با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دنیای بازی های هوش مصنوعی پول ساز که با بلاکچین ارتباط دارند، دائما در حال رشد بوده و توسعه دهندگان آن نیز همواره به دنبال راهی برای گسترش هر چه بیشتر آن‌ها هستند. تا به حال بازی‌های کریپتویی زیادی معرفی شده‌اند که کاربران و بازیکنان با بازی کردن در آن‌ها به راحتی پول درمی‌آورند. آشنایی با بازی های هوش مصنوعی و استفاده از آن‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای که بیشتر اوقات خود را صرف بازی می‌کنند، سود زیادی به همراه خواهد داشت.

با توسعه فناوری و پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه هوش مصنوعی، صنعت بازی‌های ویدئویی نیز به شکل قابل توجهی تغییر کرده است. بازی های هوش مصنوعی ، با ترکیب جذابیت گیم‌پلی و تکنولوژی پیشرفته، توانسته‌اند یکی از مهم‌ترین قطب‌های تجاری در دنیای سرگرمی و تفریح شوند. این مقاله به بررسی چگونگی پولسازی بازی‌های هوش مصنوعی می‌پردازد و نحوه ترکیب جذب با تجارت در این بازی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

برخی معتقدند که کسب درآمد توکنومیک- کوین و توکن- به تدریج کنار گذاشته می‌شود و صنعت ارز دیجیتال دیدگاه جدیدی پیدا خواهد کرد. در واقع این صنعت به سمت بازی‌های بلاکچینی حرکت خواهد کرد تا عنوان‌های جدیدی را با مفاهیم به روزرسانی شده به دنیا و سرمایه گذاران معرفی کند.

درست است که حرکت صنعت ارزهای دیجیتال به سمت دنیای بازی‌های بلاکچینی پرریسک است و مخاطرات زیادی به همراه دارد اما باعث خواهد شد تا اعتبار این پروژه‌ها و بازی های هوش مصنوعی در دراز مدت به همگان ثابت شود. شما میتوانید با ثبت نام در صرافی معتبر اکس نوین اقدام به خرید تتر کنید و پس از آن تتر را برای پرداخت یا تبدیل به ارزهایی جهت بازی های هوش مصنوعی استفاده کنید.

پنج بازی پرسود دنیای ارز دیجیتال در سال 2023

بازی The Beacon

یکی از بهترین بازی های هوش مصنوعی ارز دیجیتال پولساز حال حاضر، The Beacon بوده که روی آربیتروم ساخته شده است. این بازی یک نمونه بازی‌های کلاسیک ان اف تی است که در گروه اکشن قرار می‌گیرد.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

گیم پلی این بازی خیلی محدود است، اما در کل داستان و موضعی پرجنب و جوش را روایت می‌کند. هنوز این بازی به طور کامل منتشر نشده، ولی علاقمندان می‌توانند در نسخه ارلی اکسز به مدت پنج دقیقه این فضا را تجربه کنند.

بازی Delysium

در صورتی که مایل به کسب درآمد از ان اف تی‌ها و توکن‌ها هستید، بهتر است بازی Delysium را تجربه کنید. پایه این بازی موجودات مجازی هوش مصنوعی هستند. به نظر برخی کاربران این بازی الهام گرفته از Cyberpunk 2077 و تریلرهای آن است.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

با توجه به ان اف تی‌ها و توکن‌های درون بازی، احتمالا فضای آن کمی پیچیده باشد. ضمنا افرادی امکان استفاده از فضای Delysium را دارند که مالک یکی از ان اف تی‌های مولتی ورس این بازی باشند.

بازی استار اطلس

یکی دیگر از بازی های هوش مصنوعی محبوب دیگر در فضای مجازی، استار اطلس نام دارد که رایگان نیست و کاربران آن حتما هزینه‌ای را پرداخت کرده‌اند. با وجود هزینه بر بودن این بازی، کاربران زیادی مشتاق تجربه فضای آن هستند و همین عامل سبب شده تا توسعه دهندگانش مدام به فکر ارتقا و تکامل باشند.

فضای این بازی چندان کامل نشده، ولی نسخه دمو آن در دسترس است. با توجه به نسخه دمو منتشر شده، به نظر این بازی می‌تواند موفقیت زیادی به دست آورد. بازی استار اطلس توسط شبکه سولانا پشتیبانی می‌شود و گذشته از مفهوم هنری و بصری یک تجربه منحصر به فرد برای بازیکنان خود محسوب می‌شود.

Star Atlas یک بازی ویدئویی آنلاین و جهان باز MMO  است که در فضا می‌گذرد و از تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرمعمول استفاده می‌کند. این بازی توسط شرکت Star Atlas  توسعه داده شده و از تکنولوژی بلاکچین تغذیه می‌شود.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

Star Atlas  ترکیبی از عناصر مختلف مانند بازی‌های جهان باز، مبارزات فضایی، اقتصاد مبتنی بر بلاکچین، و تجارت دیجیتال است. در این بازی، شما می‌توانید در جهانی ترکیبی از فضاپیماها، ایستگاه‌های فضایی، معادن، تجارت، و مبارزات شرکت کنید. از توکن‌های خاص به نام ATLAS  برای انجام معاملات اقتصادی و دیگر اعمال در بازی استفاده می‌شود.

با توجه به طبیعت بازی مبتنی بر بلاکچین، این بازی اجازه می‌دهد تازه‌واردان به عنوان مالکان اموال دیجیتال شرکت کنند و در اقتصاد مبتنی بر بلاکچین بازی دخالت داشته باشند.

Star Atlas  یکی از مثال‌هایی از تلاش‌های جدید در جهت ادغام تکنولوژی بلاکچین و بازی‌های ویدئویی است و ممکن است به تغییرات و توسعه‌های جدید در طول زمان تابع باشد.

بازی Oath of Peak

بازی Oath of Peak توسط استودیو Yeeha Games بر پایه بلاکچین پولیگان توسعه داده شده است. شاید جالب باشد بدانید که این استودیو متعلق به پلتفرم توسعه بازی Bybit- صرافی معروف رمزارزی- است. برای توسعه بازی های هوش مصنوعی مذکور 20 میلیون دلار در نظر گرفته شده اما توسعه دهندگان آن تصمیم گرفتند آن را به صورت رایگان منتشر کنند.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

بازیکنان این بازی در نقش Spirit Bender ظاهر شده و به دنبال کشف قلمرو Omnispirit هستند. بازیکنان این بازی در یک محیط سه بعدی هستند که امکان تعامل آن‌ها با هم وجود دارد. حدودا 90 درصد جریان داستانی این بازی توسط بازیکنان آن ساخته می‌شود. این بازی یک توکن اختصاصی به نام PKTK دارند که بازیکنان آن برای کسب درآمد و معاملات درون بازی آن را به کار می‌برند.

بازی Castaways

یکی دیگر از بازی های هوش مصنوعی پول ساز، Castaways است که هنوز در حالت آلفا به سر می‌برد، ولی با این وجود توانسته نظرات کاربران به خود جلب کند. این بازی در به روزرسانی‌های متعدد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. افرادی که مایل به استفاده از فضای این بازی هستند، نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

بازی  Castaways  یک بازی ویدئویی که در آن شما در نقش یک شخصیت گمشده یا ترک‌شده در جزایر یا سواحل واقع می‌شوید و باید برای بقا و کشف معماهای محیط اطراف خود تلاش کنید. این نوع بازی‌ها معمولاً دارای عناصری از ماجراجویی، بقا، کشف و ترکیب‌پذیری هستند.

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

بازیکنان این بازی در قایق‌های کوچکی هستند که با استفاده از تجهیزات روی آب می‌توانند قایق و فعالیت خود را توسعه داده و خود را از غرق شدن نجات بدهند. بازیکنانی که مایلند تا هر چه سریع‌تر در جریان این بازی پیشرفت کنند، می‌توانند شخصیت‌های بازی، قایق‌ها، جزیره‌ها و صندوقچه‌های گنج را بخرند.

موارد ذکر شده از بازی های هوش مصنوعی هستند که طی سال جاری توانستند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند و درآمد زیادی را برای بازیکنان خود داشته باشند.

روش های مختلف کسب درآمد با بازی های هوش مصنوعی

در حقیقت توسعه و تجارت بازی های هوش مصنوعی AI  به عنوان یک صنعت رو به رشد و درآمدزایی تبدیل شده است. بازی‌های هوش مصنوعی می‌توانند از روش‌های مختلفی برای کسب درآمد استفاده کنند.

Freemium

در این مدل، بازی های هوش مصنوعی به صورت رایگان برای تمام کاربران در دسترس است، اما امکان خرید ویژگی‌ها یا محتویات اضافی از طریق پرداخت درون بازی فراهم می‌شود.

 مشترکین

 برخی بازی های هوش مصنوعی مثل بازی‌های چند نفره multiplayer  با دسترسی اختصاصی به محتویات برای اعضای مشترک درآمد کسب می‌کنند. کاربران برای دسترسی به این محتویات باید اشتراک ماهانه یا سالیانه بپردازند.

فروش درون بازی های هوش مصنوعی

با بازی های هوش مصنوعی پول دربیار

 این مدل شامل فروش محتویات، آیتم‌ها، کارکترها و سایر موارد دیگر درون بازی به کاربران است. این آیتم‌ها معمولاً به صورت واحدی یا پک‌های مختلف عرضه می‌شوند.

تبلیغات در بازی های هوش مصنوعی

 بازی‌های هوش مصنوعی ممکن است از تبلیغات درون بازی یا تبلیغات تعاملی برای کسب درآمد استفاده کنند.

فروش محصولات جانبی

 برخی بازی های هوش مصنوعی می‌توانند محصولات جانبی مانند پوسته‌ها، لباس‌ها، گجت‌ها و محصولات مشابه را برای بازی‌کنان به فروش برسانند.

موفقیت و درآمدزایی بازی های هوش مصنوعی به میزان مهارت و توانایی توسعه‌دهندگان و همچنین جذابیت و کیفیت بازی بستگی دارد. برای کسب موفقیت در این صنعت، توسعه‌دهندگان نیاز به تجربه و تفکر خلاق دارند تا بازی های هوش مصنوعی جذاب و جذاب ایجاد کنند که بازی‌کنان را به خود جلب کنند.

نتیجه گیری

بازی های هوش مصنوعی با استفاده از مدل‌های تجاری متنوع و ترکیب جذابیت با تجارت موفقیت زیادی کسب کرده‌اند. توانایی ترکیب هوش مصنوعی با تجربه بازی جذاب به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای منحصر به فرد و سرگرم‌کننده داشته باشند. همچنین، با استفاده از مدل‌های تجاری مناسب، توانسته‌اند پولسازی موفقی داشته باشند. از این رو، بازی های هوش مصنوعی به عنوان یک صنعت درآمدزایی موفق و پرنقد در دنیای تجارت و تکنولوژی به شمار می‌روند.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *