آیا بیت کوین از چرخه ۴ ساله پیروی میکند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آیا بیت کوین از چرخه ۴ ساله پیروی میکند؟

Benjamin Cowen تحلیلگر بیت کوین و ارزدیجیتال در اخرین اظهارات خود به بررسی چهار ساله بیت کوین پرداخته است. او با بررسی روند چهارساله قیمت بیت کوین ادعا کرد که آن از یک الگو و چرخه مشخص پیروی نمیکند.
به گزارش از بیت کوینیست، تا اینجا بیت کوین دو دوره رشد قیمت چشم گیری را تجربه کرده است که در هر دو مورد این اتفاق بعد از هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج صورت گرفته.
هاوینگ اول بیت کوین سال 2012 و دوم آن در سال 2016 رخ داده بود. به همین دلیل خیلی از طرفداران ارز دیجیتال بر این باورند که با کاهش پاداش استخراج بیت کوین قیمت پاداش ارز دیجیتال افزایش چشمگیری دارد.
کویین حالا به سراغ همین موضوع رفته و تحلیل آن میتواند تمام ادعای این افراد که میگویند بیت کوین از یک چرخه 4 ساله مشابه پیروی میکند را باطل کند.
به گفته این تحلیلگر، بیت کوین از یک چرخه مشابه هر چهار سال پیروی نمیکند بلکه بیت کوین به یک سری از پستی ها و بلندی ها وابسته است.

اگر صحبت های کویین درست از آب در بیاید بیت کوین در دوره ای باقی خواهد ماند که تحلیل گران آن را دوره انباشت میخوانند.
به گفته آن ها قیمت ارز شماره اول بازار تا سال ۲۰۲۲ در این دوره باقی خواهد ماند و از آن به بعد افزایش قیمتش را شروع میکند.باید گفت کویین یکی از تحلیل گران صعودی بازار به شمار میاید و معتقد است بازار ارز دیجیتال روند افزایشی دارد.
او در قبل نیز گفته بود در چند سال آینده ارزش بازار ارز دیجیتال یازده تریلیون دلار خواهد بود و قیمت بیت کوین بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار می شود.

هم اکنون هر نوع پیش بینی درباره ارزش آینده قیمت بیت کوین باید نشانه ای از وضعیت بحرانی اقتصاد جهانی داشته باشد.
احتمال این وجود دارد که به زودی دنیا با دوره ای طولانی مدت از تورم، کاهش رشد اقتصاد و بیکاری مواجه شود و ارزدیجیتال باید در این وضعیت به کار خود ادامه دهد.
درنتیجه نمیتوان گفت ارزهای دیجیتال عملکردشان با روال عادی پیش خواهد رفت.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *