درباره الیاس پاسپورت وب مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
در مورد پاسپورت آلیاس وب مانی چه می دانید

در سیستم پرداخت وب مانی در زمان ثبت نام بصورت پیش فرض و کاملا رایگان و البته اتوماتیک برای کاربر پاسپورت آلیاس وبمانی صادر می گردد. (بعد از دریافت WMID)
در این گونه پاسپورت از کاربر مدارک و اطلاعاتی جهت احراز هویت خواسته نمی شود. کاربر قادر است در محدوده ای خاص که توسط وبمانی برای او تعیین کرده است به فعالیت خود ادامه دهد . اقدامات مربوط به دریافت و پرداخت پول را انجام دهد.
در صورتی که کاربر بخواهد سطح پاسپورت خود را ارتقا بدهد لازم است که به قسمت احراز هویت سیستم وبمانی مراجعه کرده و مدارک هویتی و اقامتی خود را آپلود نماید . سطح بالاتر از الیاس پاسپورت ، فرمال پاسپورت می باشد که در صورت انجام مراحل احراز هویت به کاربر تعلق می گیرد.

امکانات و قابلیت هایی که برای دارنده گان پاسپورت آلیاس وبمانی در نظر گرفته شد.

معرفی الیاس پاسپورت وبمانی

الیاس پاسپورت وبمانی
  • فردی که دارای پاسپورت آلیاس است می تواند به دیگر کاربران وبمانی که مراحل احراز هویت آنها با مدارک شناسایی معتبر انجام ، پول انتقال دهد . این کار بوسیله ی نسخه تحت وب وبمانی یا همان Webmoney Keeper WebPro صورت می پذیرد.
  • با استفاده از پاسپورت آلیاس می توان کیف پول خود را از طریق پایانه های خودپرداز و ارائه وجه نقد شارژ نمود .
  • پاسپورت آلیاس این امکان را فراهم می کند تا سرویس های بسیار متنوعی از جمله شارژ اینترنت و شارژ سیمکارت و غیره را که بطور معمول لیست فروشندگان آنها در سایت مگا استوک قابل مشاهده است را خریداری کرد.
  • کاربر دارنده پاسپورت آلیاس می تواند برای برقراری مکالمات ویدئویی مطمئن هزینه پرداخت کند.
  • صاحب پاسپورت آلیاس می تواند به اکسچنج یا همان تبدیل ارز در حوزه واحدهای پولی سیستم وبمانی بپردازد. مثلا تبدیل WMZ به WMR نمونه ای از این تبدیل ها است.
تایید پاسپورت وب مانی

ارتقا به فرمال پاسپورت وب مانی

کاربران سیستم وبمانی که مدیریت کیف پول خود را از طریق WM Keeper Standard انجام می دهند، بیشترین محدودیت های مالی برایشان اعمال می شود. همین محدودیت ها باعث شده که به کاربران توصیه شود تا سطح پاسپورت خود به پاسپورت فرمال ارتقا دهند. علاوه بر آن WM Keeper WinPro یا WM Keeper WebPro را فعال نمایند تا به این ترتیب بتوانند مدیریت کیف پول خود به شکل بهتری انجام دهند.
لازم به ذکر است که برای بعضی نمادهای WM محدودیت هایی موجود است. کاربران WM Keeper Standard در شرایطی می توانند به انتقال WMR و WMU بپردازند که پاسپورت خود را به سطح پرسنال و یا رده های بالاتر ارتقا دهند ، در غیر این صورت عملیات انتقال امکان پذیر نیست.
پاسپورت الیاس برای انجام تراکنش دارای محدودیت می باشد. به این صورت که روزانه تا سقف 100 دلار وبمانی اجازه خرید می دهند. سایت ایکس نوین به صورت کاملا خودکار و شبانه روز آماده ارائه خدمات به کاربران می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید وب مانی از خدمات آن بهره مند شوید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *