آشنایی با توکن های لوریج شده BTCDOWN وBTCUP در بایننس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آشنایی با توکن های لوریج شده BTCDOWN وBTCUP در بایننس

احتمالاً در کیف پول بایننس خود با دو کلمه فوق برخورد کرده اید. همانطور که از اسمشان پیداست، خرید این دو توکن به نوعی سرمایه گذاری روی بالارفتن یا پایین آمدن قیمت بیت‌کوین است.

نحوه کار با توکن های مذکور در بایننس و مزایای آن

بایننس لوریج توکن ها که با علامت اختصاری BLVT شناخته می شوند، نوعی دارایی دیجیتال هستند. آن ها با استفاده از لوریج (Leverage) قابل خرید فروش در بازار اسپات (Spot) هستند. به بیانی دیگر این صرافی، امکان خرید و فروش بیت‌کوین با لوریج به جهت کسب سود بیشتر اما بدون نیاز به مدیریت ریسک استفاده از وام را فراهم کرده است.

یکی از مهم ترین خصوصیات این نوع توکن ها این است که لوریج ثابتی ندارند. برای مثال در دو توکن BTCUP و BTCDOWN مقدار این لوریج بین ۱.۵ تا ۳ برابر متغیر است‌. علت این شناور بودن این است که در زمان سوددهی، مقدار سود به حداکثر و در نقطه مقابل آن یعنی هنگام ضرر، خطر لیکوئید شدن به حداقل برسد.

کارمزد توکن ها مذکور به چه صورت است؟

نکته حائز اهمیت در معامله این نوع توکن ها این است که جدا از خرید و فروش، برای هولد کردن هم از شما کارمزد دریافت می شود. این مبلغ که تحت عنوان کارمزد مدیریت دریافت می گردد، معادل روزانه ۰.۰۱ درصد است که در طول یک سال به ۳.۵ درصد خواهد رسید. لذا لازم است پیش ورود به پوزیشن خود، پیش بینی کارمزدهای معامله را کرده باشید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *