پلن بی: ارزش فعلی و واقعی بیت کوین، ۲۵ هزار دلار است؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پلن بی: ارزش فعلی و واقعی بیت کوین، ۲۵ هزار دلار است؟

تحلیلگر مشهور، پلن بی (PlanB که بنیانگذار مدل سهام / جریان است. وی در توییتر خود اعلام کرده که در حال حاضر براساس وضعیت 500 S & P ، قیمت بیت کوین (BTC) باید ۲۵ هزار دلار باشد.

پلن بی دلایلی را برای اثبات ادعایش بیان کرد. مدل S2F این تحلیل گر، یکی از مدل های اساسی بازار رمز ارز به شمار می آید و یکی از مبناهای اصلی تحلیل ها است. پلن بی معتقد است براساس همبستگی بیت کوین با وضعیت 500 S & P در طی ده سال گذشته، اکنون قیمت بیت کوین باید ۲۵ هزار دلار باشد.

پلن بی: ارزش فعلی و واقعی بیت کوین، ۲۵ هزار دلار است؟

پلن بی خاطرنشان کرد که ارزش فعلی ۳۲۵۱٫۸۶ دلار است و دلیلی بر اثبات ادعای وی می باشد.

زیرا ارزش پیش بینی شده رقم این بازار برابر با ۳۲۵۰ دلار بود. بنابراین نشان می دهد که مبنای مدل تحلیل صحیح است. وبیت کوین نیز باید در حال حاضر در نقطه قیمتی ۲۵ هزار دلار قرار بگیرد. عدم رسیدن بیت کوین به این سطح از قیمت دلایل متعددی می تواند داشته باشد. اما چیزی که پلن بی به آن اعتقاد دارد، حرکت رو به رشد بیت کوین در آینده و حرکت به سوی این سطوح قیمت است.

نظرات سایر تحلیل گران در مورد بیت کوین

اما در مقابل برخی از تحلیل گران نظر متفاوتی را ارائه دادند. تحلیلگران شرکت تحقیقاتی Skew دیتا هایی را منتشر کردند که باعث ناراحتی طرفداران بازار بیت کوین و رمز ارز می شود. آنها معتقدند که براساس دیتا های موجود در بازار، احتمال اینکه قیمت بیت کوین تا اواخر سال جاری به ۲۰ هزار دلار برسد، تنها چهار درصد است. پیشتر تیم تحلیلگر SkeW گزارش دادند که متوجه شدند، نوسانات نسبت به ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ پایین تر است. این شرایط نمی تواند برای روند صعودی بیت کوین مناسب باشد.

در نوامبر ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین به علت فروش عمده، ۵۰ درصد کاهش را تجربه کرد. ظهور بیت کوین کش و بیت کوین اس وی که برخی آن را جنگ داخلی در نظر گرفتند، سبب شد تا قیمت بیت کوین سقوط چشمگیری کند. نمودار متعلق به Skew احتمال می دهد که بیت کوین در نقاط اوج برخوردهای مختلفی را در سال جاری تجربه کند. همچنین تحلیل هانشان می دهد که به دلیل نوسانات شدید بیت کوین، احتمال اینکه در پایان سال شاهد بیت کوین ۲۰ هزار دلاری باشیم، ۶ درصد است.

پلن بی: ارزش فعلی و واقعی بیت کوین، ۲۵ هزار دلار است؟

برای خرید بیت کوین به سایت ایکس نوین مراجعه نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *