رویداد اقتصادی اسلامی و Web3 در هفته بلاک چین استانبول بزرگذار شد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

استانبول، ترکیه – 25 آگوست 2023 – هفته بلاک چین استانبول (IBW) 2023، یک رویداد سالانه برای جشن گرفتن Web3، در تاریخ 22 و 23 آگوست در هتل هیلتون استانبول بومونتی برگزار شد. این رویداد با حضور هزاران نفر از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، بلاک چین و Web3 از سراسر جهان برگزار شد.

رویداد اقتصادی اسلامی و Web3 در هفته بلاک چین استانبول بزرگذار شد

در رویداد اقتصاد اسلامی و بلاکچین WEB3 چه گذشت ؟

در این رویداد، مباحث مختلفی در مورد آینده بلاک چین و Web3 مطرح شد. یکی از موضوعات برجسته، چگونگی استفاده از فناوری بلاک چین برای مطابقت با اصول مالی اسلامی بود.

در سخنرانی افتتاحیه خود، erhan Korhaliller، بنیانگذار و مدیر عامل EAK Digital، برگزارکننده IBW، گفت: “استانبول به دلیل موقعیت استراتژیک خود در جهان اسلام و همچنین علاقه فزاینده خود به فناوری بلاک چین، میزبان ایده آلی برای این رویداد است.”

Korhaliller گفت که بلاک چین پتانسیل زیادی برای حل برخی از چالش های اساسی در اسلام مالی دارد. به عنوان مثال، بلاک چین می تواند به شفافیت و پاسخگویی در سیستم های مالی اسلامی کمک کند. همچنین می تواند به کاهش هزینه ها و تسهیل دسترسی به خدمات مالی برای افراد بیشتری کمک کند.

در طول رویداد، چندین سخنران در مورد چگونگی استفاده از فناوری بلاک چین برای مطابقت با اصول مالی اسلامی بحث کردند.

به عنوان مثال، Ali Al-Shahrani، معاون رئیس بانک مرکزی عربستان سعودی، گفت که بانک مرکزی این کشور در حال بررسی استفاده از بلاک چین برای ایجاد یک سیستم پرداخت اسلامی است.

Al-Shahrani گفت: “بلاک چین می تواند به ما در ایجاد یک سیستم پرداخت اسلامی ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه کمک کند.”

در همین حال، محمد العبدالله، مدیر عامل بانک مرکزی امارات متحده عربی، گفت که این بانک نیز در حال بررسی استفاده از بلاک چین برای ایجاد یک سیستم پرداخت اسلامی است.

العبدالله گفت: “بلاک چین می تواند به ما در ایجاد یک سیستم پرداخت اسلامی جهانی کمک کند.”

علاوه بر اسلامی مالی، سایر موضوعات مهم در IBW 2023 شامل:

آینده DeFi
مقررات بلاک چین
استخراج کوین ها

سرمایه گذاری خطرپذیر در Web3


IBW 2023 یک رویداد مهم برای جامعه Web3 بود. این رویداد فرصتی را برای علاقه مندان به بلاک چین و Web3 فراهم کرد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در مورد آخرین روندها و فناوری ها بحث کنند.

اسلامی مالی یک سیستم مالی است که بر اساس قوانین و اصول اسلامی بنا شده است. این سیستم از بهره، شرط بندی و سایر فعالیت های مالی که در اسلام ممنوع است، اجتناب می کند.

فناوری بلاک چین پتانسیل زیادی برای مطابقت با اصول مالی اسلامی دارد. به عنوان مثال، بلاک چین می تواند به شفافیت و پاسخگویی در سیستم های مالی اسلامی کمک کند. همچنین می تواند به کاهش هزینه ها و تسهیل دسترسی به خدمات مالی برای افراد بیشتری کمک کند.

در حال حاضر، چندین کشور اسلامی در حال بررسی استفاده از فناوری بلاک چین برای مطابقت با اصول مالی اسلامی هستند. این کشورها شامل ایران، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ترکیه هستند.

برچسب‌ها:
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *