5 ارز صعودی بازار: به این ارزها بیشتر توجه کنید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

TRON TRX AND ETC

با پنج ارز صعودی بازار را آشنا شوید؛

در هفته گذشته، نوسانات بازار حاکی از آن بود که اکثر توکن ها نتوانستند به افزایش قیمت دو رقمی که در هفته های گذشته شاهد بودیم دست پیدا کنند. به نظر می رسد 30000 دلار سطح مقاومت بعدی بیت کوین باشد، اما سرمایه گذاران عموماً نسبت به چشم انداز بازار در چند ماه آینده خوش بین هستند. به ویژه چند نشانه وجود دارد که به نظر می رسد هفته ای قوی در پیش داشته باشند.

این هفته، بیت تورنت (BTT)، Zilliqa (ZIL)، UNUS SED LEO (LEO)، Toncoin (TON) و ترون TRON را بررسی می کنیم. در انتخاب این دارایی‌ها، عوامل متعددی از جمله تحولات فنی مثبت، رویدادهای خبری مهم و تغییرات محسوس قیمت را در نظر گرفته‌ایم.

بیت تورنت (BTT)

قیمت توکن بیت تورنت (BTT) بیش از 6 درصد افزایش یافته است، احتمالاً به این دلیل که صرافی ارزهای دیجیتال MDEX این توکن را فهرست کرده است.12 تیم پشت این پروژه از توسعه دهندگان می خواهد تا برنامه ها و وب سایت های خود را برای استقرار در Awesome BTFS (سیستم فایل بیت تورنت) – یک سیستم غیرمتمرکز – ارسال کنند. سیستم ذخیره سازی فایل

این حرکت نویدبخش خوبی برای شبکه است زیرا تعداد برنامه ها و موارد استفاده روی آن را افزایش می دهد. BTT در حال حاضر حدود 0.0000006646 دلار قیمت دارد، که در هفته گذشته 0.0000006255 دلار بود (نمودار زیر را ببینید)

 

قیمت BTT ارز دیجیتال,تحلیل قیمتی

 

زیلیکا (ZIL)

زیلیکا Zilliqa (ZIL) یکی از بزرگترین برندگان این هفته بود که بیش از 9 درصد افزایش داشت، به احتمال زیاد به دلیل راه اندازی آینده یک ماشین مجازی اتریوم (EVM). زبان برنامه نویسی Solidity اتریوم به صورت بومی در Zilliqa مستقر می شود.

این منجر به برنامه‌های متنوع‌تر در Zilliqa می‌شود، زیرا EVM‌ها امکان ساخت برنامه‌های کاربردی بر روی اتریوم و سایر پروتکل‌هایی را که آن را پیاده‌سازی کرده‌اند، می‌دهند. ZIL در حال حاضر حدود 0.034 دلار ارزش دارد، که یک هفته پیش 0.031 دلار قیمت داشت (نمودار زیر را ببینید)

ارز زیلیکا تحلیل قیمتی,ZIL

 

لئو UNUS SED LEO (LEO)

قیمت توکن UNUS SED LEO (LEO) Bitfinex در هفته گذشته حدود 5 درصد افزایش یافت، شاید به این دلیل که صرافی اولین مجوز دارایی های دیجیتال السالوادور را دریافت کرد. این مجوز به Bitfinex اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را منتشر کند و معاملات را در داخل کشور ارائه دهد.

السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت. LEO در حال حاضر در حدود 3.515 دلار معامله می شود که از 3.387 دلار در هفته گذشته افزایش یافته است (نمودار زیر را ببینید)

 

تحلیل قیمتی ارز دیجیتال لئو،Unus Sed Leo

 

تون کوین (TON)

قیمت TON Toncoin حدود 3٪ افزایش یافته است، احتمالاً به دلیل چندین پیشرفت فنی در شبکه. پل‌ها به توکن‌های ساخته شده در شبکه‌های مختلف اجازه می‌دهند در شبکه‌های دیگر کار کنند.

یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش قیمت ممکن است این باشد که یک صرافی بزرگ هندی CoinDCX اعلام کرد که TON.10 را در لیست قرار داده است.

 

تحلیل قیمتی ارز دیجیتال تون,TON

 

ترون TRON (TRX)

TRX ترون شاهد افزایش 3 درصدی ارزش بازار خود از 5.9 میلیارد دلار به 6.07 میلیارد دلار بود. محتمل ترین دلیل این واقعیت این است که تسلط استیبل کوین TRON با بیش از 10 درصد افزایش به حدود 34 درصد از کل بازار رسیده است. 12 بنیانگذار جاستین سان. گفته است که هدف این است که تا پایان سال به 60 میلیارد دلار برسد

توییتر. “2023 سهم منصفانه خود را به ارمغان می آورد … 60 میلیارد دلار.”
ماه گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از Sun به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد.

TRX در حال حاضر در حدود 0.0668 دلار در حال تغییر است، با قیمت هفته گذشته 0.0663 دلار (نمودار زیر را ببینید)

برای خرید ترون کلیک کنید

 

تحلیل قیمتی ارز ترون,خرید ترون,TRON TRX

 

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

نظرات در مورد "5 ارز صعودی بازار: به این ارزها بیشتر توجه کنید!"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *