ریزش هش ریت شبکه بیت کوین به کم ترین سطح در سال جاری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ریزش هش ریت شبکه بیت کوین به کم ترین سطح در سال جاری

پنج شنبه ی سیاه، روزی بود که به این زودی از ذهن فعالان بازارهای مالی و به خصوص بازار رمز ارز، پاک نخواهد شد. روزی که بازارهای مالی با ریزش شدیدی روبرو شدند. بازار رمز ارز نیز از این ریزش در امان نماند و قیمت بیت کوین (BTC) تا کانال ۳ هزار دلار سقوط کرد. در آن برهه هش ریت شبکه ی بیت کوین نیز با کاهش چشمگیری روبرو شد. ریزش قیمت بیت کوین باعث عدم سوددهی برای بسیاری از ماینرها شد، به خصوص آن هایی که از تجهیزات غیر بهینه استفاده می کردند. در واقع پنج شنبه ی سیاه باعث آغاز چرخه ی خاموشی ماینرها شد.

تاثیر هاوینگ بر بیت کوین

طبق اطلاعات و آمار، این بار نیز بعد از سومین هاوینگ (Halving)، شاهد ریزش شدید هش ریت شبکه هستیم. هش ریت کنونی شبکه به کمترین میزان در سال جاری رسید. علی رغم رشد قیمتی بیت کوین از ابتدای سال، صنعت ماینینگ در وضعیت بدتری نسبت به پنج شنبه ی سیاه قرار دارد. در حال حاضر شاخص امنیتی بیت کوین در شرایط خوبی قرار ندارد و این رمز ارز برای حفظ سلامت شبکه ی خود نیاز دارد تا قیمت خود را افزایش دهد.

بسیاری از استخراج کنندگان به دلیل عدم سوددهی و افزایش هزینه ی سربار، اقدام به خاموشی تجهیزات ماینینگ خود کردند و از شبکه خارج شدند. قطعا افزایش قیمت می تواند باعث بازگشت دوباره ی بخشی از ماینرها شود. تحلیل گران معتقدند که هش ریت شبکه ریزش بیشتری را متحمل خواهد شد. به خصوص با خبر ممنوعیت فعالیت ماینینگ در استان سیچوآن چین که در حدود ۱۰ درصد از هش ریت شبکه ی کلی را تامین می کند، شبکه شاهد افت چشمگیر هش ریت خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از استخراج کنندگان در حال نقد کردن بیت کوین های خود به هدف ارتقا تجهیزات می باشند. روندی که باعث تزریق بیشتر بیت کوین به بازار و کاهش قیمت این رمز ارز شده است. شواهد نشان می دهد که در میان مدت روند رو به رشد هش ریت شبکه آغاز خواهد شد و می تواند در آن برهه انتظار افزایش قیمت خوبی از بیت کوین داشت. همواره بین هش ریت شبکه و قیمت بیت کوین، همبستگی معناداری وجود دارد.
منبع: newsbtc

شما میتوانید برای خرید بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *