افزایش چشمگیر قیمت اتریوم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش چشمگیر قیمت اتریوم

اتریوم (ETH)، دومین رمز ارز برتر از لحاظ ارزش بازار، امسال بیش از دو برابر رشد داشته است. اتریوم، بیت کوین (BTC)، پادشاه رمز ارزها را پشت سر گذاشته است. براساس شاخص قیمت اتریوم شبکه ی کوین دسک (CoinDesk)، اتریوم در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۳۲۰ دلار معامله می شود. این موضوع نشان می دهد که اتریوم رشد بسیار چشمگیری را نسبت به قیمت کف خود در سال جاری داشته است.

افزایش شاخص YTD اتریوم تقریبا سه برابر بیشتر از رشد ۳۶ درصدی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ است. بیت کوین که رتبه اول را از لحاظ ارزش بازار در اختیار دارد، در زمان نگارش این خبر حدود ۹۸۹۰ دلار معامله می شود.

افزایش چشمگیر قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

جهان چو (Jehan Chu)، بنیان گذار شرکت تجاری Kenetic در هنگ کنگ، درباره این موضوع بیان کرد که قیمت اتریوم در حال افزایش است و باعث شد تا علاقه عموم و محبوبیت شبکه اتریوم در فضای غیرمتمرکز مالی بیشتر شود. اخیرا هزینه تراکنش های متوسط اتریوم به دلیل افزایش معاملات، به بالاترین سطح خود از آگوست سال ۲۰۱۸ رسید. به نظر می رسد فشار خرید اتریوم ناشی از هیجانات پیرامون نسخه دوم اتریوم باشد. براساس آن، الگوریتم اثبات کار (استخراج رمز ارز) به الگوریتم اثبات سهام تغییر می کند. این موضوع به سرمایه گذاران امکان می دهد که صرفا با نگهداری اتریوم برای پشتیبانی از عملیات بر روی بلاک چین، درآمد کسب کنند.

دیتاهای شبکه ی خبری و تحلیلی Glassnode نشان می دهد که تعداد آدرس های دارای ۳۲ اتریوم و حداقل مقدار برای اعتبارسنجی در اتریوم ۲٫۰، در سال جاری بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت. این موضوع نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به نسخه جدید اتریوم می باشد. انتظار می رفت بیت کوین پس از رویداد هاوینگ دستاوردهای جدیدی را رو کند. اما پادشاه رمز ارزها تا حد زیادی در بازه ای بین ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار گیر کرده است.
منبع: Coindesk

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *