مایکروستراتژی تایید ETF بیت کوین منجر به افزایش قیمت می شود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

مایکروستراتژی، یک شرکت نرم‌افزاری که به خاطر سرمایه‌گذاری‌های عظیم خود در بیت کوین شناخته می‌شود، اعلام کرد که برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ادامه خواهد داد، حتی پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین اسپات را تأیید کرد.

مایکل سیلور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مایکروستراتژی است. او از سال 1984 در این شرکت است و به عنوان مدیر عامل از سال 2014 فعالیت می کند. سیلور همچنین یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین در جهان است و در سال 2020، مایکروستراتژی شروع به خرید بیت کوین کرد. این شرکت اکنون بیش از 125,000 بیت کوین را در اختیار دارد.

سیلور یک طرفدار پرشور بیت کوین است و معتقد است که این ارز دیجیتال دارایی ارزشمندی است. او همچنین معتقد است که بیت کوین می تواند تورم دلار آمریکا را جبران کند و یک دارایی ارزشمند برای حفظ ثروت باشد.

سیلور یک چهره بحث برانگیز در صنعت ارزهای دیجیتال است و برخی از انتقادات را برای سرمایه گذاری مایکروستراتژی در بیت کوین دریافت کرده است. با این حال، او همچنان یک مدافع پرشور بیت کوین است و معتقد است که این ارز دیجیتال آینده پول است.

 

مایکروستراتژی تایید ETF بیت کوین منجر به افزایش قیمت می شود


مایکل سیلور، مدیرعامل مایکروستراتژی، در توییتی گفت که این شرکت معتقد است که بیت کوین دارایی ارزشمندی است و قصد دارد به سرمایه‌گذاری در آن ادامه دهد. او همچنین گفت که مایکروستراتژی معتقد است که ETF بیت کوین اسپات یک بیت کوین است.

 

سیلور در گذشته از بیت کوین به عنوان یک “حفاظ در برابر تورم” و “دارایی نهایی” ستایش کرده است. او معتقد است که بیت کوین می تواند تورم دلار آمریکا را جبران کند و یک دارایی ارزشمند برای حفظ ثروت باشد.

تایید ETF بیت کوین اسپات یک رویداد مهم برای بازار بیت کوین است و انتظار می رود که منجر به افزایش قیمت در بیت کوین شود. ETF ها به سرمایه گذاران نهادی اجازه می دهد تا به راحتی به بیت کوین دسترسی داشته باشند و می تواند به افزایش نقدینگی و کاهش نوسانات قیمت بیت کوین کمک کند.

تایید ETF بیت کوین اسپات یک پیروزی برای حامیان بیت کوین است و نشانه ای از پذیرش بیشتر بیت کوین توسط نهادها است. این می تواند به رشد بازار بیت کوین کمک کند و به سرمایه گذاران خرد کمک کند تا به بیت کوین دسترسی داشته باشند.

مایکروستراتژی یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین در جهان است و در حال حاضر بیش از 125,000 بیت کوین را در اختیار دارد. سرمایه گذاری های مایکروستراتژی در بیت کوین بسیار سودآور بوده است و این شرکت توانسته است بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری های خود کسب کند.

ETF بیت کوین چیست ؟

(ETF) بیت کوین اسپات یک صندوق سرمایه گذاری است که دارایی های خود را در بیت کوین اسپات، یعنی بیت کوین فیزیکی نگه می دارد. ETF ها صندوق های باز هستند، به این معنی که سرمایه گذاران می توانند در هر زمان سهام بخرند یا بفروشند. آنها همچنین در بورس معامله می شوند، به این معنی که سرمایه گذاران می توانند به راحتی آنها را بخرند و بفروشند.

ETF های بیت کوین اسپات یک راه قابل اعتماد و آسان برای سرمایه گذاری در بیت کوین هستند. آنها همچنین می توانند به کاهش نوسانات قیمت بیت کوین کمک کنند.

اولین ETF بیت کوین اسپات در ایالات متحده در 19 اکتبر 2021 توسط ProShares راه اندازی شد. این ETF موفقیت بزرگی بود و در روز اول راه اندازی بیش از 1 میلیارد دلار دارایی جمع آوری کرد.


 


جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *