رشد شدید موجودی در گردش بیت کوین در ۹۰ روز قبل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
رشد شدید موجودی در گردش بیت کوین در ۹۰ روز قبل

گزارشهای تازه روی فعالیت شبکه بلاک چین بیت کوین (BTC) حاکی از آن است که با توجه به تغییراتی که در شاخص های حیاتی این رمز ارز روی داد، بیت کوین در حال آماده سازی برای ورود به یک روند صعودی می باشد. مدیر موسسه سرمایه گذاری Stack Funds در این رابطه به ارائه گزارشی پرداخت. وی در این گزارش می گوید که میزان موجودی فعال بیت کوین در ۹۰ روز، نشان دهنده پتانسیل صعودی این رمز ارز در مقابل دلار آمریکا خواهد بود.

رشد شدید موجودی در گردش بیت کوین در ۹۰ روز قبل

دو نقطه شکست در نمودار مشاهده میشود. اولین نشان دهنده کاهش فعالیت موجودی در گردش بیت کوین در ۹۰ روز است که از میزان تقریبی سه سال گذشته نیز پیشی گرفته است. این اطلاعات نشان میدهد که همگام با افزایش مدت زمان نگهداری بیت کوین، افق زمانی پیش روی سرمایه گذاران نیز متحول و به آینده امیدوارتر می باشند. دومین شکست نیز پیش از روند صعودی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ که بیت کوین در مقابل دلار به ارزش ۲۰ هزار و ۱۴ هزار دلار رسید در نمودار ملموس است.»

روند فعلی از زمان سقوط قیمت بیت کوین در ماه مارس آغاز شد. شبکه ی خبری Stock در این رابطه بیان کرد:

همان طور که از آمار پیدا است، بیت کوین پتانسیل صعود را در اختیار دارد و روند افزایش قیمت ها چندان دور از ذهن نیست. البته تحقق چنین روندی نیاز به تقویت شاخص های بیت کوین دارد اما به نظر می رسد که به زودی شاهد چنین روند افزایشی از سمت بیت کوین به عنوان پیشتاز بازار رمز ارز و همراهی دیگر رمز ارزها باشیم.»

قیمت بیت کوین باید به ۱۲ هزار دلار برسد!

گزارش شبکه ی خبری Stock بلافاصله پس از انتشار گزارش روند صعودی بیت کوین از سوی بلومبرگ منتشر شد. در این گزارش عملکرد قیمت بیت کوین در بازهای فراتر از ۱۲ هزار دلار پیشبینی شد. تحلیل گران این شبکه بر این باورند که با افزایش اعتبار بیت کوین به عنوان رمز ارز پیشتاز که از نظر ارزش با طلا برابری میکند»
میزان نوسانات آن باید کاهش پیدا کند. اما با این وجود انتظار میرود که تراکم قيمتها بیانگر یک بازه قیمتی جدید و روند صعودی باشد.

درحال حاضر میزان تقاضا برای رمز ارز بیت کوین به شدت در حال افزایش است. شاید همین نکته
مهمترین برگ برنده بیت کوین باشد. میکائیل ون پوپه تحلیل گر بازار رمز ارز سطح قیمتی بعدی بیت کوین را ۱۳۰۰۰ دلار پیش بینی کرد و در این رابطه بیان کرد:

«تعداد آدرسهای فعال,ء یکی از علائم کلیدی کاهش قيمتها درسال ۲۰۱۸ و بازیابی قيمتها در سال ۲۰۱۹ بوده است. بنابراین نگاهی به الگوهای قدیمی, خبر از افزایش قیمت بیت کوین به ارزش ۱۳۰۰۰ دلار میدهد.»

شما میتوانید برای فروش بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *