روش های دریافت تتر USDT رایگان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارز دیجیتال تتر یک استیبل کوین با قیمت همواره ثابت و بدون تغییر است. در اینجا قصد داریم در رابطه با روش های دریافت تتر رایگان توضیحاتی ارائه کنیم. در مورد ارز دیجیتال تتر در مقالات دیگر به صورت کامل صحبت کردیم. علاوه بر آن با نحوه ی تبدیل کردن تترهای به ریال آشنا می شویم. برای شناسایی سایر ارزها مانند خرید پرفکت مانی به صفحات مربوطه مراجعه فرمایید.

روش های معمول برای دریافت تتر رایگان

دریافت تتر USDT رایگان به عنوان جوایز یا تخصیص از برنامه‌ها یا سرویس‌های مختلف امکان‌پذیر است، اما باید توجه داشته باشید که این مقدار معمولاً بسیار کم و نسبت به زمان و انرژی صرف شده کمتر می‌باشد. در زیر تعدادی از روش‌های معمول برای دریافت تتر USDT رایگان توضیح داده شده است:

فراهم‌سازی خدمات در حوزه‌های مختلف

برخی شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها برای جلب کاربران و ترویج خدمات خود ارزهای دیجیتال رایگان تقدیم می‌کنند. این معمولاً به صورت جوایز یا بونوس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برنامه‌های پاداش

برخی از بورس‌ها و کیف‌های دیجیتال اپلیکیشن‌های تلفن همراه خود را با برنامه‌های پاداش تجهیز کرده‌اند. با دعوت دوستان خود به این برنامه‌ها یا انجام وظایف خاص می‌توانید تتر USDT رایگان دریافت کنید.

معامله و تبادل

در بعضی از بورس‌ها و تبادل‌گرهای ارزهای دیجیتال، ممکن است معاملاتی با کارمزد پایین یا بدون کارمزد ارائه دهند. با معامله در این بورس‌ها و تبادل‌گرها می‌توانید تتر USDT به عنوان جایزه یا تخفیف دریافت کنید.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

برخی از بورس‌ها و پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال مسابقات معاملاتی یا رقابت‌ها برگزار می‌کنند که به برندگان جوایز تتر USDT اهدا می‌کنند.

مسابقات و رقابت‌ها

برخی از پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال به کاربران خود پاداش می‌دهند تا مطالب مرتبط با آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و از طریق لینک‌های اختصاصی خود دیگران را به پروژه خود جلب کنند.

برنامه‌های افزایشی و اعتباری

برخی از بانک‌ها و پلتفرم‌های مالی ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از برنامه‌های اعتباری یا افزایشی ارائه می‌دهند. با استفاده فعال از خدمات آن‌ها و جلب مشتریان جدید می‌توانید تتر USDT رایگان دریافت کنید.

فعالیت در پروژه‌های DeFi

در بعضی از پروژه‌های DeFi (مالیاتی اشتراکی دیجیتال)، ارزهای دیجیتال رایگان به عنوان پاداش برای فعالیت‌های مشخصی مانند تزریق سرمایه یا ارائه وام‌ها دریافت می‌شوند.

قبل از شروع به هر یک از این روش‌ها، به دقت شرایط و مقررات هر برنامه یا پلتفرم را مطالعه کنید و مطمئن شوید که از یک منبع معتبر و امن دریافت می‌کنید. همچنین، توجه داشته باشید که مقدار تتر USDT رایگان که ممکن است دریافت کنید، معمولاً بسیار کمتر از مقداری است که از طریق معاملات و سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال بدست می‌آید.

معرفی ارز دیجیتال تتر

روش های دریافت تتر USDT رایگان

فعالیت پروژه tether در نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی با دو توکن USDT و EURT با عنوان دلار تتر و یورو تتر، آغازشد . در حقیقت خرید تتر یک ارز دیجیتال معادل ارزهای رایج قدیمی است. هر کدام از توکن های این ارز دیجیتال به ترتیب از ارزشی درست برابر دلار و یورو برخوردار هستند.

در اوایل آغاز فعالیت tether این ارز دیجیتال بر روی بلاک چین خرید بیت کوین توسعه داشت. اما در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ اعلام شد که بستر فعالیت آن به بلاک چین لایت کوین منتقل شد.

با توجه به اینکه تتر دارای قیمتی درست معادل پول های رایج ملموس دلار و یورو می باشد. در اوایل مدعی بود که ۱۰۰ درصد توسط Federal Reserve مورد پشتیبانی قرار دارد و از دلار آمریکا به عنوان پشتوانه خود نام می برد. اما پس گذشت مدت زمانی که ماهیت و چیستی تتر و کارهایی که می توان با آن انجام داد، مشخص شد.

وب سایت هایی از جمله Cointelegraph اطلاعیه هایی صادر کردند که از عدم ارتباط این ارز دیجیتال با دلار یا یورو خبر می داد و افزون بر آن هیچ دولتی مسئولیت پشتیبانی آن را نپذیرفته است.

اما با تمام این تفاسیر ، از تتر به عنوان یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری یاد می شود. تعداد زیادی از افراد در اقصی نقاط دنیا ، به خرید و فروش این ارز رمز پایه اشتغال دارند.

اولین کاربرد و اصلی ترین هدف تتر این است که فضای پر افت و خیز رمز ارزها را به یک ثبات برساند و علاوه بر آن ، برای صرافی هایی که امکان انجام معامله از طریق دلار و یا با بانک ها را ندارند ، نقدینگی فراهم نماید. در حالت تئوری ، کاربر می تواند با دلار تتر به کوینی دست پیدا کند که از ارزش ثابتی همانند دلار آمریکا برخوردار است.

دریافت تتر USDT رایگان

روش های دریافت تتر USDT رایگان

تعدادی سایت وجود دارند که در راستای دست یابی به تتر رایگان فعالیت می کنند. به این صورت که به کاربران به صورت رایگان تتر ارائه می نمایند. در ادامه مطالب در مورو این وب سایت ها و روش دستیابی به تتر رایگان از طریق این سایت ها ارائه می شود.

البته همیشه دقت داشته باشید که دستیابی به هر نوع ارز به صورت رایگان، یا فقط یک موضوع تبلیغاتی برای جذب کاربر است و با هدف کلاهبرداری انجام می شود ، و یا در صورت صحت آن یک پروسه طولانی ، زمان بر است که به تلاش زیادی نیاز دارمراقب بود. باید مواظب بود که به دام کلاهبردارها گرفتار شد ، و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را به هیچ وب سایت و فردی ارائه نکرد.

سایت های گوناگونی وجود دارند، که مدعی هستند که دستیابی به تتر و چند ارز رمز پایه دیگر به صورت رایگان از طریق این سایت ها امکانپذیر است. در ادامه سایت های که از نظر کاربران قابل اعتماد هستند را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با روش دریافت تتر USDT رایگان از Coinmonster

وب سایت Coinmonster کوین مانستر به عنوان یکی از بهترین وب سایت های ارائه دهنده تتر رایگان شناخته می شود. این وب سایت، افزون بر تتر، چهار رمز ارز دیگر را نیز ارائه می نماید، که به شرح زیر هستند:

  • رمزارز ۰x یا ZRX
  • استلار یا XLM
  • پاندی ایکس یا NPXS
  • توکن بلاک ترید یا BTT
  • تتر یا USDT

در وب سایت کوین مانستر شرایط به گونه ای فراهم است که در ۱۵ دقیقه یک بار، مقداری ارز تتر و یا هر ارز دیگری که در این وب سایت عرضه می گردد را به صورت رایگان بدست آورد. هر دفعه که کاربر درخواست ارز تتر می نماید ، مقدار ارزی که به کاربر اختصاص داده می شود در بازه ی عددی ۰.۰۰۰۱۹۸۷۱ و ۱۹۸.۷۱۰۰۰۰۰۰ دلار تتر قرار می گیرد که بشکل تصادفی انتخاب شده و به کاربر اهداء می شود.

هر دفعه که کاربر در تلاش است تا تتر دریافت نماید، میزان تتر دریافتی او در دیتابیس وب سایت به ثبت می رسد. وقتی که میزان تترهای جمع آوری شده توسط کاربر، به حداقل میزان برداشتی برسد، اجازه انتقال تترهای خود را به کیف پول او داده می شود . حداقل میزان برداشت از این وب سایت، ۱۰.۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار تتر تعیین شده است .

مراحل ورود و استفاده از سایت کوین مانستر

۱. ورود به وب سایت

زمانیکه به وب سایت کوین مانستر (با آدرس coinmonster.pw) وارد می شوید ، یک صفحه مانند تصویر زیر برای شما باز می شود . جهت دستیابی به تتر رایگان، باید گزینه Claim USDT را انتخاب نمایید.

روش های دریافت تتر USDT رایگان

۲. ثبت نام در وب سایت

در قدم بعد به صفحه دریافت تتر انتقال خواهید یافت. البته در صورتی که در سایت کوین مانستر ثبت نام به عمل نیاورده باشید ، لازم است ابتدا مراحل عضویت خود در این سایت را انجام دهید. برای این کار باید گزینه Register NOW را انتخاب کنید.

روش های دریافت تتر USDT رایگان

۳. کامل کردن اطلاعات

زمانیکه دکمه ثبت نام را می فشارید، یک صفحه برای شما باز می شود که در آن از کاربر خواسته می شود تا آدرس عمومی کیف پول تتر خود، نام مستعار، و آدرس ایمیل خود را درج کند. یعد از اینکه اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید ، باید تیک گزینه من ربات نیستم را فعال کنید. بر روی Register Me کلیک کنید، با این کار شما به عضویت این وب سایت در می آیید.

در پایان یک پیغام که اطلاعات کاربری شما، از قبیل رمز عبور شما در آن درج شده در معرض نمایش قرار می گیرد. فراموش نکنید که حتما باید از پسورد خود یک کپی داشته باشید.

روش های دریافت تتر USDT رایگان

۴‌. دریافت تتر USDT رایگان

بعد از کامل شدن ثبت نام شما در این وب سایت بسادگی می توانید کار دستیابی به تتر رایگان را آغاز نمایید. درآمدی که از این راه بدست می آورید ، بواسطه حل کد کپچا به حساب شما وارد می گردد . برای این کار فقط باید بر روی گزینه Claim و سپس گزینه Get reward که در پایین صفحه قرار دارد کلیک نمایید. در وب سایتی که به آن منتقل می شوید ، نسبت به حل کد کپچا اقدام نمایید. و سپس در قسمت پایانی صفحه گزینه قدم بعدی یا Next Step را فشار دهید.

روش های دریافت تتر USDT رایگان

می توانید با مراجعه به قسمت بالا سمت راست صفحه و بخش اطلاعات کاربری خود، از درآمد تا این لحظه از هر یک از ارزها ، مطلع شوید. افزون بر این امکان تغییر تنظیمات و همینطور آدرس کیف پول خود را برایتان وجود دارد.

در قسمت پایانی صفحه، یک کد زیر مجموعه گیری نیز وجود دارد ، که می توان با استفاده از این کد، دوستان خود را دعوت کنید که استفاده از این سایت را تجربه کنند، این برای شما یک مزیت محسوب می شود چرا که با هر بار کسب درآمد دوستان شما از این سایت درصدی از سود آن ها برای شما نیز واریز خواهد شد. در جدول مربوطه می توانید از مقدار فعالیت زیر مجموعه های خود و سودتان، مطلع شوید.


چگونگی نقد کردن درآمد و تبدیل آن به ریال

چنانچه درآمد کاربر از این وب سایت به حدی لازم برای برداشت برسد، امکان انتقال آن به کیف پول کاربر فراهممی شود . قدم بعدی پس از انتقال درآمد به کیف پول تبدیل این درآمد به ریال است ، می توان با استفاده از خدمات فروش و خرید تتر در وب سایت ایکس نوین به این هدف رسید . اگر یک کاربر در وب سایت Exnovin فاقد حساب کاربری باشد ، لازم است برای استفاده از خدمات ما اول در این وب سایت ثبت نام کرده و عضو شود.

خرید و فروش تتر در اکس نوین

در صورتی که تمایل دارید با مراحل انجام ثبت نام و نقد کردن درآمد تتر خود با کمترین کارمزد در سایت ایکس نوین آشنا شوید، با ما همراه باشید .

روش های دریافت تتر USDT رایگان

اول قدم این است که در وب سایت ما ثبت نام به عمل آورد . ثبت نام در وب سایت exnovin به این صورت است که ابتدا باید به صفحه اصلی وب سایت سر بزنید. سپس دکمه سبز رنگی را که در قسمت بالا سمت چپ وب سایت را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی این دکمه شما به صفحه وارد کردن اطلاعات انتقال پیدا می کنید .

در این مرحله از کاربر خواسته می شود اطلاعات خود را وارد نماید، این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، و یک کلمه عبور می باشد . پس از اینکه اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید، اکنون باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید . با کلیک بر روی این گزینه حال شما یکی از اعضای سایت ایکس نوین هستید ، و می توانید از انواع خدمات موجود در آن بهره مند شوید.

نحوه گرفتن تتر رایگان

برای بفروش رساندن تترهای خود و دریافت معادل ریالی آن ها، باید به پنل کاربری خود وارد شوید، سپس گزینه ارزهای رمز پایه را انتخاب نمایید. از بین گزینه های به نمایش درآمده ، گزینه فروش را انتخاب نمایید، به این ترتیب به صفحه فروش ارزهای رمز پایه وارد خواهید شد .

در قسمت راست صفحه، فهرست ارزها قرار دارد . اکنون باید از بین آن ها ارز تتر USDT را انتخاب نموده، و در قدم بعدی مقدار تتری که می خواهید نقد کنید را در قسمت مقدار مورد نظر درج نمایید. بعد از این که مراحل فوق را طی کردید، در کادر مربوطه مبلغ قابل پرداخت برای شما به نمایش در می آید .

در پایان باید بر روی گزینه فروش کلیک کنید و کلیه اطلاعات لازم را وارد نمایید. به این ترتیب تراکنش شما انجام، و به زودی مبلغ ریالی معادل تترهای شما، به حساب شما وارد می شود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

نظرات در مورد "روش های دریافت تتر USDT رایگان"

  1. سارا گفت:

    سلام این سایت ازصرافی کوینکس پشتیبانی می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *