صعودی بودن قیمت اتر و جلوگیری از سقوط قیمت بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

قیمت بیت کوین اگر چه همچنان روند نزولی دارد ولی این احتمال میرود روند صعودی قیمت اتر بر روی قیمت بیت کوین تاثیر مثبت بگذارد.

صعودی بودن قیمت اتر و جلوگیری از سقوط قیمت بیت کوین

با توجه به گزارش کوین تلگراف از تاریخ 13 مارس قیمت بیت کوین تقریبا 114% افزایش داشت. تا آستانه قرار گیری در سطح جدید, این آلت کوین را جلو برد. این گونه به نظر میرسد که افزایش فعالیت در بلاک چین اتریوم و نزدیک تر شدن به زمان عرضه 2.0 بر قیمت صعودی اتر تاثیر گذاشت. شاید این روند بر روی قیمت بیت کوین نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

قیمت بیت کوین برخلاف اتر ساختاری نزولی پیدا کرد. این به معنای کندل روزانه بیت کوین نسبت به اوایل ماه میلادی جاری در قیمت پایین تری بسته میشود. به صورت معمول در بازه های زمانی کوتاه روزانه,کف های بالایی برای اینکه یک دارایی در معرض اصلاح قیمت قرار دارد.

بر خلاف بیت کوین اتر روندی صعودی دارد

اتر عملکرد قیمتی متفاوتی را در مقایسه با بیت کوین نشان میدهد. اتر این آلت کوین محبوب سقف های بالایی را در حال تجربه کردن است و نسبت به ماه فوریه قیمت های روز های اخیر به صورت محسوسی بالاتر هستند.

صعودی بودن قیمت اتر و جلوگیری از سقوط قیمت بیت کوین

معامله گر های ارز دیجیتال میگویند اتریوم با قدرت نمایی اخیرش میتواند به بهبود کل بازار ارز دیجیتال کمک کند و از روند نزولی بیت کوین جلوگیری کند.

و در آخر باید گفت شما میتوانید برای خرید اتریوم و یا فروش اتریوم از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *