با بهترین راه خرید تتر در ایران آشنا شوید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تتر

با بهترین راه خرید تتر در ایران آشنا شوید

تتر در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک استیبل کوین مطمئن شناخته می‌شود و از نظر ارزش بازار، سومین ارز دیجیتال قدرتمند به حساب می‌آید. از این رو تمایل و رغبت افراد برای سرمایه‌گذاری روی آن بالاست. یکی از سوالات مهمی که در مورد تتر مطرح می‌شود این است که بهترین راه خرید تتر در ایران چیست؟ افراد زیادی دوست دارند این ارز دیجیتال را خریداری کنند ولی تمایل دارند که این خرید را به شکلی مطمئن و با کمترین کارمزد ممکن انجام دهند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین راه خرید تتر در ایران صحبت کنیم و بهترین صرافی خرید تتر را معرفی نماییم. در صورتی که شما هم تمایل دارید که روی تتر یا سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید؛ چون  قرار است یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ورود به دنیای رمز ارزها را مورد بررسی قرار دهیم.

خریدن تتر چه مزایایی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران دارد؟

تتر به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار و باثبات، مزایای بسیاری برای سرمایه‌گذاران دارد و به همین خاطر افراد زیادی دنبال بهترین راه خرید تتر هستند تا بتوانند این ارز دیجیتال را خریداری و روی آن سرمایه‌گذاری کنند. در ادامه این بخش از مقاله به چند مورد از مزایای مهم خرید تتر اشاره خواهیم کرد:

1. قیمت تتر تقریباً ثابت و معادل یک دلار آمریکاست

قیمت تتر همواره ثابت و معادل یک دلار آمریکاست. درست است که قیمت دلار به تومان خیلی نوسان دارد ولی قیمت تتر به دلار، تقریباً نوسان خاصی ندارد و هر تتر را می‌توان معادل یک دلار در نظر گرفت. ممکن است گاهی ارزش تتر به میزان جزئی از دلار، کمتر یا بیشتر شود ولی این تغییر خیلی کم و قابل چشم‌پوشی است.

2. برای مصون ماندن از آسیب‌های تورمی، بهترین راه خرید تتر است

وضعیت دلار در بازار ایران به گونه‌ای است که انگار قرار نیست ارزش دلار به تومان به ثبات و پایداری برسد. در این شرایط کسانی که می‌خواهند در موج‌های خروشان تورم  غرق نشوند، دلار خریداری می‌کنند تا ارزش دارایی‌های نقدی‌شان از بین نرود. از آنجا که قیمت تتر با دلار برابر است، با خرید تتر هم می‌توانید از خودتان در برابر آسیب‌های تورمی محافظت کنید.

3. خرید تتر، شما را از گزند نوسانات رمز ارزها در امان نگه می‌دارد

یکی دیگر از مزایای خرید تتر و سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز آن است که از شما در برابر نوسان‌های سایر رمز ارزها محافظت می‌کند. زمانی که شخص، بیت کوین یا اتریوم خریداری می‌کند، دارایی‌اش همواره با نوسان روبرو است. ممکن است تا حد زیادی سود کند یا وارد ناحیه زیان شود. این در حالی است که ارزش تتر همواره برابر با دلار است و به همین خاطر کسی که تتر می‌خرد، زیاد نگران افت دارایی‌اش نیست.

4. تبدیل تتر به ریال آسان و سریع است

یکی دیگر از مزایای خرید تتر این است که علاقمندان زیادی دارد، اکثر صرافی‌ها خریدار و فروشنده این رمز ارز هستند و به همین خاطر می‌توانیم با کمترین کارمزد، موجودی تتر خود را به ریال تبدیل کنیم. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم تا در صورت تمایل بتوانند خیلی راحت موجودی خود را به تومان تبدیل کنید.

بهترین راه خرید تتر یا فروش آن چیست؟

از زمانی که ایران تحت تحریم قرار گرفته، امکان همکاری ایرانیان با صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی مشکل شده است و به همین خاطر کاربران ایرانی دنبال یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی و مطمئن هستند تا بتوانند ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را از طریق آن خریداری کنند یا به فروش برسانند. در حال حاضر صرافی اکس نوین، بهترین راه خرید تتر در ایران محسوب می‌شود. در ادامه به دلایل این ادعا خواهیم پرداخت و خواهیم گفت که چرا اکس نوین، بهترین صرافی خرید تتر به حساب می‌آید.

1. یک صرافی کاملاً امن و قانونی

صرافی اکس نوین مهم‌ترین اولویت خودش را امنیت دارایی کاربران می‌داند و بر این باور است که کاربران ایرانی بیش از هر چیز به امنیت یک صرافی اهمیت می‌دادند. در صورتی که می‌خواهید به تراکنش‌ها و دارایی‌های خود امنیت ببخشید، این صرافی از این بابت می‌تواند شما را آسوده‌خاطر کند.

2. خرید تتر با کمترین کارمزد

یکی دیگر از مزایای خرید از صرافی اکس نوین آن است که کارمزد تراکنش در آن بسیار پایین است و به همین خاطر تقریباً می‌توان گفت که در این صرافی، خرید تتر بدون کارمزد (یا با کارمزد خیلی کم) انجام می‌شود.

ترفند جذابی که صرافی اکس نوین برای تعیین کارمزد تراکنش در نظر گرفته این است که میزان کارمزدی که برای فعالیت‌های خود باید بپردازید، بر اساس میزان فعالیت‌تان تعیین می‌شود. در واقع هر چقدر میزان فعالیت شما در صرافی اکس نوین بیشتر باشد، کارمزد تراکنش‌های شما کمتر می‌شود.

3. خرید سریع تتر با استفاده از ارز ریال

صرافی اکس نوین جدای از اینکه تراکنش‌ها را با کمترین کارمزد انجام می‌دهد، این امکان را فراهم کرده است که کاربران با استفاده از کارت بانکی خود، هر مقدار که تمایل داشتند تتر بخرند. در واقع نیازی نیست که افراد برای خرید تتر از صرافی اکس نوین، ریال‌های خود را به دلار تبدیل کنند. این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایلی است که صرافی اکس نوین به بهترین راه خرید تتر تبدیل شده است.

نحوه فروش تتر و خرید آن در صرافی اکس نوین

در صورتی که می‌خواهید از طریق صرافی اکس نوین برای خرید یا فروش تتر اقدام کنید، کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کنید. مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید تا کیف پول اختصاصی‌تان در صرافی اکس نوین فعال شود. برای خرید تتر، می‌توانید خیلی راحت و از طریق کارت بانکی خود برای خرید تتر اقدام کنید.

در صورتی که می‌خواهید موجودی تتر خود را در صرافی اکس نوین بفروشید و به ریال تبدیل کنید، لازم است با نحوه فروش تتر در اکس نوین آشنا شوید.

برای فروش تتر در اکس نوین باید حساب کاربری خود را در این صرافی ایجاد کنید. در گام بعد احراز هویت خود را طبق دستورالعمل‌ها انجام دهید. سپس وارد بازار می‌شوید و بازار تتر / تومان را انتخاب می‌کنید. دو حالت برای ثبت سفارش فروش وجود دارد:

  • در حالت سفارش فوری، مقدار ارز را وارد می‌کنید و سیستم صرافی به طور خودکار تبادل را برای شما انجام می‌دهد.
  • در حالت سفارش قیمت‌دار، می‌توانید مقدار ارز و قیمت مورد نظر برای فروش را وارد کنید. سیستم صرافی، سفارش شما را به شرطی انجام می‌دهد که فروش مطابق با قیمت مورد نظر شما انجام شود.

خرید با احراز هویت، بهترین راه خرید تتر

بسیاری از افراد دوست ندارند که در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله تتر، هویت‌شان مشخص شود. آن‌ها ترجیح می‌دهند که بدون احراز هویت اقدام به خرید و فروش تتر کنند. این در حالی است که بهترین راه خرید تتر در ایران، خرید همراه با احراز هویت است.

در صورتی که بخواهید بدون احراز هویت برای خرید تتر یا سایر رمز ارزها اقدام کنید، ممکن است در مراحل خرید به مشکل بخورید، پول از حساب شما کسر شود ولی تتر به کیف پول‌تان واریز نشود. اگر چنین اتفاقی افتاد، متأسفانه نمی‌توانید پیگیری‌های قانونی لازم برای استرداد وجه کسرشده را انجام دهید. از این رو است که صرافی اکس نوین به عنوان بهترین راه خرید تتر ، اجازه خرید و فروش تتر بدون احراز هویت را نمی‌دهد.

خرید بیت کوین و تتر؛ راهی برای بهره‌وری تمام‌عیار از صنعت کریپتو

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که چگونه می‌توانیم بهترین سرمایه‌گذاری ممکن را روی بازار رمز ارزها انجام دهیم؟ در پاسخ می‌توان گفت: «برای بهره‌وری تمام‌عیار از بازار ارزهای دیجیتال، باید هم استیبل کوین‌هایی مثل تتر را دریابیم و هم روی ارزهای دیجیتال ناپایدار مثل بیت کوین سرمایه‌گذاری کنیم.»

خرید استیبل کوین‌هایی مثل تتر باعث می‌شود که از نوسانات کشنده بازار رمز ارزها در امان بمانیم و ارزش دارایی‌مان در برابر تورم داخلی و نوسانات بازار کریپتو حفظ شود. البته خرید بیت کوین هم در بلندمدت می‌تواند به نتایج خوبی منتهی شود و  سرمایه‌گذاری پربازده‌ای برای ما رقم بزند. از این رو است که نباید به نوسانات قیمت بیت‌کوین چشم بدوزیم و نسبت به سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز، بی‌توجه باشیم.

در صورتی که تمایل دارید روی این دو رمز ارز سرمایه‌گذاری کنید، صرافی اکس نوین به عنوان بهترین راه خرید تتر و بیت کوین در ایران، این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق کارت بانکی خود و در سریع‌ترین زمان ممکن، این دو رمز ارز را خریداری کنید.

نظر شما در مورد خرید تتر و بیت کوین به صورت همزمان چیست؟ این کار می‌تواند سرمایه‌گذاری منطقی و هوشمندانه‌ای باشد؟ از نگاه شما سرمایه‌گذاری روی تتر و بیت کوین چه مزایا و معایبی دارد؟ لطفاً نظرها، پیشنهادها و تجربیات خود در این زمینه را با ما و سایر همراهان صرافی اکس نوین در بخش دیدگاه‌ها (زیر همین مقاله) به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:, , ,
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *