افزایش قیمت اتریوم در راه است ؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

داده‌های پلتفرم تحلیل بازار Santiment1 نشان می‌دهد که اتریوم (ETH) ممکن است به زودی شاهد افزایش قیمت باشد.

طبق پستی که امروز صبح توسط این پلتفرمSantiment در توییتر به اشتراک گذاشته شد، به نظر می‌رسد که ETH یکی از ارزهای دیجیتال با سرمایه‌گذاری بالا است که معامله‌گران در حال حاضر از آن ناامید شده‌اند.

افزایش قیمت اتریوم

افزایش قیمت اتریوم

به گفته سانتیمنت، اتریوم شاهد افزایش تعداد تراکنش‌هایی است که در آن آدرس‌ها توکن‌ها را با قیمتی پایین‌تر از قیمتی که خریداری کرده‌اند، می‌فروشند. این پست همچنین توضیح داد که از نظر تاریخی، زمانی که کیف پول‌ها ارزهای خود را با قیمت‌های پایین‌تر می‌فروشند، احتمال افزایش قیمت ETH وجود دارد.

اولت‌کوین پیشرو، همراه با سایر ارزهای دیجیتال دیگر، در بازار نزولی پیش از احیای خوش‌بینی در مورد وضعیت Grayscale vs. SEC، کاهش قیمت را تجربه کرد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت ETH در 24 ساعت گذشته معاملات 0.60 درصد کاهش یافته است.

در نتیجه، اتریوم با ارزش 1706.01 دلار قرار گرفت که آن را کمی به محدوده پایین روزانه خود در 1697.15 دلار نزدیک‌تر می‌کند تا اوج 1721.62 دلاری آن در 24 ساعت گذشته. علاوه بر این، حجم معاملات ETH در این 24 ساعت به 4475806254 دلار رسید که در زمان نگارش این مطلب نشان‌دهنده کاهش بیش از 60 درصدی نسبت به روز قبل است.

از نظر فنی، اتریوم بین خطوط EMA 9 روزه و 20 روزه در نمودار روزانه خود معامله می‌شد. اگر بتواند یک شمع روزانه را بالاتر از خط EMA 20 در حدود 1715.42 دلار در 48 ساعت آینده ببندد، ممکن است در هفته آینده به 1850 دلار برسد.

با این حال، یک شکست زیر سطح حمایت 1690 دلاری در 48 ساعت آینده، فرضیه صعودی را بی‌اعتبار می‌کند. در این حالت، قیمت آلت‌کوین پیشرو ممکن است در چند روز آینده دوباره به سطح حمایت مهم 1580 دلار سقوط کند.

Santiment چیست ؟

  1. Santiment یک پلتفرم تحلیل بازار است که داده‌ها و اطلاعات ارز های دیجیتال را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند. این پلتفرم داده‌هایی از منابع مختلف، از جمله تراکنش‌های بلاک چین، فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی و داده‌های اقتصادی را جمع‌آوری می‌کند. ↩︎

Santiment این داده‌ها را برای شناسایی روندها و الگوهای بازار استفاده می‌کند. این پلتفرم همچنین داده‌ها را برای ایجاد شاخص‌های بازار، مانند Santiment Index، استفاده می‌کند.

Santiment برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران رمزنگاری مفید است. این پلتفرم می‌تواند به آنها کمک کند تا بازار را بهتر درک کنند و تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه‌تری بگیرند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی Santiment:

جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های بازار ارزهای دیجیتال از منابع مختلف
شناسایی روندها و الگوهای بازار
ایجاد شاخص‌های بازار
ارائه اطلاعات و داده‌ها برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران رمزنگاری
Santiment توسط تیمی از تحلیلگران و متخصصان رمزنگاری اداره می‌شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیویورک است.

سلب مسئولیت: دیدگاه‌ها و نظرات، همچنین کلیه اطلاعات ارائه شده در این تحلیل قیمت، با حسن نیت منتشر می‌شود. خوانندگان باید تحقیقات و تعهد خود را انجام دهند. هر اقدامی که خواننده انجام می‌دهد، صرفاً به عهده خود او است.

برچسب‌ها:
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *