ارسال ترون و تتر بدون کارمزد شبکه و رایگان و آموزش فیریز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کارمزد شبکه ترون

شبکه ترون از دو واحد سیستمی اساسی – انرژی و پهنای باند استفاده می کند. اندازه بایت های تراکنش با پهنای باند اندازه گیری می شود و هر حساب برای انتقال دارایی در شبکه به آن نیاز دارد. هر 24 ساعت همه آدرس های فعال TRON 1500 نقطه پهنای باند رایگان دریافت می کنند.

انرژی واحد دیگر مورد استفاده برای اندازه گیری مقدار محاسباتی مورد نیاز توسط ماشین مجازی ترون برای انجام عملیات خاصی است. هزینه های قراردادهای هوشمند با نقاط انرژی محاسبه می شود. برخلاف پهنای باند ، انرژی فقط می توان با استیک کردن TRX به دست آورد و هیچ نقطه روزانه رایگان ارائه نمی شود.

TRON روزانه محدودیتی برای عرضه کل منابعی که می تواند در شبکه موجود باشد دارد. به عنوان مثال ، عرضه ثابت کل برای پهنای باند 43200000000 در روز تنظیم شده است. این بدان معناست که هنگام استیک کردن مقدار معینی از TRX ، مقدار ثابتی از نقاطی که می توان از آن تولید کرد وجود ندارد ، اما می توان از طریق یک فرمول محاسبه کرد.

قاعده مشابهی برای واحد انرژی اعمال می شود. بر اساس پیچیدگی قرارداد هوشمند ، می توان برای هر کدام مقدار انرژی متفاوتی مصرف کرد. در حال حاضر ، قیمت واحد انرژی 280sun است. هنگامی که انرژی موجود حساب کافی برای پوشش هزینه نیست ، TRX باید برای پرداخت انرژی مربوطه سوزانده شود. حداکثر عرضه انرژی کل شبکه 90000000000 در روز است.

ارسال تتر و ترون بدون کارمزد و رایگان در ترون لینک و تراست ولت TRON(TRX) و نحوه محاسبه کارمزد

نحوه محاسبه هزینه های TRON

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، همه انواع تراکنش ها در TRON از نقاط پهنای باند استفاده می کنند. در حال حاضر ، قیمت واحد پهنای باند 1000sun است. تراکنش ها در آرایه های بایت منتقل و در شبکه نگهداری می شوند و نقاط پهنای باند مورد استفاده برای یک تراکنش برابر با اندازه آرایه بایت آن است. به عنوان مثال ، اگر آرایه بایت 200 باشد این بدان معناست که هزینه 200 نقطه پهنای باند است. هرچه تراکنش بزرگتر باشد ، منابع پهنای باند بیشتری مصرف می شود.

اگر حساب پهنای باند کافی ندارد ، TRX باید از حساب ارسال کننده برای پرداخت نقاط پهنای باند سوزانده شود.

قراردادهای هوشمند انرژی مصرف می کنند اما برای پخش و تأیید تراکنش نیز به نقاط پهنای باند نیاز دارند.

در مقایسه با سایر شبکه های بلاک چین و مدل های منابع و هزینه آنها ، TRON بسیار دوستانه است و این یکی از دلایلی است که توجه بسیاری از توسعه دهندگان را به خود جلب کرده است.

نحوه مصرف پهنای باند و انرژی

شبکه ترون قوانین خاص خود را برای تخمین نقاط مصرف و ترتیب دارد. ابتدا بررسی می کند که آیا تعادل پهنای باند حساب ارسال کننده که از استیک کردن TRX به دست می آید کافی برای پوشش هزینه است. اگر کافی باشد ، پهنای باند حاصل از استیک را مصرف می کند. اگر اینطور نیست ، بررسی می کند که آیا نقاط پهنای باند روزانه رایگان آغازگر تراکنش کافی است و اگر چنین است ، از آنها استفاده می کند. گزینه دیگر این است که TRX را برای پرداخت پهنای باند تراکنش با قیمت واحد 0.001TRX در هر پهنای باند بسوزاند.

وقتی صحبت از مصرف انرژی می شود ، ابتدا نقاط تولید شده توسط استیک کردن TRX مصرف می شوند. اگر این انرژی کافی نیست ، TRX از حساب فرستنده کسر می شود تا هزینه منابع مورد نیاز برای انجام تراکنش را پرداخت کند. TRX های سوزانده شده با قیمت واحد 0.00028TRX در هر انرژی محاسبه می شوند.

حداکثر هزینه انرژی برای یک تراکنش را می توان با تنظیم پارامتر fee_limit محدود کرد.

استفاده از TRX برای کسب منابع

تنها راه کسب منابع در ترون این است که TRX را (یا فریز کنید) برای به دست آوردن پهنای باند یا انرژی استیک کنید. کاربران می توانند نوع قرارداد FreezeBalanceContract را ارسال کنند تا TRX را برای به دست آوردن پهنای باند و انرژی استیک کنند.

هنگام انجام این کار ، مهم است که آدرس دریافت کننده یک آدرس فعال باشد. این بدان معناست که آدرس قبلاً یا قبلاً دارای تعادل TRX بوده است. این یک قانون کلی برای TRON است تا یک آدرس واجد شرایط دریافت منابع در نظر گرفته

تفاوت شبکه TRC10 و TRC20 ترون چیست ؟

TRC10 و TRC20 دو نوع توکن در شبکه ترون هستند که تفاوت‌های کلیدی بین آنها عبارتند از:

TRC10 از طریق API (رابط برنامه نویسی کاربردی) قابل دسترسی است، در حالی که TRC20 فقط از طریق قراردادهای هوشمند قابل دسترسی است.

هزینه تراکنش TRC10 1000 بار کمتر از TRC20 است، اما هزینه پهنای باند برای انتقال و سپرده گذاری API دارد.

انتقال TRC10 و سپرده گذاری آن در قراردادهای هوشمند به پهنای باند و انرژی نیاز دارد.

پهنای باند به کاربران امکان انجام تراکنش های ترون را می دهد، و انرژی به کاربران امکان پردازش قراردادهای هوشمند TRON را می دهد.

به جای پرداخت هزینه های گاز (مقدار کمی از ارز رمزنگاری شده، مانند شبکه اتریوم که گاز = مقادیر کمی ETH است) برای انجام این کارها، کاربران TRX را فریز یا قفل می کنند، که پهنای باند و انرژی تولید می کند.

TRC10 برای پروژه هایی که نیاز به توکن های ساده و ارزان قیمت دارند، مناسب است. TRC20 برای پروژه هایی که نیاز به توکن های پیچیده تر با قابلیت قرارداد هوشمند دارند، مناسب است.

فیریز کردن ترون چیست؟


فیریز کردن ترون


شبکه ترون به شما امکان می دهد TRON (TRX) را برای انرژی و پهنای باند فیریز کنید. این به شما امکان می دهد بدون پرداخت کارمزد تراکنش، تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 و توکن هایی مثل USDT  تتر , USDC یو اس دی سی  , BTC بیت کوین  , BTT  بیت تورنتر , WINK وینک, JUST جاست از کیف پول خود رایگان و بدون کارمزد ارسال کنید.

مقدار TRX مورد نیاز برای فریز کردن برای ارسال تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 بدون پرداخت هزینه تراکنش می تواند متفاوت باشد. از این ماشین حساب استفاده کنید تا تعیین کنید چقدر TRX باید فریز کنید.

اگر پهنای باند کافی ندارید، باید هزینه شبکه را پرداخت کنید. در شرایط عادی شبکه، هزینه شبکه بین 10 تا 20 TRX خواهد بود. با این حال، در حین افزایش فعالیت، هزینه های شبکه ممکن است افزایش یابد.

هنگام ارسال توکن های TRC20، حداکثر هزینه شبکه معمولاً بین 15 تا 35 TRX خواهد بود. بسته به آدرسی که توکن ها را به آن ارسال می کنید و توکنی که ارسال می کنید، حداکثر هزینه شبکه ممکن است افزایش یابد. در Exodus، همیشه می توانید حداکثر هزینه شبکه تخمینی را قبل از ارسال توکن های TRC20 خود مشاهده کنید.

مزایای فریز کردن TRX برای انرژی و پهنای باند

شما می توانید بدون پرداخت هزینه تراکنش، تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 را ارسال کنید.
شما می توانید در فرآیند تأیید تراکنش ها شرکت کنید و در نتیجه TRX دریافت کنید.
شما می توانید به TRON Power Pool (TPP) کمک کنید و در نتیجه TRX دریافت کنید.
برای فریز کردن TRX، باید یک آدرس ترون ایجاد کنید و TRX را به آن آدرس ارسال کنید. پس از انجام این کار، می توانید مقدار TRX را که می خواهید برای انرژی و پهنای باند فریز کنید، انتخاب کنید.

فریز کردن TRX یک فرآیند دائمی نیست. شما می توانید هر زمان که بخواهید TRX را از یک آدرس TRON لغو کنید. هنگامی که TRX را لغو می کنید، انرژی و پهنای باند آن به حساب شما بازگردانده می شود.

قوانین فریز کردن ترون

هر کاربر می تواند حداکثر 10,000,000 TRX را در هر آدرس فریز کند.

حداقل مقدار TRX که می توان فریز کرد 1 TRX است.

فریز کردن TRX یک فرآیند دائمی نیست و می توان آن را هر زمان که بخواهید لغو کرد.

هنگام لغو فریز کردن TRX، انرژی و پهنای باند آن به حساب شما بازگردانده می شود.

  1. کیف پول ترون خود را باز کنید.
  2. روی گزینه “Freeze” کلیک کنید.
  3. مقدار TRX را که می خواهید فریز کنید، وارد کنید.
  4. مدت زمان انجماد را انتخاب کنید (حداکثر 365 روز).
  5. آدرس TRON خود را وارد کنید.
  6. رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید.
  7. روی گزینه “Freeze” کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، TRX شما فریز خواهد شد. شما می توانید بدون پرداخت هزینه تراکنش، تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 و توکن های ترون مانند USDT  تتر , USDC یو اس دی سی  , BTC بیت کوین  , BTT  بیت تورنتر , WINK وینک, JUST جاست را از کیف پول خود رایگان و بدون پرداخت کارمزد ارسال کنید.

برای لغو فریز کردن TRX، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. کیف پول ترون خود را باز کنید.
  2. روی گزینه “Freeze” کلیک کنید.
  3. مقدار TRX را که می خواهید لغو کنید، وارد کنید.
  4. روی گزینه “Unfreeze” کلیک کنید.
  5. رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید.
  6. روی گزینه “Unfreeze” کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، TRX شما لغو خواهد شد. شما باید هزینه تراکنش را برای ارسال تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 از کیف پول خود پرداخت کنید.

آموش فریز کردن ترون TRX کیف پول تراست ولت TRUST WALLET

  1. Trust Wallet را باز کنید.
  2. روی نماد TRX در نوار پایین ضربه بزنید.
  3. روی گزینه “Freeze” ضربه بزنید.
  4. مقدار TRX را که می خواهید فریز کنید، وارد کنید.
  5. مدت زمان انجماد را انتخاب کنید (حداکثر 365 روز).
  6. آدرس TRON خود را وارد کنید.
  7. رمز عبور Trust Wallet خود را وارد کنید.
  8. روی گزینه “Freeze” ضربه بزنید.

پس از انجام این مراحل، TRX شما فریز خواهد شد. شما می توانید بدون پرداخت هزینه تراکنش، تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 را از Trust Wallet خود ارسال کنید.

برای لغو فریز کردن TRX، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. Trust Wallet را باز کنید.
  2. روی نماد TRX در نوار پایین ضربه بزنید.
  3. روی گزینه “Freeze” ضربه بزنید.
  4. مقدار TRX را که می خواهید لغو کنید، وارد کنید.
  5. روی گزینه “Unfreeze” ضربه بزنید.
  6. رمز عبور Trust Wallet خود را وارد کنید.
  7. روی گزینه “Unfreeze” ضربه بزنید.

پس از انجام این مراحل، TRX شما لغو خواهد شد. شما باید هزینه تراکنش را برای ارسال تراکنش های TRX، TRC10 و TRC20 از Trust Wallet خود پرداخت کنید.

سوالات متداول

تتر ترون TRC20 یک توکن مبتنی بر شبکه ترون است که با دلار آمریکا پشتیبانی می شود. این یک استیبل کوین است، به این معنی که ارزش آن همیشه ثابت است و نوسانات قیمت کمی دارد. تتر ترون TRC20 یک گزینه محبوب برای پرداخت هزینه های معاملات، خرید کالا و خدمات و سرمایه گذاری است.
تتر ترون TRC20 بر روی استاندارد TRC20 ساخته شده است، که یک استاندارد باز برای ایجاد توکن های مبتنی بر شبکه ترون است. این استاندارد ویژگی های امنیتی و قابلیت همکاری زیادی را ارائه می دهد که آن را به یک گزینه محبوب برای توسعه دهندگان و کاربران تبدیل می کند.
کارمزدهای تتر ترون TRC20 بسیار کم است و سرعت معاملات آن بسیار بالا است. این آن را به یک گزینه محبوب برای پرداخت هزینه های معاملات و خرید کالا و خدمات تبدیل می کند. تتر ترون TRC20 همچنین یک گزینه محبوب برای سرمایه گذاری است، زیرا ارزش آن همیشه ثابت است و نوسانات قیمت کمی دارد.
اگر به دنبال یک استیبل کوین هستید که سریع، کم هزینه و ایمن باشد، تتر ترون TRC20 یک گزینه عالی است .

فریز کردن ترون برای پهنه‌ی باند به شما امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌های شبکه، تراکنش‌های بیشتری با TRON (TRX) و TRC10 انجام دهید. پس از فریز کردن ترون خود، می‌توانید آن را آن‌لاین کنید یا فریز شده باقی بگذارید. آن‌لاین کردن ترون 14 روز طول می‌کشد.

فریز کردن ترون برای انرژی به شما امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌های شبکه، تراکنش‌های بیشتری با قراردادهای هوشمند ترون انجام دهید. این شامل همه تراکنش‌های توکن TRC20 است. پس از فریز کردن ترون خود، می‌توانید آن را آن‌لاین کنید یا فریز شده باقی بگذارید. آن‌لاین کردن ترون 14 روز طول می‌کشد.

برچسب‌ها:, , ,
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *