بهترین صرافی خرید تتر 💎

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بهترین صرافی خرید تتر 💎

با بهترین صرافی خرید تتر آشنا شوید

ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT یکی از بهترین استیبل کوین‌های دنیا محسوب می‌شود و ارزش آن معادل دلار آمریکا است. درست است که ارزش این ارز دیجیتال هم دچار نوسانات جزئی می‌شود ولی عموماً ارزش 1 تتر با 1 دلار آمریکا برابری می‌کند. به همین خاطر کسانی که می‌خواهند در بازار رمز ارزها سرمایه‌گذاری کنند ولی دوست دارند از گزند نوسانات این بازار در امان بمانند، روی تتر و سایر استیبل کوین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. در صورتی که شما هم دوست دارید روی تتر سرمایه‌گذاری کنید و دنبال بهترین صرافی خرید تتر هستید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد بهترین صرافی خرید تتر صحبت کنیم. اگر خواهان سرمایه‌گذاری روی این استیبل کوین معروف هستید، باید معایب صرافی تتر ایران را بدانید تا بتوانید از بهترین مسیر ممکن روی ارز تتر سرمایه‌گذاری کنید. این مقاله اطلاعات خوبی در مورد بهترین راه خرید تتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

اطلاعاتی جزئی در مورد قیمت تتر و نمودار قیمت تتر به تومان

قبل از آنکه بخواهیم در مورد بهترین صرافی خرید تتر صحبت کنیم، بهتر است اندکی با قیمت تتر آشنا شویم. قیمت هر 1 تتر اساساً معادل 1 دلار آمریکا است و به همین خاطر به این رمز ارز، دلار دیجیتال می‌گویند ولی گاهی به دلیل عرضه و تقاضا، قیمت آن از یک دلار اندکی کمتر یا بیشتر می‌شود. البته این افت و خیر، خیلی ناچیز است.

البته وقتی نمودار قیمت تتر به تومان را در هر صرافی خرید تتر بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که نوسانات این رمز ارز به تومان بالاست. دلیل این مسئله، نوسانات قیمت دلار به تومان است. در کشور ما قیمت دلار  معمولاً هیچ ثباتی را تجربه نمی‌کند و به همین دلیل نمودار قیمت تتر به تومان یک نمودار پرنوسان به حساب می‌آید.

قیمت تتر لحظه ای

همان طور که پیش از این هم بیان کردیم قیمت تتر به تومان به قیمت دلار به تومان بستگی دارد. نوسان قیمت دلار به تومان باعث می‌شود که قیمت تتر به تومان هم همیشه در نوسان باشد. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق بهترین صرافی خرید تتر روی تتر سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است ابتدا قیمت تتر لحظه ای را بررسی کنید تا بتوانید یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

آیا امکان کلاهبرداری تتر وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد قبل از پیدا کردن بهترین صرافی خرید تتر و سرمایه‌گذاری روی این استیبل کوین مطرح می‌کنند این است که آیا تتر امن است ؟ آیا امکان کلاهبرداری تتر وجود دارد؟

اگر بخواهیم خیلی دقیق به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که استیبل کوین تتر تحت نظارت سازمانی به نام Tether Limited قرار دارد و این سازمان از قوانین ایالات متحده پیروی می‌کند. از این رو این احتمال وجود دارد که دارایی‌های کاربرانی که در کشورهای تحت تحریم‌های آمریکا زندگی می‌کنند را مسدود کند.

از طرفی این شرکت تاکنون اطلاعات شفافی در مورد تتر و دارایی‌هایی که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند، ارائه نداده است. از این رو نتوانسته اعتماد متخصصان بازار ارزهای دیجیتال را به طور کامل جلب نماید. البته شبکه رمز ارز تتر Tron کاملاً امن است و با توجه به بالا بودن حجم معاملات روزانه این استیبل کوین، نمی‌توانیم احتمال زیادی برای کلاهبرداری تتر در نظر بگیریم.

بهترین صرافی خرید تتر در ایران

با  توجه به اینکه قیمت تتر و دلار برابر است، خیلی از افراد برای حفاظت از ارزش دارایی‌های خود در برابر تورم کنونی، روی تتر سرمایه‌گذاری می‌کنند. اولین کار برای سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز آن است که یک صرافی تتر پیدا کنیم. بهترین صرافی خرید تتر در ایران (صرافی اکس نوین) می‌تواند گزینه بسیار خوب و مطمئنی برای خرید این استیبل کوین باشد.

حالا این سوال پیش می‌آید که چرا صرافی اکس نوین، بهترین صرافی خرید تتر در ایران است؟ مگر این صرافی، چه مزایای خاص و منحصر به فردی به مخاطبان خودش می‌دهد که لقب بهترین صرافی خرید تتر در ایران را به خود نسبت می‌دهد؟ در ادامه به چند مورد از خصوصیات اساسی این صرافی اشاره شده است:

1. امنیت کامل دارایی‌ها در بهترین صرافی خرید تتر

درست است که خیلی از متخصصان حوزه رمز ارزها به صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی اعتماد ندارند ولی مجموعه اکس نوین، تلاش کرده است که امنیت دارایی‌های کاربران خودش را به طور کامل حفظ کند و تاکنون در این زمینه کاملاً موفق بوده و کاربران اکس نوین، هیچ تجربه تلخی از بابت امنیت دارایی‌های خود نداشته‌اند.

در صورتی که با صرافی‌های خارجی کار کنید، امکان مسدودسازی دارایی‌ها یا هر اتفاق دیگری وجود دارد ولی صرافی اکس نوین به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از بابت مسدود شدن دارایی‌ها، معاملات و سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهید. امنیت، یکی از خصوصیات مهم و ارزشمند اکس نوین، بهترین صرافی خرید تتر محسوب می‌شود.

2. کمترین کارمزد ممکن در این صرافی تتر

هر کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال، قاعده و الگوریتم خاصی را برای دریافت کارمزد تراکنش ارزهای دیجیتال تعیین کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات صرافی اکس نوین آن است که کارمزد تراکنش را بر اساس میزان فعالیت‌های کاربر در 30 روز گذشته تعیین می‌کند.

در واقع هر چه تراکنش‌های کاربر در 30 روز گذشته بیشتر باشد، کارمزد کمتری در هنگام خرید تتر می‌پردازد. جالب است بدانید که در حال حاضر بیشترین کارمزد تراکنش در صرافی اکس نوین، 0.33 درصد است. با افزایش تراکنش‌های خود می‌توانید این میزان کارمزد را کاهش دهید.

3. خرید تتر در کمترین زمان ممکن و با استفاده از «تومان»

صرافی اکس نوین به عنوان بهترین صرافی خرید تتر در ایران، امکان خرید تتر و فروش آن را آسان کرده است؛ در واقع نیازی نیست که ابتدا پول خود را به دلار تبدیل کنید و سپس برای خرید تتر اقدام کنید. کافی است یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید تا پس از احراز هویت، کیف پول ارز دیجیتال اکس نوین به شما اختصاص داده شود.

وقتی کیف پول به شما تعلق گرفت می‌توانید تومان را از طریق کارت  بانکی خود به حساب صرافی واریز کنید و تتر بخرید. این تتر در سریع‌ترین زمان ممکن از حساب صرافی به حساب شما منتقل می‌شود.

معایب خرید تتر بدون احراز هویت

یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند این است که آیا امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود دارد؟ پاسخ مثبت است؛ چون افراد با راهکارهای مختلف می‌کوشند که هویت خود را فاش نکنند ولی این کار معایب خاص خودش را دارد. در ادامه به چند مورد از معایب خرید تتر بدون احراز هویت اشاره خواهیم کرد:

  • در صورتی که در هنگام خرید تتر، مشکلی پیش بیاید، تراکنش با خطا روبرو شود و پولتان از دست برود، دیگر نمی‌توانید برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
  • هر صرافی که از شما نخواست احراز هویت انجام دهید، مطمئن باشید که امن نیست و این امکان وجود دارد که از منابع شما برای انجام کارهای غیرقانونی استفاده کند.
  • زمانی که فرد با پول نقد و  بدون احراز هویت برای خرید تتر اقدام می‌کند، این احتمال وجود دارد که کلاهبرداری و سرقت اتفاق بیفتد. پس باید خیلی مراقب باشید و تمام پیش‌نیازهای قانونی برای خرید تتر را رعایت کنید.

صرافی اکس نوین به عنوان بهترین صرافی خرید تتر قابلیتی تحت عنوان خرید تتر بدون احراز هویت ندارد و تمام خرید و فروش‌ها در این صرافی به صورت کاملاً قانونی و با احراز هویت انجام می‌شود.

خرید بیت کوین؛ راهی برای کسب سود چشمگیر از صنعت کریپتو

درست است که خرید تتر از صرافی می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد و از دارایی‌های شما در برابر تورم محافظت کند، ولی ارزش دارایی‌های شما را بیش از حد تورم  بالا نمی‌برد؛ چون قیمت تتر و دلار آمریکا به فراخور تورم افزایش می‌یابد.

یکی از گزینه‌های منطقی برای سود بردن از صنعت کریپتو، خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری بلندمدت روی پادشاه ارزهای دیجیتال است. صرافی بیت کوین امکان خرید بیت کوین را برای کاربران راحت کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید افتتاح حساب کاربری و احراز هویت در صرافی اکس نوین است. پس از اتمام احراز هویت می‌توانید برای خرید بیت کوین با استفاده از کارت بانکی (ارز تومان) با کمترین کارمزد اقدام کنید.

نظر شما در مورد خرید تتر چیست؟ آیا بهتر است از صرافی‌های ایرانی، رمز ارز بخریم یا صرافی‌های خارجی را ترجیح می‌دهید؟ تاکنون از بهترین صرافی خرید تتر در ایران (اکس نوین)، رمز ارز خریداری کرده‌اید؟ لطفاً نظرها، پیشنهادها و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان صرافی اکس نوین در بخش دیدگاه‌ها (زیر همین مقاله) به اشتراک بگذارید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *