اکنون این ارز دیجیتال در تلاش است تا سطح حیاتی 27 هزار دلاری را حفظ کند، زیرا این محدوده قیمتی برای سرمایه گذاران کلان بسیار حائز اهمیت بوده و در صورت باقی ماندن در آن روند نزولی میان مدت منهدم خواهد شد.

در صورتی که بیتکوین بتواند کانال 27 هزار دلاری را حفظ کند، احتمالا در کوتاه مدت با یک مانع بزرگ در محدوده 27 هزار و 900 دلاری مواجه خواهد شد. پس از آن و در صورت دستیابی به کانال 28 هزار دلاری، بیت کوین به مقاومت سه ماهه در مرز 28 هزار و 700 دلاری برخورد خواهد کرد که به نظر آخرین مانع قبل از رسیدن به کانال 30 هزار دلاری است.

مسیر بیت کوین تا 70 هزار دلار چگونه است؟

نگرانی سرمایه گذاران بیت کوین

چون بیت کوین نتوانسته میانگین متحرک 200 روزه و 50 روزه را حفظ کند، دل نگرانی‌های معامله گران صعودی را بیشتر کرده است. اما به نظر فعالان اعلام نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره ای تی اف می‌تواند وضعیت بازار ارز دیجیتال و بیت کوین را بهبود ببخشد و راه را برای صعود این ارز دیجیتال هموار کند. فعالان امیدوار هستند نظر مثبت کمیسیون بورسی آمریکا درباره تشکیل این صندوق‌ها باعث شود تا بیت کوین از مرزهای مقاومتی حساس عبور کند.

فعالان بازار بیت کوین منتظر اعلام تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

بنابراین می‌توان گفت تغییرات قیمتی بیت کوین به تصمیمات مهمی مانند تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای راه اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس نیز بستگی دارد. هم اکنون فعالان و سرمایه گذاران بزرگ و همچنین موسسات و شرکت‌های بزرگ دولتی مشتاقانه منتظر نتیجه راه اندازی ای تی اف بیت کوین مورد درخواست چند شرکت بزرگ آمریکایی هستند.

در صورتی که این مورد تایید شود احتمالا راه برای راه اندازی ای تی اف‌های بیشتر هموار خواهد شد و این موضوع روی سرعت گرفتن رشد قیمتی بیت کوین اثر خواهد گذاشت.

سلب مسئولیت؛ این تحلیل‌ها برگرفته از اطلاعات چند منبع معتبر بوده و انتشار آن‌ها به هیچ عنوان به معنای خرید، فروش یا نگهداری بیت کوین نیست. معامله گران به منظور انجام معاملات ارز دیجیتال باید اطلاعات و شاخص‌های دیگری را نیز در نظر گرفته و سپس برای معاملات خود تصمیم گیری کنند.

شما میتوانید از سایت های خبری ارز دیجیتال نظیر Cointelegraph و CoinDesk استفاده کنید و اخبار ارز دیجیتال را به صورت لحظه ای دنبال کنید.

سبد متنوع ارز دیجیتال

بسبد متنوع ارز دیجیتال به معنای داشتن یا سرمایه‌گذاری در چندین نوع ارز دیجیتال مختلف به جای تمرکز بر یک ارز مشخص است. علاوه بر ارز بیت کوین که در سبد تمامی سرمایه گذاران ارز دیجیتال است میبایست ارزهای دیگری هم اضافه کنید. دلایلی که سبد متنوع ارز دیجیتال مفصل و منطقی را توجیه می‌کنند عبارتند از:

تنوع ریسک

 با داشتن ارزهای دیجیتال مختلف در سبد خود، شما خطرات مرتبط با یک ارز خاص را تفکیک کرده و توزیع ریسک خود را بهتر مدیریت می‌کنید. این به شما امکان می‌دهد تا در صورتی که یک ارز دیجیتال به زیان بیفتد، از عملکرد دیگر ارزها برای تعدیل خسارت استفاده کنید.

مسیر بیت کوین تا 70 هزار دلار چگونه است؟

پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل

 با ممتاز شدن در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال مختلف، می‌توانید بهترین ارزها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. هر ارز دیجیتال دارای ویژگی‌های مختلفی است، از جمله فناوری زیرین (برخورداری از بلاکچین مخصوص یا مشخصات فنی)، مقصد و کاربردهای متفاوت. با داشتن سبد متنوع، شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذار مطالعه و پیش‌بینی بهتری داشته باشید.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری

با داشتن سبد متنوع ارز دیجیتال، شما به ارزهای دیجیتال مختلف و به فرصت‌های سرمایه‌گذاری مختلف دسترسی دارید. برخی ارزها برای سرمایه‌گذاری در مدت کوتاه مناسب هستند، در حالی که دیگران به عنوان سرمایه‌گذاری در مدت میان‌مدت یا بلندمدت مزایا دارند. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا به فرصت‌های متعدد دست یابید.

 اصلاح و تطور بازار

 بازار ارزهای دیجیتال پویا است و می‌تواند با تغییرات افت و خیز روبرو شود. داشتن سبد متنوع به شما امکان می‌دهد تا به تغییرات بازار و تطورهای مختلف واکنش نشان دهید و سرمایه‌گذاری خود را به تناسب تغییرات بازار تنظیم کنید.

تعادل ریسک و پاداش

 تنوع در سبد ارز دیجیتال شما به شما اجازه می‌دهد تا تعادل مطلوبی بین ریسک و پاداش داشته باشید. در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف، شما امکان دارید بر ریسک‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید و از پاداش‌های متنوع بهره‌مند شوید.

در کل، داشتن سبد متنوع ارز دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهید و از فرصت‌های متعدد بازار ارزهای دیجیتال بهره‌برداری کنید. با این حال، هر سرمایه‌گذار باید با دقت تحقیق کند و تصمیمات مالی خود را با توجه به وضعیت مالی و اهداف شخصی خود انجام دهد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *