رشد بازار بلاک چین به ارزش 79.3 میلیارد دلار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

به گزارش گروه خبری cointelegraph ، رشد بازار بلاک چین به ارزش 79.3 میلیارد دلار خواهد رسید. در پی اختلالات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، شرایط مساعد و زمینه برای جریان سازی اکوسیستم دیجیتال فراهم شده است.

در حال حاضر بازار مالی جهانی بیت کوین که شامل بیت کوین های دولتی و خصوصی، تجارت، پرداخت ها، تسویه حساب ها و مدیریت دارایی ها می باشد در موقعیت مناسبی قرار دارد . در واقع انتظار میرود تا سال 2032 بازار بیت کوین به یک بازار 79.3 میلیارد دلار تبدیل شود.

یک گزارش توسط Allied Market Research نشان داد که بازیگران بازار مالی بیت کوین به شدت در حال بررسی همکاری ها و خریدها به عنوان یک استراتژی اصلی و برتر هستند. رشد بازار بلاک چین اتفاق می افتد و خیلی دور نیست.

بیت کوین (BTC) که با نماد $27,606 نمایان شده و اتر (ETH) که با نماد $1,650 نمایان شده، بخشی از اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال معتبر هستند که از بلاک‌چین‌های عمومی استفاده می‌کنند.

رشد بازار بلاک چین به ارزش 79.3 میلیارد دلار

مزایای بلاک چین های عمومی

بلاک‌چین‌های عمومی با مزایای زیادی همراه هستند که در گزارش توضیح داده شده است:

“بلاک‌چین‌های عمومی از قدرت محاسباتی قابل توجهی برخوردار هستند که آنها را برای حفظ دفاتر توزیع شده بزرگ مرتبط با معاملات مالی مناسب می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این عوامل بازار مالی بیت کوین را تقویت کنند.”

کاربردهای مالی بیت کوین

وقتی صحبت از کاربردهای مالی بیت کوین به میان می آید، پرداخت های فرامرزی و تجارت دو مورد از بزرگترین زیربخش ها هستند که ناشی از افزایش تقاضا از سوی افراد، شرکت ها، بازرگانان، صنایع و گروه های توسعه بین المللی است.

رشد بازار بلاک چین به ارزش 79.3 میلیارد دلار

همانطور که در عکس بالا نشان داده شد، انتظار می رود این روند ادامه یابد زیرا کاربران همچنان به دنبال جایگزین های ارزان تر برای انتقال پس انداز خود در سراسر جهان هستند. آمریکای شمالی در سال 2022 بر بازار مالی بیت کوین تسلط داشت و انتظار می‌رود پیشتازی خود را برای پذیرش مالی بیت کوین حفظ کند.

رشد بازار بلاک چین به ارزش 79.3 میلیارد دلار

بر اساس کمی تجزیه و تحلیل روندها و پویایی صنعت مالی بیت کوین، نرخ رشد ترکیبی سالانه CAGR  را 60.5٪ پیش بینی کرد. بر اساس برآوردها، این صنعت در آستانه رشد به یک بازار 79.3 میلیارد دلاری است.

صرفه جویی در هزینه های پرداختی توسط بیت کوین

گزارشی که اخیراً توسط شبکه پرداخت دیجیتال ریپل منتشر شده است نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند تا سال 2030 به طور بالقوه تقریباً ۱۰ میلیارد دلار در هزینه‌های پرداخت‌های فرامرزی صرفه‌جویی کند.

طی گزارش ثبت شده : «در این نظرسنجی، بیش از 50 درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که هزینه‌های پرداخت کمتر – چه در داخل و چه در سطح بین‌المللی – مزیت اصلی کریپتو است. این بیانیه مکمل گزارش Allied Market Research است که پیش‌بینی مسیر رشد خود را بر روی جایگزین‌های ارزان‌تر و مطمئن‌تر پایه گذاری می‌کند.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *