توییتر لوگوی خود را به یک X تغییر داد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لوگوی توییتر

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد که لوگوی وب سایت خود را به یک X ساده تغییر می دهد.لوگوی جدید فقط یک X آبی رنگ است که در وسط یک پس زمینه سفید قرار دارد. این بسیار ساده تر از لوگوی قبلی است که شامل نام توییتر در فونت Helvetica بود. این تغییر در پی خرید شرکت توسط ایلان ماسک انجام می شود، که گفته است که قصد دارد توییتر را به یک پلتفرم “آزاد و باز” تبدیل کند. 

این طراحی ساده تر و مدرن تر از لوگوی قبلی است که از یک نماد آبی رنگ با نام توییتر تشکیل شده بود. ماسک در توییتی گفت که لوگوی جدید “نمادی از شروع جدید برای توییتر است”. او گفت که قصد دارد توییتر را به یک پلتفرم “آزاد و باز” تبدیل کند که در آن همه بتوانند آزادانه نظرات خود را بیان کنند. تغییر لوگوی توییتر اولین تغییری است که ماسک پس از خرید شرکت انجام داده است. انتظار می رود او تغییرات بیشتری را در توییتر ایجاد کند، از جمله تغییرات در نحوه مدیریت محتوا و نحوه تعامل کاربران با یکدیگر.

 

 

توییتر گفت که لوگوی جدید “بازتر و فراگیرتر” است و “به همه کاربران اجازه می دهد تا با توییتر ارتباط برقرار کنند، صرف نظر از زبان یا فرهنگ آنها”. لوگوی جدید در حال حاضر در وب سایت توییتر و در برنامه های موبایل آن در دسترس است.

 

 

تحلیل: تغییر لوگوی توییتر نشانه ای از تغییری است که در شرکت در حال وقوع است. ماسک قصد دارد توییتر را به یک پلتفرم “آزاد و باز” تبدیل کند، و لوگوی جدید این تغییر را منعکس می کند. طراحی ساده تر و مدرن تر لوگوی جدید نشان می دهد که توییتر به دنبال آینده ای جدید است. تغییر لوگوی توییتر همچنین نشانه ای از تغییری است که در نحوه استفاده مردم از اینترنت در حال وقوع است. مردم به دنبال پلتفرم هایی هستند که آزادانه تر و بازتر باشند، و توییتر قصد دارد پاسخگوی این نیاز باشد. تغییر لوگوی توییتر تغییری کوچک است، اما نشانه ای از تغییری بزرگ است که در شرکت در حال وقوع است. ماسک قصد دارد توییتر را به یک پلتفرم “آزاد و باز” تبدیل کند، و لوگوی جدید این تغییر را منعکس می کند.

 

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *