آشنایی با سه مشکل رایج در بایننس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آشنایی با سه مشکل رایج در بایننس

کاربران زیادی هستند که هنگام کار در صرافی بایننس ، دچار مشکلاتی شدند. این صرافی با تمام مزایای غیرقابل انکارش، محیط کمی مبهمی دارد. چیزی که باعث شد تا برای بسیاری از کاربران خصوصاً تازه کارها، سردرگم کننده باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از رایج ترین آنها و راه حل های ساده پشت این مشکلات آشنا کنیم.

پول در والت بایننسhttps://exnovin.io/buy-and-sell-binance-coin موجود، اما هنگام ترید موجودی را صفر اعلام می کند

این سوال پر تکرار پاسخ ساده ای دارد. وقتی برای مثال مقداری تتر دارید و در جفت ارز BTC/USDT معامله ای از نوع Limit یا OCO باز کردید، مقداری درخواستی شما کیف پول تتر بلاک است تا وقتی قیمت به درخواست شما رسید و معامله انجام شود، چیزی شبیه صف خرید سهام در بورس ایران.
اگر از انجام ترید درخواستی خود منصرف شدید، کافیست از طریق منوی Trade وارد Open Trades شوید و درخواست خود را لغو کنید تا پولتان آزاد و قابل استفاده گردد.

هیچ تریدی باز نیست، اما هنگام انجام معامله در بخش Margin موجودی همچنان صفر است

اینبار پاسخ ساده تر است. صرافی بایننس برای معاملات Spot و Margin دو کیف پول جدا در نظر می گیرد.
به این معنا که نخست باید رمزارز مورد نظر را به والت مخصوص Margin منتقل نموده، سپس معاملات خود را باز کنید. برای انجام اینکار وارد منوی Wallet و از تب بالا گزینه Margin را انتخاب کنید. پس از یافتن کیف پول خود، با زدن دکمه Transfer و انتخاب مبدأ و مقصد رمزارزتان را انتقال دهید.

علیرغم روشن بودن VPN، پس از ورود به صرافی، اخطار ورود غیر مجاز با آی‌پی ایران ایمیل می شود

مقصر اصلی این مشکل ساده ولی بسیار ترسناک، نوسانات اینترنت کشور عزیزمان است! اگر برای دور زدن تحریم های این صرافی از VPN کمک می گیرید، باید مراقب نوسانات باشد. حتی یک ثانیه قطع و وصل شدن VPN می تواند منجر به شناسایی آی‌پی ایرانی شما شود. البته جای نگرانی نیست، در اکثر مواقع کافیست با استفاده از لینکی که ایمیل می شود، این آی‌پی را غیرمجاز معرفی کنید. اما برای اجتناب این چنین خطری، لازم است VPN شما دارای قابلیت Kill Switch باشد تا در صورت مواجهه با قطعی ناشی از نوسان سرعت، فوراً آی‌پی ایرانی شما را بلاک کرده و از لو رفتن جلوگیری کند.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

2 thoughts on "آشنایی با سه مشکل رایج در بایننس"

  1. سارا گفت:

    سلام
    من اکانت تست نت بایننس دارم ولی متاسفانه هر چی سعی میکنم با لیمیت و یا استاپ لیمیت خریدم رو ثبت کنم نمیشه . و فقط با مارکت خرید رو ثبت میکنه ، سوالم اینکه آیا این از باگ سیستم هستش یا فقط اکانت من مشکل داره
    راستش من خیلی دراین رابطه سرچ کردم ولی چیزی در گوگل نبود . آیا برای رفع مشکل راه حلی دارید و سوال دیگه ام در رابطه با قسمت استاپ لیمیت هستش که یک گزینه کمتر نسبت به نسخه اصلی صرافی بایننس داره
    برای توضیح بیشتر باید اضافه کنم که من ازطریق سایت ورود میزنم و ترید میکنم

    با تشکر فراوان

    1. چه خطایی دریافت می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *