تراکنش ۱/۳ میلیاردی دلاری بیت کوین در بازار صعودی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تراکنش ۱/۳ میلیاردی دلاری بیت کوین در بازار صعودی

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین (BTC) روند صعودی به خود گرفته و در حال تلاش برای ورود به کانال ۱۰ هزار دلار می باشد. تصمیم جدید دولت فدرال آمریکا مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی، دلیل اصلی تقویت روند صعودی فعلی بیان شد. در واقع با اعلام خبر رسمی، افراد بسیاری اقدام به خارج کردن سرمایه های خود از بانک ها کردند. طبق آمار ارائه شده، علاوه بر بازار رمز ارز، دیگر بازارهای مالی نیز روند رو به رشدی را تجربه کردند.

اما در روند فعلی، تراکنش هایی انجام شد که باعث شوکه شدن بازار رمز ارز شد. در حال حاضر بسیاری از خبرگزاری ها و تحلیل گران در حال بحث در رابطه با تراکنشها می باشند. طبق اطلاعات توسط Blockchain، یک نهنگ بازار رمز ارز، سه تراکنش به ارزش ۱٫۳ میلیارد دلار انجام داد. در این تراکنش ها بیشتر از ۱۳۲ هزار بیت کوین مورد نقل و انتقال قرار گرفت. این تراکنش ها زمانی انجام شد که بیت کوین در حال تلاش برای عبور از نقطه مقاومتی اصلی خود بود.

کیف پول مقصد بیت کوین

هنوز از مقصد اصلی این تراکنش ها و هویت مبدا تراکنش، اطلاعات دقیقی در اختیار نیست. اما در این میان یکی از کاربران شبکه ی اجتماعی ردیت (Reddit)، با ارائه مستنداتی مدعی شد که این تراکنش مربوط به صرافی کوین بیس (CoinBase) بوده و خطری بازار رمز ارز را تهدید نمی کند. همواره تراکنش هایی با حجم زیاد، بازار را متشنج می کند. زیرا پتانسیل فروش ناگهانی بیت کوین و ریزش شدید قیمت از سوی مبدا تراکنش، وجود دارد.

تراکنش ها هرچند به عنوان بزرگترین تراکنش های تاریخ به شمار می آیند، اما هنوز اختلاف زیادی با بزرگترین تراکنش دارند. طبق گزارش کوین تلگراف (Cointelegraph)، در ماه آوریل، تنها در یک تراکنش (۱۹ هزار بیت کوین به ارزش ۱٫۱ میلیارد دلار توسط صرافی بیتفینکس (Bitfinex)، مورد نقل و انتقال قرار گرفت. البته باید بیان کرد که از حیث تعداد بیت کوین های انتقالی، تراکنش سال ۲۰۱۱ هنوز رکورد دار است. در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۱، ۵۰۰ هزار بیت کوین مورد انتقال قرار گرفت. اما به دلیل قیمت پایین بیت کوین در آن زمان، تراکنش ها تنها ۲۳ میلیون دلار ارزش مالی داشت.

برای فروش بیت کوین خود و همچنین خرید بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.


منبع: Cointelegraph

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *