چرا احراز هویت ؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت و نگهداری مدارک شما گرامیان جهت امنیت بیشتر و حفظ مالکیت حقیقی/حقوقی داده های شما در خدمات پرداخت نوین میباشد.

کلاه برداری از پرداخت های اینترنتی، هــک حساب های بانکی شهروندان از طریق رمز دوم کارت روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از حساب های اینترنتی توسط افراد سود جو هک می شود و یا کارت بانکی آنها به سرقت می رود.

هکر های ارز دیجیتال

فرد هکر(دزد) جهت نقد کردن پول موجود در کارت به سایت ها و فروشگاه های انلاین مراجعه می کند. با این ترفند مسیر پول را تغییر می دهد و  پول را به کالای دیگری تبدیل می کند. بدون انکه  صاحب اصلی حساب مطلع باشد مشکلاتی را برای سایت بوجود می آورد.

فرد سارق می تواند خود را دارنده حساب  معرفی کند. پس از واریز وجه ریالی توسط خریدار به حساب سایت , به سایت اعلام کند که وجه ریالی را واریز کرده است . محصول را دریافت کند و متواری شود. به عبارت دیگر خود را از یک سمت به خریدار مالک حساب ریالی و سمت دیگر به سایت خریدار اصلی معرفی می نماید . توسط واسطه گری محصول دیجیتال را دریافت می کند . از انجایی که صاحب اصلی حساب به محصول دست پیدا نمی کند میتواند از سایت شکایت کند و مشکلاتی را به وجود آورد.

شگرد هایی از این قبیل بسیار است و برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی مجبور به احراز هویت می باشیم.

شایان ذکر است که تیم مدیریتی خدمات پرداخت نوین با توجه به تجربه ی زیادی که در این زمینه دارد . درصد ریسک را به حداقل و از کاربران و مشتریان واقعی تقاضا میکند. تا همکاری های لازم را در این زمینه با ما داشته باشند.

پی نوشت : اکس نوین برای احقاق حقوق مسلم اعضای سایت از ذخیره کردن اطلاعات و مدارک کاربران در پنل مدیریت و هاست جلوگیری میکند.  مدارک شما فقط در سیستم شخصی و فقط برای مطمئن شدن از صحیح بودن اطلاعات حساب شما در سایت و بانک مورد بررسی قرار میگیرد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *